Tablet en e-mails

Vragen/antwoorden betreffende
gsm, gps, Ipod, Ipad,smartphones, tablets...

Michelly
Lid geworden op: 03 feb 2005, 19:05
Locatie: Maaseik

13 feb 2015, 01:08

Ik heb het volgende probleem:
heb mijn internetverbinding op een andere frequentie gezet omdat ik nauwelijks ontvang had en die verbinding dan ook nog af en toe uitviel. Heb een draadloze verbinding. Nu is de pc pico bello in orde en de wifi -ontvangst is optimaal,maar nu downloaden de mails van gmail en telenet niet meer op mijn tablet. Is een Medion Lifetab . De wifi-aangave op de tablet is prima en ik ben verbonden met Telenethotspot maar wil verbinden met telenet-ED5F1, die de beste resultaten gaf. Is wel opgeslagen en beveiligd op tablet maar ik kan er geen verbinding mee maken. Als ik op ED5F1 langer duw krijg ik een venstertje waar de signaalsterkte vermeld wordt, de beveiliging en men vraagt het wachtwoord . Heb alle mogelijke wachtwoorden, die ik al gehad heb; geprobeerd en het lukt niet om verbinding te maken. Geeft aan: authenticatieprobleem.
Kan mij a.u.b. iemand helpen.
Bedankt bij voorbaat
Michelly
De sterren zijn niet bang vuurvliegjes te lijken
(Rabindranath Tagore.)
________________________________________

hjb
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:45
Locatie: o.vl.

13 feb 2015, 01:31

"Telenethotspot maar wil verbinden met telenet-ED5F1"

bent u zeker dat dit uw eigen verbinding is, en niet die van bv buren?
indien ja, dan is het enige juiste wachtwoord datgene wat Telenet u gegeven heeft. (tenzij u dat achteraf zou gewijzigd hebben...).
acer x3470, amd a6, 6Ram, Radeon hd graphics 2.2Hz, win10 64bits, Firefox, Windows Defender

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

13 feb 2015, 10:14

Technisch kan ik het niet uitleggen,maar ik zou de modem van Telenet even zonder stroom zetten. Soms helpt dat

Michelly
Lid geworden op: 03 feb 2005, 19:05
Locatie: Maaseik

13 feb 2015, 11:24

Dank je wel voor de reactie en het probleem is opgelost want heb deze morgen al naar Telenet gebeld en het wachtwoord dat gevraagd werd, is geen van mijzelf maar een dat op de sticker staat op de modem. Je moet
het maar weten. Alles pico bello in orde nu.;-)
Michelly
De sterren zijn niet bang vuurvliegjes te lijken
(Rabindranath Tagore.)
________________________________________

janneke dust2
Lid geworden op: 15 jan 2006, 16:31
Locatie: Antwerpen LO

13 feb 2015, 12:43

met "Mijn Telenet" kan je dat wachtwoord wijzigen.
Acer Nitro N50-600 ,Win11-64b,i7-3GHz,16GB RAM,500GB SSD,1TB HDD
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019