Er komen steeds minder atheisten en steeds meer gelovigen

hier is plaats voor alle wereldreligies

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

07 jan 2012, 17:44

Roel, ik verdiep me niet in het oude testament . Het nieuwe is al genoeg moeilijk voor mij .

Wat die link-web-site betreft over Atheisme en zijn soorten zijn er toch verwijzingen genoeg naar andere websites in die twee van mij, toch ?

Wat mij stoort aan het clubje is, dat na al die jaren, dat ze alle vier hier op dit forum nog NOOIT hebben openlijk durven zeggen of er voor uitkomen van welke strekking of geloof ze eigenlijk zijn .

En voor de rest heb ik nog nieuws voor je : het is meer dan zeven jaren , er komen no eens zeven quadragenen bovenop .



:) :wink: werewoef
AMEN en AUM

roel
Lid geworden op: 31 dec 2006, 01:41
Locatie: Wetteren

07 jan 2012, 17:58

Over nieuws gesproken, DAT is nu eens nieuws.
Woef, ik ga stante pede pater worden.
Gast

07 jan 2012, 18:02

werewoef schreef:Roel, ik verdiep me niet in het oude testament . Het nieuwe is al genoeg moeilijk voor mij .
Dat je niks afweet van het O.T. en de ballen snapt van het N.T. is mij al héél lang duidelijk. Maar toch kunt ge het niet laten me hierin de les te spellen.
Wat die link-web-site betreft over Atheisme en zijn soorten zijn er toch verwijzingen genoeg naar andere websites in die twee van mij, toch ?
O, ik dacht dat het hier ging om de Vrijmetselaars, of hebben de nonnen je wijs gemaakt dat dit atheïsten zijn ? Google nog wat verder.
Wat mij stoort aan het clubje is, dat na al die jaren, dat ze alle vier hier op dit forum nog NOOIT hebben openlijk durven zeggen of er voor uitkomen van welke strekking of geloof ze eigenlijk zijn .
Dat zit je dwars he WW ? Ge hebt er verdomd gewoon geen zaken mee. En ik heb hier al meer dan eens duidelijk mijn visie hierover gegeven. Wordt eens volwassen voor wat er nog rest.

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

07 jan 2012, 21:41

Ach zo, kloeffekapper, ik heb er geen zakens mee ...

Durven jullie dan niet met open vizier op het veld te komen .? Is het datte ??

Maar voor de rest op iemand anders zijn topic het schone weer proberen te maken, het zelfs plat te walsen of er proberen brandhout van te maken ...dat kunnen jullie als de beste.

-Alléz, ik doe nog eens een efforke :

- www.europa-nu.nl/id/vhhngneu70y4/eu_observer_euobserver
-

Op deze site op rechter groot vierkant klikken :

Aanstaande EUROPESE TOP met atheisten en vrijmetselaars ! a.ub en merci .

En als jullie dan toch geen atheisten zijn, zijn jullie dan misschien alchemisten...of mischien toehoorders van ene Seth .

Werewoef
AMEN en AUM

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

07 jan 2012, 22:15

Ik mag het clubke zekerst deze belangrijke website niet ontzeggen waarin duidelijk staat dat :

quote"""In Belgie zijn vooral atheisten en agnosten lid van de loge , in Nederland en Angelsakse landen overheersen dan weeral de theosofische invloeden . :idea:


- www.aqua-antwerpen.be/internet.html



A.U.B mijne heren en dames , klop en er zal Uldert worden opengedaan ...


-Werewoef
AMEN en AUM

rolija
Lid geworden op: 27 jan 2004, 17:41

07 jan 2012, 22:36

Ik ben ongelovig sinds mijn kindermisbruik door die bijbellovers, wil dat dan zeggen dat ik in de loge ben :roll:

Woefke begrijp nu eens dat in niets geloven, niet betekend dat je ergens aangesloten bent zoals een loge of andere club. ik geloof in niets en dat is nu juist de vrijheid dat ik heb, en die vrijheid daar kun jij juist maar van dromen, met je maria :D

Mvg,

Rolija
"Spel- en typfauten zijn doelbewust en tot grood jolijt van de leser gemaakd."
Gast

08 jan 2012, 09:18

werewoef schreef:Ik mag het clubke zekerst deze belangrijke website niet ontzeggen waarin duidelijk staat dat :

quote"""In Belgie zijn vooral atheisten en agnosten lid van de loge , in Nederland en Angelsakse landen overheersen dan weeral de theosofische invloeden . :idea:
- www.aqua-antwerpen.be/internet.html
Ik heb het wel over ECHTE loges he pipo, en niet zo'n clubke wat zich vrijmetselaars noemen. Toen ik aan zo'n lid vroeg wat het getal 72 betekende wist ie het niet eens.
Zet uw Kruidvat-leesbrilleke eens op en lees dit eens:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrijmetselarij

"Binnen de reguliere vrijmetselarij is het aanhangen van een vorm van deïsme of theïsme een gemeengoed en de aanvaarding van het bestaan van een opperwezen en een geopenbaard boek een verplichting."

