Katana's hoekje

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Voel mij al te oud hier

Je bent nooit te oud hier
15
25%
SeniorenNET , mijn eerste keus
6
10%
Zal steeds blijven , zoals ik gebekt ben
6
10%
Mis wat hier , de verdwenen rebels
21
36%
Viva bomma en patatten
11
19%
 
Totaal aantal stemmen: 59

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

21 apr 2007, 10:34

Aangezien katana al weer ouder is geworden en zijn strijdlust is verzwakt en ook zijn inbreng, niet meer is , zoals voorheen , wegens de overtuigende mêerweters op dit forum , opent hij hier wat boelabas om een babbeltje te slagen met de oude en de nieuwe kameraden (m/vr) .
Zal wel niet veel succes hebben , denkt katana , nu is het volk hier anders , weet meer en is zelfs in de meerderheid , dit is geen verwijt hoor , is maar wat gesmiksmak en gezeur , sorry :!: :lol:


Vriendelijke groeten aan allen rechtsen en linksen en middengezinden en zelfs aan de barbaren ....
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

21 apr 2007, 11:37

Niet te evenaren, die katana!

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

21 apr 2007, 12:20

ED. schreef:Niet te evenaren, die katana!

Ach beste ED,

Misschien is uw reactie hier de enige , want wie maalt er nog over de senioren problematiek , de relatie over de mannen en hun schatten van vrouwen en zeker Lady , die mij af en toe als volmaakte vrouw even in goede banen wil luiden !!
Katana is een sukkel , werkt niet graag in den hof (relatief) spuiten met de tuinslang doet hij wel graag , maar wieden van onkruid ???
Ach katana , wil zijn schat " Lady" niet zwart maken , hij heeft ze zo lief en denk , dat het wederkerig is , ZIJ zegt nooit een kwaad woord over katana tegen de andere , en das goud waard !!!
Soit , katana is weer menselijk aan 't zeveren en hoort dat wel hier ,nu nog , voorheen wel , maar dat was voorheen , toen werd er nog gemenst hier :?: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

mira
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 15 aug 2004, 18:22
Locatie: Het Vlakke Land bij de Noordzee

21 apr 2007, 17:41

katana schreef:Soit , katana is weer menselijk aan 't zeveren en hoort dat wel hier ,nu nog , voorheen wel , maar dat was voorheen , toen werd er nog gemenst hier
Beste katana, op dit forum wordt nog gemenst hoor maar hier - waarmee ik het discussieforum bedoel - probeert een bende gefrustreerde en koleirig stampende kleuters de sfeer te verpesten, ruzie te stoken en mensen persoonlijk te treffen. Ik ben, net als jij, hier al lang genoeg bezoeker om te beseffen wat je bedoelt met "voorheen".

Zever jij maar menselijk verder katana, ik doe mee! Want er is een hemelsbreed verschil tussen zeveren en verzuren. Zever droogt op maar zuur breekt op en wreekt zich en daar wordt men uiteindelijk zelf de dupe van.

Nog een zonnig weekend aan jou en je Lady
Mira

pitteke
Lid geworden op: 03 nov 2006, 17:57
Locatie: dicht bij broek gevarenzone

21 apr 2007, 18:20

beste katana, ik ben ook al de75 voor en hoop hier op jou hoekje een beetje rust te vinden want door alles te lezen op de andere rubrieken zou men wel gaan denken dat men geen eigen mening meer mag hebben want je word direkt om de oren geslagen met ellenlange verhalen,die tussen haakjes maar de mening geven van iemand anders maar voor eigen mening worden overgenomen. maar genoeg gezeurd hier kunnen wij ons misschien een tijdje leutig onderhouden en hopen dat er niet te veel zeurkousen zich komen mengen.
pitteke.
is en blijft een vlaming.

pitteke
Lid geworden op: 03 nov 2006, 17:57
Locatie: dicht bij broek gevarenzone

21 apr 2007, 18:22

katana,man,dat moest zijn de 75 al voorbij,zie je wel dat is de emotie.
pitteke.
is en blijft een vlaming.

