Ik word gek van die Tinitus

Hier is de plaats voor discussie en vragen over psychische aandoeningen

drareg
Lid geworden op: 05 mei 2006, 19:31

19 sep 2019, 19:25

Sorry maar wat is CBD olie a.u.b.
dddd

garene
Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:33

22 sep 2019, 18:07

Cannabis olie, is wel het product zonder THC waar je high van wordt.

drareg
Lid geworden op: 05 mei 2006, 19:31

27 sep 2019, 08:28

Die cbd olie mag ik daarvan een druppel per dag in het oor laten lopen a.u.b.
dddd

garene
Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:33

30 sep 2019, 10:42

NIET in je oor druppelen !!!! 1 druppel op de bovenkant van je hand en aflikken ofwel 1 druppel op de tong laten vallen maar aangezien je niet ziet wat je doet, raad ik dat af.

dummy
Lid geworden op: 13 dec 2004, 14:07
Locatie: Vlaams-Brabant

08 jan 2020, 18:52

Dit is geen pretje. En er wordt weinig aangedaan tegen geluidsoverlast.
Ik leef er al een 7-tal jaar mee. Er is niks aan te doen tegen tinnitus.
Steeds op het randje balanceren van depressies.
Een raad probeer zoveel mogelijk met iets bezig te zijn, dat helpt.
Sterkte.

pvdeynse
Lid geworden op: 28 mei 2020, 09:56

28 mei 2020, 10:11

drareg schreef:
03 aug 2019, 18:06
Regelmatig krijg ik reclame van een nieuw merk van oordruppels die spectaculaire verbetering zouden betekenen maar ik heb grote twijfels. Met het medicament Nutresin – Herbapure Ear zou u geen hoorapparaat meer nodig hebben en zou het slakkenhuis gereactiveerd worden begrijpe wie kan?
Zouden er personen zijn die in de val zijn gelopen of zijn er personen die werkelijk resultaten hebben geboekt.
Graag uw reacties a.u.b.
Dit product is pure kwakzalverij !! Ik begrijp niet dat mensen de dag van vandaag met alle middelen (Internet) die we nu hebben niet verder onderzoeken, wie zoekt op internet vindt bijvoorbeeld op een website reclame voor dit product met foto van Professor X en op een andere website vindt men dan reclame van hetzelfde product terug met dezelfde foto maar deze Professor heeft plots een andere naam, vreemd toch !

dummy
Lid geworden op: 13 dec 2004, 14:07
Locatie: Vlaams-Brabant

30 jun 2020, 20:19

Hoe zit dat dan met hoorapparaten. Een KNO arts raad altijd hoorapparaten aan. Verdorie dat maskeert nooit die tinnitus.
Bij mij is dat zeer veranderlijk. Soms in het rechteroog dan weer in he linkeroor. Heel soms is er een dag dat ik bijna niks merk, maar het is er nog.
Ben heel gevoelig voor harde geluiden, hyperacuse. Het is heel moeilijk om hiermee verder door het leven te gaan. Radio op de achtergrond overstemd zelfs mijn tinnitus niet.
Ik moet me behelpen met slaapmiddelen. Vooral bij het in bed gaan en bij het ontwaken is het de hel.
Ik waarschuw soms mensen, draag gehoorbescherming bij werktuigen. Het word vaak afgedaan als een lachertje. Voor niet lijders ben je dikwijls een slappeling of overdrijver. Dat is dikwijls effen slikken. :(

deklusser
Lid geworden op: 22 sep 2017, 00:36

10 dec 2020, 20:16

je mag kopen wat je wilt, één ding is zeker, je bent je geld kwijt !!! hahahaha, neen de wetenschap heeft nog niks om dit probleem op te lossen ! ps, heb het ook al jaren !!!! eigen schuld ! niet goed beschermd bij hevige geluiden ! ik heb er mee leren leven .
Windows 10 Pro 64-bit
Intel Core2 Quad CPU Q6600 @ 2,40GHz 5,0GB RAM, NVIDIA GeForce 8400 GS
Norton Security 2018