SeniorenNet Forum Index SeniorenNet
Het forum voor elke Nederlandse 50-plusser!

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst     RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken 
 InloggenInloggen 

Hallo... is daar iemand?

Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> Blogs - bloggen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Spuit11

BerichtGeplaatst: Do 28 Feb 2013, 21:01    Onderwerp: Hallo... is daar iemand? Reageer met quote

Ik voel me als een roepende in de woestijn. Op 25 februari om 6:04 een vraag gesteld maar niemand maar dan ook niemand van Seniorennet die even de moeite neemt om te reageren. Vreemd! Ik ben hier nu een paar weken actief maar heb het gevoel alsof wij bloggers op Seniorennet.nl niet bestaan/meetellen.... Ook vind ik Seniorennet.nl vergeleken met Seniorennet.be een armoedige site. Komt bij mij over alsof er door de webmaster géén tijd en energie meer ingestoken wordt. Seniorennet.nl is zoals iedere blogger hier wel kan zien duidelijk geen succes. Is het misschien daarom dat we aan ons lot worden overgelaten? Waarom dan niet gewoon de stekker eruit trekken en de bloggers op Seniorennet.nl vragen naar Seniorennet.be te verhuizen? Op Seniorennet.nl een blog opstarten is nou niet bepaald aanlokkelijk...

Ben ik de enige onder de bloggers op Seniorennet.nl die deze mening is toegedaan?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jeanne0150

BerichtGeplaatst: Zo 17 Maa 2013, 20:01    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Spuit

Ik wilde een eigen blog maken, maar nu ik jou bricht lees moet ik er nog eens over nadenken.
Ikmkrijg het idee , je logt in op seniornet.be en je word automatisch over geschakeld naar nl.

gr. jeanne01

Spuit11

BerichtGeplaatst: Zo 17 Maa 2013, 20:11    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Jeanne,

Wees verstandig en maak een blog aan op Seniorennet.be. Hier loopt het voor geen meter. Maar dat is mijn mening hoor....

Groeten en nog een fijne zondagavond, Spuit11

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
peetes

BerichtGeplaatst: Za 30 Maa 2013, 12:39    Onderwerp: Reageer met quote

Wat mijzelf betreft, ik ben geen blogger, maar ik denk dat wij, de leden, deze site maken, toch?
De webmaster is voor de technische problemen en dat soort zaken.

Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> Blogs - bloggen Tijden zijn in CET (Europa)
Pagina 1 van 1

Ga naar: