Afmelden of niet?

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

17 mar 2014, 23:15

Hallo mensen,
Kan iemand me wijzer maken aub.Ik ben klant van Telenet.Thuis heb ik men vaste computer met vaste verbinding naar men internetmodem. Nu ben ik een weekje aan zee op vakantie en gebruik men oude lap top.Deze heeft WIFI en alsdusdanig kan ik op internet via homespot.Nu men vraag: Is het voor men beveiliging noodzakelijk dat ik nagebruik me ook afmeld op homespot of kan men met men account niets doen wanneer men lap top is afgesloten?Men beveiliging is van telenet en ik betaal iedere maand €5 voor 2 computers...
Alvast dank voor een eventueel antwoord!
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...

mendo
Lid geworden op: 20 jun 2011, 11:48

17 mar 2014, 23:24

Als je laptop is afgesloten dan kun je toch zelf ook niet op het Internet. Een ander dus ook niet via jouw pc, tenzij je gebruikersaccount niet beveiligd is met een wachtwoord en je laptop in handen komt van iemand anders. In dat geval denk ik dat je erger dingen te wachten staan dan het gebruik maken van homespot door die persoon.
Niet vergeten…
De installatie van gratis-software gaat vaak gepaard met een aanbod tot installeren van ongevraagde programmas’ of toolbars. Verwijder desgevallend het vinkje bij die EXTRA aanbieding.

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

18 mar 2014, 20:08

Hallo Mendo,Excuseer me wanneer dit nogal nogal naiëf overkomt doch,zijn dan de verhalen over ongenodigd binnenkijken via de webcam e.d.overdreven of onjuist?Deze computers zouden toch ook uitgestaan hebben? Ik wil niet in discussie gaan hoor,ben enkel onwetend over deze dingen... Mvg.Jos.
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...

mendo
Lid geworden op: 20 jun 2011, 11:48

18 mar 2014, 20:13

Binnenkijken via een webcam van een laptop die UIT staat is onmogelijk.
Niet vergeten…
De installatie van gratis-software gaat vaak gepaard met een aanbod tot installeren van ongevraagde programmas’ of toolbars. Verwijder desgevallend het vinkje bij die EXTRA aanbieding.

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

19 mar 2014, 01:00

Bedankt Mendo, :) Weeral wat wijzer.
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...