SeniorenNet Forum Index SeniorenNet
Het forum voor elke Nederlandse 50-plusser!

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst     RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken 
 InloggenInloggen 

Wat extra geld op de oude dag

Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> Geld en werk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
dennishoevenaar

BerichtGeplaatst: Ma 08 Feb 2010, 18:23    Onderwerp: Wat extra geld op de oude dag Reageer met quote

Zijn jullie al op de hoogte van de nieuwe voorjaarseditie van de informatiemap 'Overheidsbijdragen' van het Voorlichtingscentrum Overheidsbijdragen?

Hierin staan rond de 100 bijdragen en subsidies in die ons land kent. Heb hem zelf een tijdje terug besteld en trof een aantal interessante dingen aan omtrent bijdragen voor ouderen die ik nog niet kende. Zo heb ik een gratis rolstoel gehad omdat ik voldeed aan bepaalde eisen.

Ik dacht, wellicht handig om even te delen met jullie. Had hem besteld via hun website www.overheidsbijdragen.nl

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
AnnaGraaf

BerichtGeplaatst: Ma 26 Dec 2011, 17:29    Onderwerp: Reageer met quote

Je kan inmiddels niet meer bestellen bij hen, maar toch hartelijk bedankt voor het helpen van andere ouderen Smile

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> Geld en werk Tijden zijn in EET (Europa)
Pagina 1 van 1

Ga naar: