SeniorenNet Forum Index SeniorenNet
Het forum voor elke Nederlandse 50-plusser!

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst     RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken 
 InloggenInloggen 

Eenzaam en depressief

Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> Hoekje van troost
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bolletje

BerichtGeplaatst: Za 14 Jan 2017, 13:53    Onderwerp: Eenzaam en depressief Reageer met quote

Ha lieve mensen,
1 jaar geleden heb ik een zware Winterdepressie gehad en daarna een herseninfarct. Daar ben ik lichamelijk redelijk goed van hersteld. Geestelijk ben ik vanaf die winterdepressie tot nu toe depressief geweest. Wel is het enkele keren een tijdje goed gegaan maar iedere keer zak ik weer terug.
Die depressie heeft deels met het infarct te maken, deels met het afscheid nemen van je oude leven, je komt in een rouwproces, en grotendeels door de eenzaamheid. Ik heb dit jaar heel veel gehuild, meer dan de rest van mijn leven. Het is nu moeilijk.
Van nature ben ik positief ingesteld maar na dat infarct is dat weg. Ik zou zo ontzettend graag van anderen willen lezen die ook een NAH hebben gehad, hoe zij er mee zijn omgegaan of ook in deze periode zitten. Maar alle steun is welkom hoor.
Ik voel me nu zo alleen.
Heb medicatie gekregen die in het begin de klachten verergeren. poehhhhhhhh wat is het toch allemaal moeilijk.

Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> Hoekje van troost Tijden zijn in CET (Europa)
Pagina 1 van 1

Ga naar: