SeniorenNet Forum Index SeniorenNet
Het forum voor elke Nederlandse 50-plusser!

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst     RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken 
 InloggenInloggen 

Verloren land

Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> Politiek
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Carra666

BerichtGeplaatst: Ma 25 Jan 2010, 21:06    Onderwerp: Verloren land Reageer met quote

Nederland
Carra Crying or Very sad

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Carra666

BerichtGeplaatst: Do 10 Jun 2010, 8:09    Onderwerp: wel wel wel Reageer met quote

Dat heb ik al vroeg aan zien komen.
De christelijke partijen waren al een ramp en zie waar ze ons gebracht hebben, bij uiterst rechtse fascisten,dat kan wat worden in de toekomst.
Ben benieuwd wanneer de volgende verkiezingen worden aangekondigt.
Crying or Very sad

janx

BerichtGeplaatst: Za 19 Jun 2010, 11:24    Onderwerp: Reageer met quote

Hoezo verlorenland? Ik denk dat je enkel ziet dat de christelijken een duidelijk signaal hebben afgegeven omreden dat hun politieke partijen niet zien dat de islaam sluipende weg een meerderheidsgroep gaat worden.
En zoals je weet zegt de islaam dat christenen een minderwaardig mens is die je gewoon mag passeren in alles als het maar de islaam tengoede komt.
Ene, de islaam is niet enkel een religie maar ook een staatsvorm die geen democratie duld. Noem eens een islamitisch land waar een echte democratie heerst? Dus dat is wat er aan de hand is. Voor de goede order, ik ben geen gelovige in de zin van een volgeling van dit of dat. Elk mens is waardevol maar niet alle menselijke ideologieën.

Freekje

BerichtGeplaatst: Zo 15 Mei 2011, 13:10    Onderwerp: Reageer met quote

janx schreef:
Noem eens een islamitisch land waar een echte democratie heerst? Dus dat is wat er aan de hand is.

Ik denk dat er nu al een aantal zijn en dat die aantal nu alleen maar zullen groeien. Laughing

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> Politiek Tijden zijn in CET (Europa)
Pagina 1 van 1

Ga naar: