SeniorenNet Forum Index SeniorenNet
Het forum voor elke Nederlandse 50-plusser!

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst     RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken 
 InloggenInloggen 

Ook als oudere genieten van naturisme?

Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> Overige vrije tijd / hobby's
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Irene60

BerichtGeplaatst: Di 27 Mei 2014, 19:06    Onderwerp: Ook als oudere genieten van naturisme? Reageer met quote

Sinds een paar jaar het genoegen gekregen om naakt te recreeren, wordt alleen in mijn directe omgeving wat vreemd gereageerd dat ik op mijn leeftijd, (60+), hier nog van geniet. Helaas is zelfs mijn echtgenoot niet mee te krijgen, of om een naturisme vakantie samen te hebben.
wie herkent dit?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
GerardBoerma

BerichtGeplaatst: Zo 26 Nov 2017, 14:18    Onderwerp: Reageer met quote

Lieve Irene60,

Sinds mijn vrouw en kinderenen het huis hebben verlaten deel ik die tot dan onderdrukte genoegens om naakt te recreeren. Een van mijn favoriete naaktstranden sinds ik naar s-Gravenhage ben verhuisd, is het nabij mijn huidige woning gelegen Naakstrandje Vlietlanden, een niet zo groot naakstrand zoals de naam verraad, maar waar naast de doorsnee naturist ook ruimte is voor de oudere en minder valide, zelfs de jongere generatie heeft haar weg naar dit strandje gevonden, Iets wat vaak hartverwarmende situaties geeft wanneer zij zich onbespied wanend achter of in het toiletgebouwtje overgeven aan het ontdekken van elkaar. De winter besteed ik doorgaans aan het rubriceren en bewerken van fotos welke ik gedurende het korte broekjes seizoen heb kunnen nemen. Ik hecht er aan op te merken dat de gordijnen op mijn bovenverdieping van het type blindering zijn zodat ik ook in de winterperiode naakt kan recreeren. Jammer dat Woudenberg uit de buurt is, anders zou ik zeggen kom op de koffie en wellicht kunnen we samen gezellig fotos sorteren.

Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> Overige vrije tijd / hobby's Tijden zijn in CET (Europa)
Pagina 1 van 1

Ga naar: