SeniorenNet Forum Index SeniorenNet
Het forum voor elke Nederlandse 50-plusser!

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst     RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken 
 InloggenInloggen 

Webcam

Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> Computer - Software
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
limborocker

BerichtGeplaatst: Do 02 Sep 2010, 12:12    Onderwerp: Webcam Reageer met quote

Hallo, ik ben net lid geworden en heb een vraag:

onlangs heb ik een webcam aangeschaft met een vaste luidspreker kabel erbij. Als ik de usb insteek krijg ik direct perfect beeld ( dit was een cam zonder installatie cd ). Als ik nu wil chatten met een kennis, klik ik op windows live messenger op haar icoontje van de cam , dan gaat er een belletje, en zien we ons beiden,....ik hoor haar ook praten.....zij ziet mij ook, maar ze hoort me niet praten. wat mij opvalt is dat er bij haar een microfoontje staat afgebeeld, die ik evt kan dempen...maar bij mij zie ik dit zelf niet. Ik heb nu maar microfoonkabeltje losgekoppeld wat bij cam zit en aan voorzijde een headset aangesloten, maar ook nu hoort zij me niet....ik word er gek van eerlijk gezegd. Ik heb op pc een realtek soundmanager en heb deze geraadpleegd. maar ergens doe ik iets verkeerd....kan mij iemand helpen hoe ik boeltje goed aansluit zodat ik ook zelf met haar kan praten?

Met vriendelijke groet,

Chris Very Happy

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
De Hulk

BerichtGeplaatst: Do 02 Sep 2010, 18:54    Onderwerp: Reageer met quote

Webcam met vaste luidsprekerkabel? Je zult toch moeten blijven proberen. Let eventueel op de kleuren. Kun je met Skype ook niet bellen en elkaar horen? Luidsprekerstekkers zijn groen volgens mij. Microfoon weet ik niet, maar die heb je ook met USB-aansluiting.

Heb je onder > Configuratie > Spraak, geluid en geluidsapparaten de instellingen ook nagelopen?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
De Hulk

BerichtGeplaatst: Do 02 Sep 2010, 22:59    Onderwerp: Reageer met quote

Skype is een zeer eenvoudig programma en gemakkelijk in het gebruik. Zou ik zeker downloaden.

Naar boven
leba

BerichtGeplaatst: Ma 06 Sep 2010, 10:28    Onderwerp: Re: Webcam Reageer met quote

limborocker schreef:

maar ook nu hoort zij me niet....ik word er gek van eerlijk gezegd. Ik heb op pc een realtek soundmanager en heb deze geraadpleegd. maar ergens doe ik iets verkeerd....kan mij iemand helpen hoe ik boeltje goed aansluit zodat ik ook zelf met haar kan praten? Very Happy

Ben je er zeker van dat jij een mogelijke fout maakt.
Het kan ook zijn dat haar instellingen niet correct zijn.
Indien zij met anderen ook dit probleem heeft dan mag je er zeker van zijn dat jouw pc goed is geconfigureerd

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> Computer - Software Tijden zijn in CET (Europa)
Pagina 1 van 1

Ga naar: