Komplete gebruikersmap kwijt-

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.

Kangor774
Lid geworden op: 06 sep 2019, 00:27

11 sep 2019, 13:28

Onlangs stelde ik vast dat mijn komplete gebruikersmap foetsjie was, stel je voor.
Gelukkig had ik nog wel wat backups en daarmee kon ik een en ander herstellen, maar niet het meest recente.
De vraag is: Hoe kan dat zo allemaal, er zijn of er lijken toch dingen die we nog niet weten!
Ze spreken nu soms wel over de beruchte, straffeloze soort vrijbuiters of zeg maar 'staatshackers'...
Tja, de ex-CEO van Proximus, Leroy, had ook al een ethisch probleem...
Staat letterlijk toch zo in een krant van gisteren.

Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

11 sep 2019, 20:15

Kangor774 schreef:
11 sep 2019, 13:28
Onlangs stelde ik vast dat mijn komplete gebruikersmap foetsjie was, stel je voor.

De vraag is: Hoe kan dat zo allemaal, er zijn of er lijken toch dingen die we nog niet weten!

Ze spreken nu soms wel over de beruchte, straffeloze soort vrijbuiters of zeg maar 'staatshackers'...
Tja, de ex-CEO van Proximus, Leroy, had ook al een ethisch probleem...
Staat letterlijk toch zo in een krant van gisteren.
Da's straf.......
Op 30 jaar is er bij mij nog geen enkele map gaan lopen. Wel per abuis eens verwijderd.

Hoe dat kan ? Nogal veel eens een verkeerde handeling met het klavier zonder dat men het beseft of er erg in heeft, en dit terwijl er iets geselecteerd staat.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

Kangor774
Lid geworden op: 06 sep 2019, 00:27

13 sep 2019, 17:22

Charlie Maru schreef:
11 sep 2019, 20:15
Kangor774 schreef:
11 sep 2019, 13:28
Onlangs stelde ik vast dat mijn komplete gebruikersmap foetsjie was, stel je voor.

De vraag is: Hoe kan dat zo allemaal, er zijn of er lijken toch dingen die we nog niet weten!

Ze spreken nu soms wel over de beruchte, straffeloze soort vrijbuiters of zeg maar 'staatshackers'...
Tja, de ex-CEO van Proximus, Leroy, had ook al een ethisch probleem...
Staat letterlijk toch zo in een krant van gisteren.
Da's straf.......
Op 30 jaar is er bij mij nog geen enkele map gaan lopen. Wel per abuis eens verwijderd.

Hoe dat kan ? Nogal veel eens een verkeerde handeling met het klavier zonder dat men het beseft of er erg in heeft, en dit terwijl er iets geselecteerd staat.
Tja, een eerste keer kan altijd natuurlijk.
En om een map in Windows te verwijderen moet je eerst toegangsrechten hebben uiteraard en dan nog 4 kliks doen, dus vier bewuste verkeerde handelingen op rij, dat lijkt toch onwaarschijnlijk maar in ict is alles mogelijk natuurlijk.