Betalingsmodaliteiten en -voorwaarden

Zoals het pensioen en het gewaarborgd inkomen voor bejaarden, is de IGO verworven per twaalfden en betaalbaar per maand.

De betaling geschiedt door middel van postassignaties of, op vraag van betrokkene, op een bankrekening .

In geval van overlijden van de betrokkene is, voor wat betreft de betaling van de vervallen en niet- uitbetaalde termijnen voorzien in bepalingen die van de pensioenregeling en de regeling gewaarborgd inkomen afwijkende :

Deze termijnen worden uitsluitend, en enkel op aanvraag, betaald aan de persoon die:

  • de begrafeniskosten heeft betaald;
  • in de verplegingskosten is tussengekomen.

Bron: Rijksdienst voor pensioenen

Hebt u nog vragen?

KBCPraat er dan over met een medewerker van uw KBC-bankkantoor of met uw KBC-agent. U kunt ook bellen naar het KBC-Telecenter op het nummer 078 152 153. Op werkdagen van 8 tot 22 uur en op zaterdag en banksluitingsdagen van 9 tot 17 uur.
U kunt ook schrijven, faxen, mailen of surfen naar:
KBC-Telecenter, Schoenmarkt 35, 2000 Antwerpen; Fax: 03 283 29 50; E-mail: kbc.telecenter@kbc.be; Website: www.kbc.be

E-mail deze pagina | Afdrukken | In favorieten opslaan In favorieten opslaan | Share/Bookmark

Je mening is belangrijk! Was deze pagina nuttig?



Een vraag of een probleem op SeniorenNet?
Kijk dan in het Helpcentrum (klik hier). Als je het daar niet kan vinden, helpen we je via e-mail op support@seniorennet.nl.

Zoek binnen SeniorenNet:

Untitled Document

Poll

Ken je iemand persoonlijk die doof of slechthorend is?