ENGELEN.....

hier is plaats voor alle wereldreligies

Sigius
Lid geworden op: 17 jun 2009, 19:03

24 feb 2012, 16:23

Beste mensen,

Dat Wayti hier postte is mijn fout..
Ik had hem privé gevraagd of hij niet terug deel wou nemen en zijn antwoord was dat vanaf de minste posting van hem Zondervrees WEER opnieuw zou reageren over het machientje. Hij heeft het even uitgetest met een onzinnig bericht en hij heeft gelijk gehad niet alleen Zondervrees reageerde maar ook zelfs Clausewitz...

Om eventjes off-topic te gaan...
Ik concludeer steeds meer dat jullie blijkbaar schrik hebben voor dat apparaat. Misschien is zondervrees wel Metveelvrees. Want als het toch werkt, waar ik heel zeker van ben (er zijn reeds voorlopers) gaan jullie kleur moeten bekennen en dat vooruitzicht is blijkbaar niet zo leuk...

Om nu even terug op dit topic terug te komen. De eerste stemmen die er door zullen komen zullen gestorven familieleden van de makers van het apparaat zijn. Zij zijn de engelen in hun witte gewaden die vele BDE-ers te zien of te horen krijgen.. Engelen zijn dus infeite lichtwezens zonder vleugelen... Hun vleugelen verwijzen infeite naar de mogelijkheid van verplaatsing door middel van gedachtekracht.. (BLE)
Kennis heeft geen waarde als u geen liefde bezit.

Clausewitz
Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Locatie: Vlaams Brabant

24 feb 2012, 16:33

Sigius:
Want als het toch werkt, waar ik heel zeker van ben (er zijn reeds voorlopers) gaan jullie kleur moeten bekennen en dat vooruitzicht is blijkbaar niet zo leuk
...
Sigius heeft weer binnepretjes met het vooruitzicht op leedvermaak als wij kleur moeten bekennen.Graag had ik iets meer concreets vernomen over de succesrijke voorlopers van Wayti zijn machientje om met overledenen te praten.Geven ze al antwoord.:lol: Ik heb alleszins leuke vooruitzichten op het moment dat jullie aan de kaak zullen gesteld worden als charlatans en ons niet meer komen lastigvallen met hele en halve leugens.
Wie bewaakt de bewakers.

Henriette 2
Lid geworden op: 24 feb 2007, 15:51

24 feb 2012, 16:35

Zullen dat wel machientjes zijn die zonder taalvoute kunne prate Sieg?
Anders GOOI ze maar achter Z.V. aan. :lol:

Henriette 2
Lid geworden op: 24 feb 2007, 15:51

24 feb 2012, 16:40

Clausewitz schreef: en ons niet meer komen lastigvallen met hele en halve leugens.
Maar Clauske!

Kom JIJ 's over de brug met 'n boeiend filosofisch, psychologisch of spiritueel onderwerp?!
Wat doe je anders hier al zo lang?
Lastigvallen toch?
Want JIJ bent 't toch die elk onderwerp lastig valt?
Niet degene die hier thuishoren.

Of zie ik dat nu verkeerd?
Gast

24 feb 2012, 16:45

Sigius schreef:Beste mensen,

Dat Wayti hier postte is mijn fout..
Ik had hem privé gevraagd of hij niet terug deel wou nemen en zijn antwoord was dat vanaf de minste posting van hem Zondervrees WEER opnieuw zou reageren over het machientje.
Ho, zitten jullie toevallig in hetzelfde hospitium ?

Clausewitz
Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Locatie: Vlaams Brabant

24 feb 2012, 16:55

Henriette 2 schreef:
Clausewitz schreef: en ons niet meer komen lastigvallen met hele en halve leugens.
Maar Clauske!

Kom JIJ 's over de brug met 'n boeiend filosofisch, psychologisch of spiritueel onderwerp?! Ik heb dat in het verleden al meermaals gedaan.Probleem is dat jullie het niet snappen en er nooit op ingaan als het indruist tegen jullie indoctrinatie.Noem maar een gepaste boeiende titel en ik antwoord direct.Maar aan hersenschimmen doe ik niet mee Wat doe je anders hier al zo lang? Heb jij hier een functie van waakhond ? Lastigvallen toch?Want JIJ bent 't toch die elk onderwerp lastig valt?Niet degene die hier thuishoren.Behoor jij dan tot een uitverkoren categorie,die hier thuis hoort ?.Aan jullie oeverloos gezwets te zien, laten jullie bijdagen anders heel veel te wensen over?Of zie ik dat nu verkeerd? Ik vrees dat je blind bent voor hetgeen je niet wil lezen
Wie bewaakt de bewakers.

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

24 feb 2012, 19:47

Clausewitc, niet overdrijven, hé, man .Ik heb de laatste zeven paginas van dit forum eens nagegaan en ge staat er nog geen enkele keer oep .De laatste kagina loopt terug tot Juli 2007 . Kan tellen .?!
Aan Klaartje, in mijn stokoud gebedenboekje van de jaren vietig en ervoor , heb ik nog een gebedje staan aan je eigenste bewaarengel . Wil je dat ik dit hier eens neerpoot ? Er bestaat ook een litanie van de H. Engelen, maar die kan je eens goggelen op de marypages .

Genegen,

werewoef
AMEN en AUM

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

24 feb 2012, 23:06

werewoef schreef:Aan Klaartje, in mijn stokoud gebedenboekje van de jaren vietig en ervoor , heb ik nog een gebedje staan aan je eigenste bewaarengel . Wil je dat ik dit hier eens neerpoot ? Er bestaat ook een litanie van de H. Engelen, maar die kan je eens goggelen op de marypages .

