Dagelijkse poll?
Kijk RECHTS onder van eender welke pagina, vraag staat met een GROENE achtergrond!
 |
SeniorenNet Het forum voor elke Nederlandse 50-plusser!
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Irene60
|
Geplaatst: Di 27 Mei 2014, 20:06 Onderwerp: Ook als oudere genieten van naturisme? |
|
|
Sinds een paar jaar het genoegen gekregen om naakt te recreeren, wordt alleen in mijn directe omgeving wat vreemd gereageerd dat ik op mijn leeftijd, (60+), hier nog van geniet. Helaas is zelfs mijn echtgenoot niet mee te krijgen, of om een naturisme vakantie samen te hebben.
wie herkent dit?
|
|
Naar boven |
|
 |
GerardBoerma
|
Geplaatst: Zo 26 Nov 2017, 15:18 Onderwerp: |
|
|
Lieve Irene60,
Sinds mijn vrouw en kinderenen het huis hebben verlaten deel ik die tot dan onderdrukte genoegens om naakt te recreeren. Een van mijn favoriete naaktstranden sinds ik naar s-Gravenhage ben verhuisd, is het nabij mijn huidige woning gelegen Naakstrandje Vlietlanden, een niet zo groot naakstrand zoals de naam verraad, maar waar naast de doorsnee naturist ook ruimte is voor de oudere en minder valide, zelfs de jongere generatie heeft haar weg naar dit strandje gevonden, Iets wat vaak hartverwarmende situaties geeft wanneer zij zich onbespied wanend achter of in het toiletgebouwtje overgeven aan het ontdekken van elkaar. De winter besteed ik doorgaans aan het rubriceren en bewerken van fotos welke ik gedurende het korte broekjes seizoen heb kunnen nemen. Ik hecht er aan op te merken dat de gordijnen op mijn bovenverdieping van het type blindering zijn zodat ik ook in de winterperiode naakt kan recreeren. Jammer dat Woudenberg uit de buurt is, anders zou ik zeggen kom op de koffie en wellicht kunnen we samen gezellig fotos sorteren.
_________________ Da steh' ich nun, einarmige Tor! / Und bin so klug als wie zuvor |
|
Naar boven |
|
 |
|
|