Er komen steeds minder atheisten en steeds meer gelovigen

hier is plaats voor alle wereldreligies
Gast

06 jan 2012, 18:06

werewoef schreef:De Polle is precies in stilzwijgen gehuld . Speelt hij verder niet meer mee in de zandbak ?
Wie weet is hij zelfs meer dan een atheist en behoort hij toe tot de loge ?
Meer dan een atheïst ? WADDISDA ???? Zoiets als ' meer dan niks ' of zo ?
En van de Loge weet ge dan ook al geen reet zo te zien.

Groetjes van een clublid ( maar niet van de loge ).

Clausewitz
Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Locatie: Vlaams Brabant

06 jan 2012, 21:01

talisman schreef:
werewoef schreef:De Polle is precies in stilzwijgen gehuld . Speelt hij verder niet meer mee in de zandbak ?
Wie weet is hij zelfs meer dan een atheist en behoort hij toe tot de loge ?
Meer dan een atheïst ? WADDISDA ???? Zoiets als ' meer dan niks ' of zo ?En van de Loge weet ge dan ook al geen reet zo te zien.Groetjes van een clublid ( maar niet van de loge ).
WW is ook op dat gebied ongeletterd.Er zijn loges waar je gelovig moet zijn of je komt er niet in.
Wie bewaakt de bewakers.
Gast

06 jan 2012, 22:42

Clausewitz schreef:
talisman schreef:
werewoef schreef:De Polle is precies in stilzwijgen gehuld . Speelt hij verder niet meer mee in de zandbak ?
Wie weet is hij zelfs meer dan een atheist en behoort hij toe tot de loge ?
Meer dan een atheïst ? WADDISDA ???? Zoiets als ' meer dan niks ' of zo ?En van de Loge weet ge dan ook al geen reet zo te zien.Groetjes van een clublid ( maar niet van de loge ).
WW is ook op dat gebied ongeletterd.Er zijn loges waar je gelovig moet zijn of je komt er niet in.
In een échte loge kom je niet binnen als atheïst ! Wat hebben de nonnekes die sukkel allemaal wijs gemaakt zeg !

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

06 jan 2012, 23:43

Werewoef schreef: De Polle is precies in stilzwijgen gehuld . Speelt hij verder niet meer mee in de zandbak ?

Neen manneke noodgedwongen kon ik niet eerder antwoorden omdat ik in het ziekenhuis werd behandeld voor meerdere ernstige lachbreuken na het lezen van wat een oen op het SN neerpootte:

Of misschien toch wat meer dat plaatje draaien van de overleden John Lennon : Imagine .

Lap 't is nie waar, heb het terug zitten, weeral ee ritteke met den ambulans! :roll:


Mvg,
P.Siemons

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

07 jan 2012, 01:30

Voor diegenen die nog geen zoekmachine hebben of hunne pc niet deftig kunnen gebruiken . :?

- www.vinden.be/vgg/lq/vrije_metselaars/

- www.vrijmetselarij.nl/Vrijmetselarij/Vr ... fault.aspx

a.u.b en geere gedoan-Werewoef
AMEN en AUM
Gast

07 jan 2012, 04:17

werewoef schreef:Voor diegenen die nog geen zoekmachine hebben of hunne pc niet deftig kunnen gebruiken . :?

- www.vinden.be/vgg/lq/vrije_metselaars/

- www.vrijmetselarij.nl/Vrijmetselarij/Vr ... fault.aspx

a.u.b en geere gedoan-Werewoef
Nu en ? Wat wilt ge daar nu eigenlijk mee aantonen ? Denkt ge nu écht dat we niet weten wat vrijmetselaars zijn ? Gij al zeker niet. En waar staat er nu dat dit atheïsten zijn ? Dat suggereerde je toch he ? Te lang bij de nonnen gezeten , dat is duidelijk.

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

07 jan 2012, 06:16

Talis, drink nog een cognac en kruip weer Uw beddebak in ... De naam van het topic is toch over atheisten , niet soms . Moet ik het altijd zijn die hier weblinks moet plaatsen in verband hierover ?
Er zijn hier zelfs die beweren dat alleen gelovigen in de loge kunnen komen .. :?
Dan heb ik weer links ontdekt die beweren dat de vrijmetselaars volgelingen van Satan zouden zijn ? :?

Plaats hier gedomme ook eens een link inplaats van die eenzijdige, drommerige one-liners ....Het gaat vervelen op het laatst :roll: :roll: :roll:

Waar is de Tals van de godsdienstarcheologie ?? Worde ouwer, pappa ??

Werewoef

Werewoef
AMEN en AUM
Gast

07 jan 2012, 08:34

werewoef schreef:Talis, drink nog een cognac en kruip weer Uw beddebak in ... De naam van het topic is toch over atheisten , niet soms . Moet ik het altijd zijn die hier weblinks moet plaatsen in verband hierover ?
Er zijn hier zelfs die beweren dat alleen gelovigen in de loge kunnen komen .. :?
Dan heb ik weer links ontdekt die beweren dat de vrijmetselaars volgelingen van Satan zouden zijn ? :?

Plaats hier gedomme ook eens een link inplaats van die eenzijdige, drommerige one-liners ....Het gaat vervelen op het laatst :roll: :roll: :roll:

Waar is de Tals van de godsdienstarcheologie ?? Worde ouwer, pappa ??

Werewoef

Werewoef
Zing dat liedje van J. Lennon nog eens. Hoe heette dat nu weer ?
O, moet je het boek ' Talisman ' van Hancock & Bauval eens lezen ipv die ' religieuze ' bronnen van je.

rolija
Lid geworden op: 27 jan 2004, 17:41

07 jan 2012, 11:09

Het wordt nog beter bij die tsjeven 8O

http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Buiten ... hten.dhtml


"Voor de aartsbisschop zijn Hitlers en Stalins misdaden 'minder erg dan abortus'. Op zulke momenten wenst zelfs een atheïst dat er een God zou bestaan om dit soort mensen te veroordelen", aldus nog de Portugese auteur.
"Spel- en typfauten zijn doelbewust en tot grood jolijt van de leser gemaakd."
Gast

07 jan 2012, 11:23

rolija schreef:Het wordt nog beter bij die tsjeven 8O

http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Buiten ... hten.dhtml


"Voor de aartsbisschop zijn Hitlers en Stalins misdaden 'minder erg dan abortus'. Op zulke momenten wenst zelfs een atheïst dat er een God zou bestaan om dit soort mensen te veroordelen", aldus nog de Portugese auteur.
Als dat geen gestoorde geest is !!

bocuse
Lid geworden op: 04 apr 2005, 14:47
Locatie: wetteren

07 jan 2012, 11:27

rolija schreef:Het wordt nog beter bij die tsjeven 8O

http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Buiten ... hten.dhtml


"Voor de aartsbisschop zijn Hitlers en Stalins misdaden 'minder erg dan abortus'. Op zulke momenten wenst zelfs een atheïst dat er een God zou bestaan om dit soort mensen te veroordelen", aldus nog de Portugese auteur.
Waarschijnlijk een ietske TE dikwijls op bedevaart geweest bij ons lief vraken in medjujorge :roll:

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

07 jan 2012, 12:17

Schandelijk, hoe bestaat het :?: :evil: :evil:
Zo ziet men maar weer wat dat Rooms select clubje inhoudt 8O :x
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez

Choerrel
Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08

07 jan 2012, 12:40

Het is moeilijk gelovig te blijven als men met zulke leiders zit. Die fossielen doen meer kwaad dan goed.
Iemand van wie ik ook zulke uitspraak zou verwechten is Ebenhaezer.

Clausewitz
Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Locatie: Vlaams Brabant

07 jan 2012, 13:09

talisman schreef:
rolija schreef:Het wordt nog beter bij die tsjeven 8O
http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Buiten ... dhtml"Voor de aartsbisschop zijn Hitlers en Stalins misdaden 'minder erg dan abortus'. Op zulke momenten wenst zelfs een atheïst dat er een God zou bestaan om dit soort mensen te veroordelen", aldus nog de Portugese auteur.
Als dat geen gestoorde geest is !!
Tijdens de Francodictatuur stond de spaanse clerus, bisschoppen op kop, vooraan bij de uiterst rechtse Falanx.Nu zijn het gezworen leden van de ultrarechtse PP.Kerk en dictatuur zijn altijd en overal dikkevriendjes.Bij manifestaties in Madrid lopen er de prelaten in vol ornaat mee op straat om te manifesteren tegen een wet zoals het huwelijk van homo's of abortus.Wat deze imbeciel zich aanmeet, tart elke verbeelding.De führer in Rome zal in zijn nopjes zijn en een danspasje uitvoeren van contentement over zijn troepen.
Wie bewaakt de bewakers.

roel
Lid geworden op: 31 dec 2006, 01:41
Locatie: Wetteren

07 jan 2012, 17:11

Woef,
Alvorens verder te parlesanten over de atheisten, Google eens naar "Atheisme" (je zit toch te smeken naar een of andere link) en verdiep je in het onderwerp.
Ik geef toe het is nogal ingewikkeld, maar hopelijk schijnt er dan voldoende licht in de duisternis om je te laten besluiten dat meneer pastoor vanop zijn kansel een nogal simplistische vent is als hij de nagels van zijn doodskist, de atheisten, verkettert.
Het is aartsmoeilijk om als hoeder een kudde schapen in het gareel te houden als je ermee begint te redeneren, gesteld dat zoiets mogelijk zou zijn.
Gesteld dat meneer pastoor een slimmerik is, dan begrijp ik wel dat hij denkt " Wees voorzichtig en hou ze dom want anders loopt de zaak hier uit de hand en gaat den hemel aan mij voorbij". Hij gelooft dat waarempel nog zélf ook. Alles en iedereen die niet op zijn communiebank terechtkomt eindigt in de hel.
Niks te verwonderen dat de nonnekes zitten te bidden dat het zweet erafloopt.

Ik ga er dus vanuit Woef, dat een mens eerst moet beslagen zijn in het onderwerp waarover hij wenst te praten alvorens eraan te beginnen. Anders ben je reeds op voorhand verloren.
Of jij zo beslagen bent, vergeef me maar daaraan durf ik terecht twijfelen.
Overtuig er mij van, met ERNSTIGE EN ONWEERLEGBARE argumenten, dat jouw bijbel de enige en onvervalste waarheid is en ik loop mee in jouw kudde. Starten met "ik geloof dat" en "in den bijbel staat", dat is kwatch voor simpele zielen. Jouw ongebreidelde Mariaverering is er nog zo eentje.
Er lopen genoeg politiekers rond die de waarheid in pacht hebben. Ondertussen weet ik al een tijdje waar het op aankomt (Jij ook toch !!!!!) Dan maar eens met de godsdienst proberen hé !!