Frequent vallen door knie

Hier is de plaats voor discussie en vragen over fysische ziekten of aandoeningen

Toby
Lid geworden op: 08 jan 2005, 20:44
Locatie: Het Soete Land Van Waes

01 jun 2022, 10:52

Ik lees graag de ervaringen of commentaren en eventueel behandelingen van mensen die geplaagd zitten met het "doorslaan" van een knie.

Grote oorzaken zijn één of meerdere gescheurde kruisbanden van de knie, maar dat is nu uitgesloten.

Slijtage van het kraakbeen of een meniscusletsel doet ook zijn duit in het zakje.

Zijn er forumleden die hier meer kunnen over vertellen ? Vooral de behandeling interesseert me aangezien ik dit al aan beide knieën voorgehad heb.

Uiteindelijk "loop je op eieren" en is je evenwicht zoek want vroeg of laat val je toch, soms met ergere gevolgen.
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !

imkerman
Lid geworden op: 07 sep 2009, 20:45

24 jul 2022, 17:42

Beste Toby, dit euvel ken ik, heb het zelf voorgehad, en is weggewerkt door causale voetreflexologie
Een 2e mogelijkheid is door manuele therapie, door therapeut in belsele (sinaai).
Groetjes
Imkerman