Tilly
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 24 dec 2002, 15:35
Locatie: aan het bos van den baron

21 apr 2007, 21:32

Katana, ik weet dat jij liever hier in het discussieforum blijft, maar weet jij dat er in ons Café al lang een speciale topic met sticky is voor onze 70 plussers? Het initiatief hiervan komt van een 70 plusser die graag met zijn leeftijdsgenoten herinneringen wil ophalen over "de tijd van toen...".

http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... 20&start=0

Tilly :wink:

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

22 apr 2007, 07:50

Tilly, aan de uitleg en bijdragen van Katana kan ik uitmaken dat hij géén zuiplap is... Het verwijzen naar een ander forum ic. het Senniorennet Café vind ik daarom al een beetje "verdacht"... :wink:
Anderzijds worden er ook "ouwe knarren" die het wagen te verwijzen naar hun blog ditzelfde verweten...
Nee Tilly, laat Katana hier rustig zijn zeg doen; hiér zijn we het van hem gewend... :wink:

Tilly
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 24 dec 2002, 15:35
Locatie: aan het bos van den baron

22 apr 2007, 12:21

'k weet het wel telloorlekker , het is daar wel een praatcafé hé :wink: en of er daar al dan niet gerookt mag worden laat ik nog in het midden 8)

Katana mag zeker hier blijven, wij jagen hem niet weg, het zou misschien voor de andere 70 plussers fijn zijn om hem daar ook te leren kennen.

Dat er geen reclame mag gemaakt worden voor de blogs hier op forum staat in het reglement, we zouden nogal overspoeld worden door al die bloggers, stel je voor ...ze zijn daar al met een heel legertje :roll: Alles heeft zijn eigen plekje, en het is best dat dit zo blijft :wink:
Gast

22 apr 2007, 15:19

Tilly schreef:'k weet het wel telloorlekker , het is daar wel een praatcafé hé :wink: en of er daar al dan niet gerookt mag worden laat ik nog in het midden 8)

Katana mag zeker hier blijven, wij jagen hem niet weg, het zou misschien voor de andere 70 plussers fijn zijn om hem daar ook te leren kennen.

Dat er geen reclame mag gemaakt worden voor de blogs hier op forum staat in het reglement, we zouden nogal overspoeld worden door al die bloggers, stel je voor ...ze zijn daar al met een heel legertje :roll: Alles heeft zijn eigen plekje, en het is best dat dit zo blijft :wink:
Oef, ik dacht juist Jozef De Witte van het Ongelijkekansencentrum te verwittigen. Dat was bijna "prijs"... :roll: 8O

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

23 apr 2007, 16:19

Wat is het nu feitelijk ; mag katana hier blijven met zijn 'hoekje ' of is dat te veel ?
Katana denkt anders dan de de normale mens , moet hij zich dan gaan meten met de zeventigplussers ( toffe mensen) , daar in de vergeethoek van Sennet :!: :lol:
Zeg het maar hoor :!: 8)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

swakke
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 04 aug 2002, 00:29
Locatie: Mechelen

23 apr 2007, 17:49

Beste Katana,

Blijf hier maar gerust in je hoekje als je dat wil. :wink:
Oost west, bij SeniorenNet het best. :lol:
Vrg. Swakke

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

23 apr 2007, 18:12

Beste katana-krijgsheer, blijf maar bij de jongelingen van senNet. Wij zouden je missen want, zoals ik al schreef, "jij bent niet te evenaren! :wink:
Gast

23 apr 2007, 19:09

Katana, jij bent van een apart ras, dus blijf rustig zitten hier in ons hoekje.

:P
Gast

23 apr 2007, 19:48

Katana, "men" gooit je dus toch niet in een andere hoek. Heb jij chanse dat de vrienden aanstonds in de bres sprongen voor jou. Zou ook geen "zicht" zijn, een SENIOR die op het SENIORENnet op een hoop wordt "gezwierd" bij de andere meer dan 70-jarigen. Even dacht ik dat ik in een nevendimentie zat... :roll: :lol: :lol: