1953 Zedelgem School voor kand. O/Officieren

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

Barki
Lid geworden op: 17 okt 2002, 01:13
Locatie: Lint

16 jun 2007, 14:52

Wie kent Piron Guillaume wij waren boezemvrienden in de School voor Kandidaat O/Officieren te Zedelgem in 1953?
Beiden waren wij van Leuven. Hij woonde in de Parkstraat destijds.
Na zijn studies van O/Off bij de Medische Dienst is hij volgens inlichtingen gemuteerd naar Leuven bij de Med.Dnst eveneens gelegen in de Parkstraat te Leuven..
Wanneer hij Peeters François leest uit Kessel-Lo zal hij zeker weten wie ik ben. Graag zou ik hem nog eens ontmoeten.

Hopelijk wordt dit bericht nu voor een tweede maal niet verwijderd.

Dank voor eventuele info.

Barki :)
Zeg niet altijd wat je weet,maar weet steeds wat je zegt.
bakker

17 jun 2007, 10:06

Barki, ik ben wat aan het surfen geweest.hebt u een geboortejaar en eventueel datum ?

Barki
Lid geworden op: 17 okt 2002, 01:13
Locatie: Lint

17 jun 2007, 18:23

bakker schreef:Barki, ik ben wat aan het surfen geweest.hebt u een geboortejaar en eventueel datum ?
---------------------------------------------------------------------------------
Hey Bakker,
Dank voor je berichtje.
Ik heb geen specifiek geboorte jaar of datum.
Hij moet +- van hetzelfde jaar zijn zoals ik 1935 (om dan iets te zeggen zeker tussen 1933-1936) maar ik heb de indruk 1935.

Barki
Zeg niet altijd wat je weet,maar weet steeds wat je zegt.
bakker

17 jun 2007, 20:27

Barki, dan kan ik u niet helpen.gelukkig maar zou ik zeggen, ik vond nl een overlijdensbericht van een Guillaume Piron maar die is geboren in 1931 en overleden in 2006.
Blijkbaar is het dus gelukkig uw vriend niet

http://www.inmemoriam.be/detail.asp?id=63480

Barki
Lid geworden op: 17 okt 2002, 01:13
Locatie: Lint

18 jun 2007, 01:10

Neen bakker dat is hij niet ook klaarblijkbaar volgens de foto niet.
Alleszins hartelijk dank voor je moeite.
Vriendelijke groeten.

Barki
Zeg niet altijd wat je weet,maar weet steeds wat je zegt.