Nogmaals, moei je met zaken waar ge iets van afweet, achterlijken tjeef... en dat is wel bitter weinig.
Gast

08 jan 2012, 10:58

DE VRIJMETSELAARS HERKOMST

De legende die de basis is van de systemen der vrijmetselaars, is die van Hiram Abiff, de meesterbouwer Hiram. Het geestelijke lichaam dat door het ware zelf in de loop van de mysterieweg wordt opgebouwd, wordt aangeduid met het beeld van de tempel. Ook Paulus spreekt over de mens die een tempel van de H.Geest moet zijn of worden ( 1 Cor.6:19 ). Jezus spreekt over de rempel van zijn oude lichaam, die hij in drie fasen af zal breken om de tempel van zijn nieuwe lichaam, eveneens in drie fasen op te bouwen ( Joh.2: 19-21 ). Dit is weer de essentie van de mysterieweg: afbraak van het oude, opbouw van het nieuwe wezen.
Er zijn in de vrijmetselarij verschillende systemen. De drie belangrijkste zijn de Schotse, de Engelse en de Zweedse ritus. Elk van deze systemen bevat een geheel van symbolen die de weg der mysteriën beschrijven. Er is een bepaald aantal graden, de 'etappes' van deze weg. De eerste drie graden, de zogenaamde Johannesgraden od ' blauwe ' graden zijn bij alle drie de systemen dezelfe.
De eerste drie graden zijn genoemd naar Johannes de Doper, de beschermheilige van de vrijmetselaars.

( Bron: ' Mysteriescholen ' Konrad Dietzfelbinger )

Dr. Konrad Dietzfelbinger, Soziologe und Germanist, beschäftigt sich seit Jahrzehnten als Übersetzer und Schriftsteller mit religiösen und spirituellen Schriften.
Gast

09 jan 2012, 20:46

Nog steeds je leesbrilletje niet gevonden WW ?

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

09 jan 2012, 21:17

talisman schreef:Nog steeds je leesbrilletje niet gevonden WW ?
Ik heb den bril van Werewoef gevonden:
http://www.vraagenaanbod.nl/producten/i ... _safe.html


Mvg,
P.Siemons
Gast

10 jan 2012, 20:39

talisman schreef:Nog steeds je leesbrilletje niet gevonden WW ?
Nog steeds geen reactie WW ? Vervelende jongens, die fab4 he joeng ?

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

10 jan 2012, 22:41

Talisman schreef: Nog steeds geen reactie WW ? Vervelende jongens, die fab4 he joeng ?

Astemblieft toch Talisman, hedde gij nu echt geen geduld: Werewoef is nu weeral voor de zoveelste keer aan het nagenieten van het liedje "Imagine"
(ook van ene van de Fab4) :wink:


Mvg,
P.Siemons
Gast

11 jan 2012, 07:44

Werewoef:
( zat. 07 7:16 )
Er zijn hier zelfs die beweren dat alleen gelovigen in de loge kunnen komen .
( zat. 07 18:44 )
Roel, ik verdiep me niet in het oude testament . Het nieuwe is al genoeg moeilijk voor mij .
( zat. 07 22:41 )
Ach zo, kloeffekapper, ik heb er geen zakens mee ...
En als jullie dan toch geen atheisten zijn, zijn jullie dan misschien alchemisten...
Is dat nu niet grappig ? Is toch écht om je te bescheuren. Nooit verder gekomen dan zijn catechismus uit het lager onderwijs. En dat wil mij nog de les spellen. Wie kent niet die keffertjes van de overkant van het hek. Opgepast, gevaarlijke hond. Oei, 't is gaan lopen...

Clausewitz
Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Locatie: Vlaams Brabant

11 jan 2012, 09:31

talisman schreef:Nog steeds je leesbrilletje niet gevonden WW ?
Vermoedelijk is hij weer op bedevaart met het parochieblad naar een nieuwe verschijning van de witte maagd. :wink:
Wie bewaakt de bewakers.

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

11 jan 2012, 11:59

Clausewitz schreef: Vermoedelijk is hij weer op bedevaart met het parochieblad naar een nieuwe verschijning van de witte maagd.

De drukkosten van het "parochiblad" zijn ook de hoogte ingeschoten dus ze moeten iets vinden om de simpelen het geld uit hun zakken te halen (of is dat tegenwoordig ook al met een overschrijving?) :roll:


Mvg,
P.Siemons