Genegen,

werewoef
Ja dat mag je van mij hoor...... heb altijd van kinds af aan gehoord dat ik een goede engelbewaarder had, wie of wat dat ook mag zijn...... maar je weet nooit dat hij/zij me ooit eens in de steek laat :roll: misschien kan een gebedje dan nog helpen :wink:
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

25 feb 2012, 02:10

Op speciaal verzoek van Klaartje :

----- GEBED tot de H. ENGEL-BEWAARDER .


Heilige Engel, die mij zo getrouw op mijn levenspaden vergezelt, en mij door God tot beschermer en bewaarder zijt gegeven, welke dank zal ik U bewijzen voor uw trouw, uw liefde en de ontelbare weldaden, die gij mij hebt betoond ? Talloze gevaren hebt gij van mij afgewend en een schat van genaden heeft uw voortdurend gebed van de hemelse Vader voor mij verkregen .

Gij waakt bij mijn legerstede, wanneer ik slaap ; gij troost mij in droefheid en beurt mij op in neerslachtigheid ; gij houdt mij terug van zonde en wekt mij op tot het goede ; wanneer ik gevallen ben, verdubbelt gij uw ijver en liefde om mij tot boetvaardigheid aan te sporen en mij met God te verzoenen . Reeds lang misschien ware ik in de eeuwige afgronden neergeworpen, indien gij door uw gebeden de gramschap van God niet van mij had afgewend . O ! ik bid u, verlaat mij nimmer : troost mij in tegenspoed en leer mij nederig blijven, wanneer het mij welgaat ; Bescherm mij in gevaren ; sta mij bij in bekoringen , opdat ik nimmer bezwijke . Gewaardig U altijd mijn gebeden, mijn smekingen en al mijn goede werken aan God op te dragen en smeek de Almachtige, dat ik in zijn genade uit dit leven scheiden moge en het eeuwig leven deelachtig worde. Amen .


a.u.b - Genegen - werewoef
AMEN en AUM

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

25 feb 2012, 02:14

In mijn oud verfomfaaid boekje staat er ook nog een gebed tot de Heilige wiens naam men draagt .

Geinteresseerden hoeven maar te vragen ... :)

werewoef
AMEN en AUM

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

25 feb 2012, 11:40

Bedankt WW...... engelen zijn duidelijk een mysterie "ten goede", we zullen maar de illusie blijven hebben dat ze er zijn als we ze nodig hebben, wat het begrip ook mag betekenen :wink:
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez

cappa
Lid geworden op: 17 feb 2009, 17:49

25 feb 2012, 12:00

werewoef schreef:In mijn oud verfomfaaid boekje staat er ook nog een gebed tot de Heilige wiens naam men draagt .
Geinteresseerden hoeven maar te vragen ... :)
Ha, geef mijn gebed eens? cappa.

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

25 feb 2012, 12:20

Sigius schreef:[…] Ik concludeer steeds meer dat jullie blijkbaar schrik hebben voor dat apparaat. Misschien is zondervrees wel Metveelvrees. Want als het toch werkt, waar ik heel zeker van ben (er zijn reeds voorlopers) gaan jullie kleur moeten bekennen en dat vooruitzicht is blijkbaar niet zo leuk. […]
Welke voorlopers? Oude bandopnemers die radiogolven oppikken en heel onduidelijke radio-amateurs ontvangen en op band zetten? Slechte stemmen-imitators die enkel in donkere ruimtes kunnen werken?
Jullie apparaat werkt gewoon niet en zal ook nooit werken.
Wel grappig dat jij nu ook al weet wie er als eerste door dat apparaat zal gaan spreken: de overleden familie van diegenen die aan het apparaat werken. Die voorspelling moet je dus ook hard kunnen maken, geef eens wat namen van mensen die aan het DSA werken, dan zullen we meteen zien of je gelijk hebt. Als dat apparaat het ooit zal doen.
Ach, wat maak ik mezelf wijs, Sigius zal natuurlijk nooit met die namen komen, onder het mom dat het allemaal zeer geheim is en zo… Belachelijk.
Ni Dieu, Ni Maître
Gast

25 feb 2012, 12:33

Zondervrees schreef:
Sigius schreef:[…] Ik concludeer steeds meer dat jullie blijkbaar schrik hebben voor dat apparaat. Misschien is zondervrees wel Metveelvrees. Want als het toch werkt, waar ik heel zeker van ben (er zijn reeds voorlopers) gaan jullie kleur moeten bekennen en dat vooruitzicht is blijkbaar niet zo leuk. […]
Welke voorlopers? Oude bandopnemers die radiogolven oppikken en heel onduidelijke radio-amateurs ontvangen en op band zetten? Slechte stemmen-imitators die enkel in donkere ruimtes kunnen werken?
Jullie apparaat werkt gewoon niet en zal ook nooit werken.
Wel grappig dat jij nu ook al weet wie er als eerste door dat apparaat zal gaan spreken: de overleden familie van diegenen die aan het apparaat werken. Die voorspelling moet je dus ook hard kunnen maken, geef eens wat namen van mensen die aan het DSA werken, dan zullen we meteen zien of je gelijk hebt. Als dat apparaat het ooit zal doen.
Ach, wat maak ik mezelf wijs, Sigius zal natuurlijk nooit met die namen komen, onder het mom dat het allemaal zeer geheim is en zo… Belachelijk.
Als d'r een patent op wordt genomen mogen ' ze ' daar nog niks over zeggen. Vandaar. :roll: