Verbinding met Skype

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.

Veldem
Lid geworden op: 09 nov 2005, 20:26
Locatie: Wetteren

26 feb 2014, 08:33

Skype,
Als iemand me opbelt met Skype hoor ik de beltoon niet, maar als ik zelf opbel en met iemand contact heb dan hoort die persoon mij wel maar ik krijg geen geluid binnen.
Wie kan me helpen want dit is dringend, mijn zus woont in Frankrijk.
Alvast bedankt voor de hulp
Vrijwilligers dringend gezocht voor Sociale Hulpverlening

Fimmel
Lid geworden op: 25 okt 2007, 11:50
Locatie: Omgeving Aalst

26 feb 2014, 09:04

Veldem.
Open Skype..
Klik in de bovenste balk op 'Bellen'
Dan klikt u op Geluidsinstellingen.;
Bij luidsprekers moet het blauw bolletje naar recht geschoven worden (indien dit links zou staan.)
Ook het vinkje zetten in het vakje daar onder; 'automatisch aanpassen.

Probeer eens en laat iets weten.

Groeten Fimmel
Windows10- Classificatie 5.1
Intel(R)Core(TM) i5 CPU--750@ 2.67GHz-2.66GHz
RAM 4GB- 64Bits-Telenet Security-M O Outlook- CCleaner- Eusing Register Cleaner-Spywareblaaster.MBAM-IE11-Microsoft Edge-ADW cleaner.HJT.

Veldem
Lid geworden op: 09 nov 2005, 20:26
Locatie: Wetteren

26 feb 2014, 09:43

Het is zo als ik een test wil uitvoeren dat ik het geluid van de telefoon ook niet hoor.
Uitgaande geluiden geen probleem, maar ik krijg niks binnen.
Vrijwilligers dringend gezocht voor Sociale Hulpverlening

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

26 feb 2014, 11:31

@Veldem

Wij zien uw scherm niet.
Wij weten dus niets over de instellingen op uw pc.
Wij proberen u te helpen, maar dan moet je ook proberen te doen wat er gevraagd wordt.
Je reageert niet op hetgeen Fimmel u vraagt te doen, waarom niet ?
Je geeft dus geen uitleg of dat werkzaam is of niet, hoe kunnen we je dan verder helpen ?

Klik op BELLEN.
Klik op GELUIDSINSTELLINGEN.
1- Krijg je geluid te horen als je op het groene pijltje klikt ?
2-Kan je een testgesprek voeren ?
Wij weten dat allemaal niet als je het ons niet vertelt hé...
Afbeelding

Klik op BELLEN.
Klik op GELUIDEN.
3-Als je op het groene pijltje klikt, hoor je dan het geluid ?
Wij weten dat niet hé, als je het ons niet vertelt...
Afbeelding

4-Als je klikt in het systeemvak (naast de klok) op de luidspreker, is die dan voldoende hoog ingesteld ?
Afbeelding

Zijn toch simpele vraagjes hé. Beetje meewerken ?
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Fimmel
Lid geworden op: 25 okt 2007, 11:50
Locatie: Omgeving Aalst

26 feb 2014, 11:35

Veltem.

Het geluid zal wel binnenkomen in uw pc maar waarschijnlijk zijn uw instellingen niet ok of is er een verbindings probleem met uw luidspreker;

Heeft u dat uit mijn eerste bericht uitgevoerd???

Kijk eventueel de verbindingen na;

Heeft u Laptop of Desktop.


Laat iets weten.

Fimmel
Windows10- Classificatie 5.1
Intel(R)Core(TM) i5 CPU--750@ 2.67GHz-2.66GHz
RAM 4GB- 64Bits-Telenet Security-M O Outlook- CCleaner- Eusing Register Cleaner-Spywareblaaster.MBAM-IE11-Microsoft Edge-ADW cleaner.HJT.

Fimmel
Lid geworden op: 25 okt 2007, 11:50
Locatie: Omgeving Aalst

27 feb 2014, 14:33

Goeie namiddag Veltem

We horen sederd gisteren niets meer van u?????
Is uw probleem opgelost ??????

Zo ja..;;;mogen we dan weten wat de oplossing was.?

Als helpers weten we toch gaarne of onze raad geholpen heeft.

En zo kunnen ook de andere forumleden met dergelijk problemen hiervan misschien gebruik maken.

MVrGr

FIMMEL
Windows10- Classificatie 5.1
Intel(R)Core(TM) i5 CPU--750@ 2.67GHz-2.66GHz
RAM 4GB- 64Bits-Telenet Security-M O Outlook- CCleaner- Eusing Register Cleaner-Spywareblaaster.MBAM-IE11-Microsoft Edge-ADW cleaner.HJT.

Veldem
Lid geworden op: 09 nov 2005, 20:26
Locatie: Wetteren

28 feb 2014, 09:25

Beste,
Hartelijke dank voor de fantastische hulp, ik ben met uw voorstel naar een pc-specialist gegaan en met dank aan uw info is alles gelukt.
Nogmaals hartelijke dank
Michel
Vrijwilligers dringend gezocht voor Sociale Hulpverlening

Veldem
Lid geworden op: 09 nov 2005, 20:26
Locatie: Wetteren

28 feb 2014, 09:29

Beste,
Door mijn pc te kopiëren naar een laptop moeten er verschillende stappen verkeerd gelopen zijn. Die pc specialist heeft juist gedaan wat u voorstelde en inderdaad dit was de oorzaak.
Waarom het zolang duurde dat ik antwoorde, ten eerste was mijn pc in herstelling en nadien heb ik problemen gehad met inloggen wat nu ook is opgelost.
Hartelijke dank voor de fantastische hulp dat jullie hebben geboden.
Michel
Vrijwilligers dringend gezocht voor Sociale Hulpverlening

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

28 feb 2014, 10:28

@Veldem

Tegenslag goed opgevangen en alles weer werkzaam gekeren, prima.:lol:
Als je eens 5 minuutjes tijd hebt, bekijk dit ook ne keer ?
http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=155965
Suc6 hé.
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/