Google chrome geeft problemen bij 2 gebruikers

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

07 sep 2013, 19:57

Ik begrijp u wel hoor.Maar ik ben geen voorstander van twee browsers, en zeker niet van Chrome samen met IE. Ik heb er geen fundamentele verklaring voor, maar ik lees wel dat er regelmatig problemen mee zijn.

Ik haak dan ook af en wens je een meer ervaren helper die Chrome onder de knie heeft, u kan helpen.

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

07 sep 2013, 20:43

alfa

--Je schrijft dat je de hele procedure hebt doorlopen hé, maar zie geen antw. op deze vraag ?
1--Als die fout zich voordoet, krijg je dan ook de mogelijkheid op de pagina om te klikken op : Meer gegevens over deze fout ?
--Komt dezelfde melding bij beide accounts ?
--Je schrijft : De laatste tijd krijg ik bij het aanklikken van de snelkoppeling voor Google....
Bedoel je dat de snelkoppeling Google.be opent ofwel een site ?
Afbeelding
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
alfa

09 sep 2013, 09:19

pcekspeer schreef:alfa


Als die fout zich voordoet, krijg je dan ook de mogelijkheid op de pagina om te klikken op : Meer gegevens over deze fout ?


-Neen


Komt dezelfde melding bij beide accounts ?


-Ja



Bedoel je dat de snelkoppeling Google.be opent ofwel een site ?



-De snelkoppeling google.be




U had gelijk ; ik had niet op alle vragen een antwoord gegeven. sorry.
Zou het probleem kunnen te maken hebben met de tweede account ?
Die hebben we eigenlijk toegevoegd , na aankoop van een androïd tablet , op naam van de tweede gebruiker.
Ik las ergens dat 'google chrome voor 2 gebruikers ' op een andere manier zou moeten geïnstalleerd worden.
alfa

09 sep 2013, 14:16

Ter aanvulling :
Ik heb de fout kunnen selecteren :

Ik weet niet hoe ik de foto hier kan plaatsen ; maar het gaat om deze fout :
ERR_CONNECTION_CLOSED

ook hier te zien.http://www.mijnalbum.nl/Album=J8AP3KDA

Ik heb hierop al gegoogeld....maar de uitleg in het Engels gaat mijn petje te boven. :oops: [/img]

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

09 sep 2013, 15:15

alfa,

u zult vermoedelijk uw huidige Google Chrome moeten verwijderen
Afbeelding

Volg daarna de instructies van deze site:
https://support.google.com/chrome/answer/126299
Afbeelding

Sony
I Afbeelding SeniorenNet
alfa

25 sep 2013, 05:41

Om af te sluiten...
Vooreerst sorry voor de late reactie ; maar ik was van oppas bij zieke kleinkindjes.
De fout bleek een recent verschijnsel bij chrome ; meerdere gebruikers hadden er last van.
Mijn zoon heeft de fout aangepakt want de beschrijving was vaneigens eentalig Engels en dat gaat mijn petje te boven.

Denyse
Lid geworden op: 06 dec 2010, 10:55

29 jan 2014, 10:03

Ik zou google chroom liever verwijderen

Maar ik speel graag een spelletje ,samen met andere mensen

En ik kan dat niet met mijn internet explorer

Er werd me aangeraden om firefox of chroom te installeren
Ik nam chroom en kan nu dat spel spelen

Dus zal ik het maar laten staan zeker,ondanks...

Ik denk dat ik windows 7 heb en niet hoger kan gaan met deze comp

IK begrijp het niet ,maar toch was chroom een oplossing voor mij

mendo
Lid geworden op: 20 jun 2011, 11:48

05 feb 2014, 14:59

IE ondersteunt sommige scripts (nog) niet. Vandaar jouw oplossing met Chrome die dat wel ondersteunt. Met Firefox lukt het soms ook wel. IE loopt vaak achterop.

Ik ben het daarom ook niet eens met degenen die er geen voorstander van zijn om slechts één browser te installeren.
Op de pc waarop ik webdesign leer heb ik vier browsers staan. Zodat ik een nieuw ontwerp op de meest gebruikte browsers kan testen. Pas wanneer een website goed wordt weergegeven op de meest gebruikte browsers ben je als webdesigner goed bezig vind ik. Anderzijds is het zo dat geavanceerde spelletjes al eens noodgedwongen gebruik maken van de nieuwste scripts. Sommige browsers spelen daar niet snel genoeg op in om die te ondersteunen en dan zijn er problemen met de weergave.
Niet vergeten…
De installatie van gratis-software gaat vaak gepaard met een aanbod tot installeren van ongevraagde programmas’ of toolbars. Verwijder desgevallend het vinkje bij die EXTRA aanbieding.