SeniorenNet Forum Index SeniorenNet
Het forum voor elke Nederlandse 50-plusser!

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst     RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken 
 InloggenInloggen 

Overwinteren?

Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> Reizen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Mirjamdewinter20

BerichtGeplaatst: Wo 05 Maa 2008, 11:17    Onderwerp: Overwinteren? Reageer met quote

Hallo,

Dit oproepje is bedoeld voor alle mensen die geinteresseerd zijn in overwinteren! Misschien heeft u dit al eens gedaan, of misschien bent u wel geinteresserd om dit in de toekomst te doen?

Graag zou ik mij allereerst even willen voorstellen. Mijn naam is Mirjam de Winter, 22 jaar, laatste jaars studente aan de NHTV Breda (opleiding pre-master Business Management). Aangezien ik op dit moment bezig ben met afstuderen op mijn eigen gekozen onderwerp 'wat zijn de wensen en behoeften van overwinteraars?', zou ik graag met een aantal mensen (10 a 20 mensen) die hierin geinteresseerd zijn in contact komen!

U zou mij hier ontzettend veel mee helpen. Het interview zal zo'n 40 minuten duren, en kan telefonisch afgenomen worden. Als u hieraan mee zou werken, wat ik ontzettend op prijs zal stellen, kunt u ook aangeven of u het uiteindelijke rapport (met de resultaten) wilt ontvangen van mij. Hartstikke leuk om te lezen natuurlijk!

Ik hoor graag van u, ik ben bereikbaar op het volgende nummer: 06-12522706. Uiteraard kunt u mij ook mailen op dit emailadres: 041954@nhtv.nl

Alvast bedankt, ik ben benieuwd naar reacties! Met vriendelijke groetjes,

Mirjam de Winter

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> Reizen Tijden zijn in CET (Europa)
Pagina 1 van 1

Ga naar: