Overschakelen naar Orange???
-
Foxhill - Lid geworden op: 02 feb 2017, 10:04
Ik zit momenteel bij Proximus voor mijn internet en smartphone en telefoon. Ik hoor van verschillende kanten dat men bij Orange net hetzelfde kan krijgen, maar tegen meer voordelige prijzen. Ook daar zou men vaste telefoon kunnen krijgen. Ik bel bijna nooit met vaste lijn, maar ontvang nog wel veel oproepen (meestal ook oudere mensen). Vaste lijn zou bij Orange 12 euro/maand kosten, bij Proximus is dat meer dan 30 euro... Weet iemend hoeveel men bij Orange voor een gesprek met de vaste lijn moet betalen?
-
Hobo - Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40
Zolang ge maar ver weg blijft van TELENET.
Ik ben daar al tientallen jaren klant met zowel Telefoon, Modem voor TV (Digicorder) en Internet.
Maar opeen kletsten ze in mijn maandelijkse factuur ruim 20 € erbij voor "buitenlandse telefoon".
Dat heb ikzelf nooit gevraagd, want ik heb nooit telefonisch contact met het buitenland.
Triest bij TELENET is ook, dat men daarover telefonisch blijkbaar niemand kan bereiken en mails sturen beantwoorden ze met " binnen de 2 dagen krijgt u antwoord" en ge krijgt niks = noppes.
Wat ik wel vreemd vind, is dat ORANGE of sommige andere aanbieders geen eigen kabels hebben en dus gewoon voortverkopers zijn !?
Ik ben daar al tientallen jaren klant met zowel Telefoon, Modem voor TV (Digicorder) en Internet.
Maar opeen kletsten ze in mijn maandelijkse factuur ruim 20 € erbij voor "buitenlandse telefoon".
Dat heb ikzelf nooit gevraagd, want ik heb nooit telefonisch contact met het buitenland.
Triest bij TELENET is ook, dat men daarover telefonisch blijkbaar niemand kan bereiken en mails sturen beantwoorden ze met " binnen de 2 dagen krijgt u antwoord" en ge krijgt niks = noppes.
Wat ik wel vreemd vind, is dat ORANGE of sommige andere aanbieders geen eigen kabels hebben en dus gewoon voortverkopers zijn !?
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
- Locatie: Antwerpen
Vroeger, de begin jaren 2000 van andere providers ging dit zo.
Om het verstaanbaar te maken zat het ongeveer zo ineen:
4 Belgacom klanten stonden op 1 kaart in de centrale.
Per klant was de straat 6 meter breed, ruim goed voor kwaliteit internet
Andere providers die gebruik wilden maken van het netwerk Belgacom huurde deze kaarten, maar in plaats van 4 klanten per kaart gebruikten zij 8 klanten per kaart, om huur te betalen aan Belgacom of om een Belgacom technieker inhuren voor thuis bezoek en de rest was voor de provider om zijn onkosten te dekken en winsten, maar per klant was die straat nog maar 3 meter breed. Dus inleveren kwaliteit.
Let wel op zo was het in de begin jaren opkomst andere telecom aanbieders,
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen