probleem IE 11

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.

Rolle99
Lid geworden op: 10 feb 2008, 08:51
Locatie: Leopoldsburg

18 mar 2014, 08:13

Werk normaal met firefox. Om te kunnen telewerken is het best dat ik de verbinding naar de server doe via IE. Krijg bij openen programma steeds de melding "deze pagina kan niet worden weergegeven" welke pagina ik ook instel. Heb al wat zitten zoeken op het forum, maar heb nog geen oplossing gevonden. Ik weet dat ik dit probleem vroeger ook al eens heb gehad, maar weet niet meer hoe ik het toen had opgelost. De leeftijd zeker, ...:-)
Enjoy.
Win 7 64 bit//RAM 8 GB// SSD 250 GB + 2 schijven van 2 TB//IE 11 + Google chrome//Anti virus Avast pro//MBAM//CCleaner//

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

18 mar 2014, 13:28

U weet zeker dat u AVG heeft en geen Avast ?

U kan een paar dingen doen om te proberen IE e herstellen.

Ga via extra naar internetopties. Geavanceerd. Zet IE standaard en als dat al was, klik ook op standaard instellingen herstellen.

Geen resultaat?,

Verwijder IE 11 via software, u valt dan terug naar 10, en indien deze ook niet werkt, ook verwijderen tot u aan de 9 zit. Die werkt.
Persoonlijk zou ik de virusscanner verwijderen ( ik zie dat u de 13 nog heeft) opkuisen met Ccleaner en daarna MSE installeren.
Dan terug opbouwen naar IE11!

Rolle99
Lid geworden op: 10 feb 2008, 08:51
Locatie: Leopoldsburg

19 mar 2014, 06:33

Dag Paul,

Kon niet eerder reageren. Probleem is opgelost met je eerste voorstel. Thanks. Heb AVG aangepast naar versie 14 en heb ook mijn onderschrift aangepast. Verkies AVG boven MSE.

Groeten,
Enjoy.
Win 7 64 bit//RAM 8 GB// SSD 250 GB + 2 schijven van 2 TB//IE 11 + Google chrome//Anti virus Avast pro//MBAM//CCleaner//