oefening

Hier mag je oefenen, en alles eens uitproberen.
Ik was bang om door de mand te vallen. Iemand zei: er is geen mand. (Freek de Jonge - 1943).

Oefening baart kunst

Janina
Lid geworden op: 29 mar 2009, 23:32
Locatie: Borgloon

29 jan 2010, 23:45

KKKKKKKKKK

Janina
Lid geworden op: 29 mar 2009, 23:32
Locatie: Borgloon

29 jan 2010, 23:46

fgfgfgfgfgfgfgf

Janina
Lid geworden op: 29 mar 2009, 23:32
Locatie: Borgloon

29 jan 2010, 23:48

vbvbvbvbvbvbvbvbv

Janina
Lid geworden op: 29 mar 2009, 23:32
Locatie: Borgloon

29 jan 2010, 23:51

ghghghghghghg

Janina
Lid geworden op: 29 mar 2009, 23:32
Locatie: Borgloon

29 jan 2010, 23:53

ghghghgghghghgh

Janina
Lid geworden op: 29 mar 2009, 23:32
Locatie: Borgloon

29 jan 2010, 23:59

Mooi zoMooi zoMooi zo

Cleopa
Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Locatie: Sint-Truiden

30 jan 2010, 22:29

Afbeelding

Fijn dat al je proefjes gelukt zijn . Maar je moet geen nieuwonderwerp aanmaken . Klik gewoon hieronderaan het bericht dat je aan't lezen bent op nieuw antwoord en niet op nieuwonderwerp
Je kan het andere onderwerp "Oefenen" zelf verwijderen door :

Ga naar het ander bericht
Open het bericht
Aan de rechterzijde staat : Citaat - Wijzigen - X
Klik op de X en in het volgend scherm klik je op bevestigen en het bericht is verdwenen
Veel pleziere hier bij de oefenaars


Hier dit helpt je klein beetje een topic te vinden

Afbeelding

1 ) = Nog niet gelezen is't orange , gelezen is wit
2 ) = Titel van het onderwerp
3 ) = Aantal geplaatste berichten
4 ) = Naam van de auteur
5 ) = Aantal keer je bericht gelezen geweest is
6 ) = Datum+uur en de schrijver van je laatste bericht

Afbeelding


AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Janina
Lid geworden op: 29 mar 2009, 23:32
Locatie: Borgloon

31 jan 2010, 17:59

Dank je wel Cleopa voor het opvolgen van mijn pogingen. Ik ben ècht nog helemaal niet vertrouwd met de PC. Mijn man helpt me maar nu vindt hij ook niet hoe het moet.
Ik heb dus op één van mijn berichten geklikt. Ik zie rechts boven staan: citaat, verwijderen, maar die X vind ik niet.

Ik heb wel al in andere topics berichtjes geplaatst o.a. Proza en poësie, Nieuws.....

Mijn bedoeling is in Poësie een eigen topic te plaatsen maar daar ben ik nog lang niet aan toe omdat ik daarvoor nog heel wat te leren heb. En ik wil er een mooie van maken!

Cleopa
Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Locatie: Sint-Truiden

31 jan 2010, 18:05

janina 2 -- Je kan de X enkel zien staan in je eigenbericht en dan ook nog het laatste bericht dat je plaatste . Fijn dat je Uw vraag hier steld dat maakt het voor U en ook voor de helpers gemakkelijker


Afbeelding


AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Janina
Lid geworden op: 29 mar 2009, 23:32
Locatie: Borgloon

31 jan 2010, 18:38

OK. Eindelijk gevonden! En verwijderd.
Dank je wel.

Janina
Lid geworden op: 29 mar 2009, 23:32
Locatie: Borgloon

31 jan 2010, 18:44

Ik ga dus in het vervolg naar mijn eigen topic : oefening en u helpt me verder als ik problemen heb?

Cleopa
Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Locatie: Sint-Truiden

31 jan 2010, 18:47

janina 2 -- Dat heb je fijn voor mekaar gekregen

Afbeelding

Zit je nog met vragen :?: stel ze gewoon hier en er zal wel van een van de oefenmaatjes ter hulp springen ; En eens dat je alles snap is het een peulschil om in "Poëzie en proza" je plan te trekken



AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Janina
Lid geworden op: 29 mar 2009, 23:32
Locatie: Borgloon

01 feb 2010, 17:39

Cleopa schreef:Zit je nog met vragen stel ze gewoon hier en er zal wel van een van de oefenmaatjes ter hulp springen ; En eens dat je alles snap is het een peulschil om in "Poëzie en proza" je plan te trekken

Beste Cleopa, ik heb het nu al een paar keer geprobeerd en weer geveegd omdat het niet lukte. Hopelijk nu wel!

Ik weet niet of er een andere methode bestaat om "voorbeeld "te wissen dan door selecteren en delete.

Janina
Lid geworden op: 29 mar 2009, 23:32
Locatie: Borgloon

01 feb 2010, 17:48

Een beetje dom dat ik je niet eerst vertelde wat ik wou. Intussen weet je het al.
Ik wou een tekst van iemand anders aanhalen in zo een kadertje. Quote.
Ik zie dat het lukte maar ik doe er wel enkele minuten over.
Ik kan natuurlijk ook oefenen zonder het te versturen totdat alles als vanzelf gaat zoals het schakelen in een auto.
Alleen heb ik dan problemen met dat wissen en ik weet niet of dat een goede methode is.
Groetjes.

Cleopa
Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Locatie: Sint-Truiden

01 feb 2010, 19:41

janina 2 -- De tekst in dat kadertje noemen ze Quote dit doe ik zo
Gewoon het ganse bericht :
Ga naar het bericht en klik op Citaat
Het tekstvak verschijnd en jij ziet de tekst zoals die persoon het maakte MAAR er staat een code voor , begin code [ quote] en een sluit code [ /quote]
Nu plaats je Uwe cursor (muisaanwijzer) juist voor de tekst klik met links en sleep tot het eind van de tekst , laat nu los en alles is blauw (geselecteerd)
Klik met rechts op het blauw gedeelte , in het menu dat er dan verschijnd kies je voor kopiëren
Nu klik je op de vorigscherm knop (pijltje linksboven in je scherm)
Open het bericht waar je de tekst wil plaatsen
Klik met rechts in het tekstvak , in het menu dat er dan verschijnd kies je voor plakken
Klik op voorbeeld (doe ik altijd) kontroleer of alles naar je zin is
Typ je tekst wat je wou typen , klik op voorbeeld kontroleer of alles naar je zin is . Klik nu op OK

Een stuk uit een bericht :
Doe alles zoals hier boven
Verwijder wat je niet wil herhalen

Er is nog een snellere mannier , maar dat is voor wat later als je wat meer geoefend hebt , echt niet moeilijk . Dus laat het maar weten



AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding[/quote]