systeemherstel

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

Fret
Lid geworden op: 17 jan 2022, 13:46

17 jan 2023, 18:17

Dag,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb open office Ik kon toen geen pps docx enz. openen. Ik heb die afzonderlijk kunnen installeren. Vroeger heb ik gewerkt met Windows 7 maar niet tijdig de overschakelijk naar windows 10 gevraagd. Op 15-1-2023 heb ik gratis windows 10 geinstalleerd. Eigenlijk was dit niet nodig aangezien ik alles kon openen.
Ik wil graag een systeemherstel doen vanaf 14-1-2023. Ik heb verschillende websites bezocht om dat op te lossen, dat lukte niet tot ik een bericht van seniorennet vond waar men mij kon helpen. Ik weet niet of jullie geholpen zijn met wat ik opgeslagen heb. Ik stuur het in ieder geval mee.
Alvast bedankt voor hulp
fritje
Afbeelding

Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

18 jan 2023, 09:24

Fret schreef:
17 jan 2023, 18:17
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb open office Ik kon toen geen pps docx enz. openen. Ik heb die afzonderlijk kunnen installeren. Vroeger heb ik gewerkt met Windows 7 maar niet tijdig de overschakelijk naar windows 10 gevraagd. Op 15-1-2023 heb ik gratis windows 10 geinstalleerd. Eigenlijk was dit niet nodig aangezien ik alles kon openen.
Ik wil graag een systeemherstel doen vanaf 14-1-2023. Ik heb verschillende websites bezocht om dat op te lossen, dat lukte niet tot ik een bericht van seniorennet vond waar men mij kon helpen. Ik weet niet of jullie geholpen zijn met wat ik opgeslagen heb. Ik stuur het in ieder geval mee.
Alvast bedankt voor hulp
Systeemherstel kan je doen vanaf het moment dat Win10 is geinstalleerd, dus 15-01. - als er herstelpunten gemaakt zijn geweest tenminste.
Wil je terug naar de situatie van 14-01, dan ga je moeten teruggaan naar het vorige OS (win7 ?)
Normaal gezien - als Win10 een upgrade geweest is - heb je daar een tiental dagen den tijd voor.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

hovel
Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Locatie: Spanje

18 jan 2023, 10:09

Waarom wil je terug naar windows 7? Wat is het probleem?
Hoe heb je Windows 10 geïnstalleerd? Als upgrade vanuit windows 7 of als gewone installatie?
In het laatste geval kan je niet gewoon teruggaan naar de situatie van 14-01.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

22 jan 2023, 16:58

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb open office Ik kon toen geen pps docx enz.
Waarom moeilijk doen met die open office,als u "Libre office " van Linux installeer hebt u alles, en het is gratis,en werkt ook op windows 10.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.