IPad-Air en ongewenst kontakt op skype.  [OPGELOST]

Vragen/antwoorden betreffende
gsm, gps, Ipod, Ipad,smartphones, tablets...
MaLoReg

22 feb 2015, 08:59

Dat mensen zomaar je privé binnendringen op laptop daar ken ik het systeem om die voorgoed te verwijderen maar nu was dit ook het geval op mijn IPad.
Door middel van een X heb ik die persoon kunnen verwijderen maar niet echt, die naam blijft staan en ik weet niet hoe dat te verwijderen (ik wil dit voorzichtig doen zodat ik niet één van mijn vaste kontakten verlies).

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

22 feb 2015, 09:31

MaLoReg,

in skype moet u op elk toestel op dezelfde manier te werk gaan, eerst uit de geblokkeerde personen halen en dan verwijderen.

Sony
I Afbeelding SeniorenNet
MaLoReg

22 feb 2015, 09:57

Sorry maar versta het ni. Die persoon op IPad heb ik geblokkeert maar de naam blijft onder kontakten staan en die wil ik wel. Op laptop klik ik tweemaal rechts en dan staat er verwijderen. Op IPAD?

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

22 feb 2015, 10:23

MaLoReg,

ja u moet die eerst bij de geblokkeerde terug deblokkeren, anders kunt u die bij contacten niet verwijderen. Dat is in Skype op elk toestel.

Sony
I Afbeelding SeniorenNet
MaLoReg

22 feb 2015, 10:43

Ik ben er nog niet uit, mss heeft iemand een voorbeeld hoe ik het juist moet doen. (foto's). Dank je.

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

22 feb 2015, 12:00

Op mijn pad is het zo
Skype contact verwijderen: op het contact gaan staan tot het trilt en dan met kruisje verwijderen. Hier is dan het contact uit de skypelijst weg.
Het kan nog wel in de pad lijst staan.
Ga dan naar de app contacten, ga op het contact staan, rechts komen de gegevens, klik bovenaan op wijzig, Scroll naar beneden , verwijder dit contact, klik en klik daarna nog eens op verwijder.
Succes
MaLoReg

06 mar 2015, 09:48

OEI !!!!
Nu staan er 2 die ik zeker wil/moet behouden in een rode cirkel met wit streepje door. Die mogen zeker NIET weg maar hoe maak ik die rode cirkel ongedaan?

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

06 mar 2015, 13:58

Ik kan u niet echt helpen, maar zou u aanraden uw vraag en probleem voor te leggen op Apple Forum

U moet zich daar ook registreren en wachten op een activering van account.
Er is vast iemand die u verder helpt.
Skype op Windows of of Apple ( zeker Ipad) werkt iets anders.
MaLoReg

06 mar 2015, 14:30

Bedankt. Zal wel wachten tot ik naar Fnac ga, hadt graag hier een oplossing
gekregen-maar brgijp je reaktie Paul.