1966-67 - 62 A Koksijde

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

spelertje
Lid geworden op: 08 jan 2008, 13:47
Locatie: Bissegem

16 jan 2008, 13:52

Hallo
ik ben op zoek naar mensen die hun legerdienst gedaan hebben van Mei 66 tot eind April 67 in koksijde bij 62 A

spelertje
Lid geworden op: 08 jan 2008, 13:47
Locatie: Bissegem

22 jun 2008, 09:48

Hallo
Zijn er dan werkelijk geen ex miliciens meer die hun legerdienst gedaan hebben in Koksijde van Mei 66 tot einde April 67.
Na 3 maanden opleiding in Lombardsijde verhuisden we naar Koksijde .Ik zelf werd ingeddeld bij de C batterij . Daar waren we bijna allemaal van West-Vlaanderen . Ik denk dat er maar een stuk of twee oostvlamingen bij waren . Er zijn de dag van vandaag toch veel mensen die een PC hebben , je moet maar eens zoeken op Seniorennet.Tot binnen kort misschien

Groetjes
Spelertje

papafreddy
Lid geworden op: 04 nov 2006, 21:05
Locatie: ardooie

22 jun 2008, 11:31

spelertje schreef:Hallo
Zijn er dan werkelijk geen ex miliciens meer die hun legerdienst gedaan hebben in Koksijde van Mei 66 tot einde April 67.
Na 3 maanden opleiding in Lombardsijde verhuisden we naar Koksijde .Ik zelf werd ingedeeld bij de C batterij . Daar waren we bijna allemaal van West-Vlaanderen . Ik denk dat er maar een stuk of twee oostvlamingen bij waren . Er zijn de dag van vandaag toch veel mensen die een PC hebben , je moet maar eens zoeken op Seniorennet.Tot binnen kort misschien

Groetjes
Spelertje
Dag spelertje

Ik heb een werkmakker gehad, die in koksijde heeft gelegen, en de verhuis heeft meegemaakt naar Essentho.
De naam Luc Dewale zegt u dat iets, is zoals u zegt ook een westvlaming.
Hij was de chauffeur van een jonge Olt Snoeks Jef.
Heb die jonge Olt toen nog in 1976 in Essentho gekend als sport off.
Was toen al KptCmd.
Hij heeft toen Snoecks naar Essentho verhuisd naar Essentho.
Zover het geen ik momenteel weet, die kerel heeft wel een pc.

MVGr.
PapaFreddy

spelertje
Lid geworden op: 08 jan 2008, 13:47
Locatie: Bissegem

24 jun 2008, 12:52

Dag Freddy

De naam Dewaele zegt mij niet te veel , maar olt Snoeks was bij ons ook sport off , er was daar ook nog ik denk maar ben niet zeker een lt Calcoen en ene Pype of Puype.wij waren waarschijnlijk de laatste die mochten in Belgie blijven . Ook herinner ik mij een ooff Six en die was van de kanten van Wervik . Ja het is dan ook al lang geleden he .

De groeten

Spelertje

papafreddy
Lid geworden op: 04 nov 2006, 21:05
Locatie: ardooie

24 jun 2008, 13:53

spelertje schreef:Dag Freddy
De naam Dewaele zegt mij niet te veel , maar olt Snoeks was bij ons ook sport off , er was daar ook nog ik denk maar ben niet zeker een lt Calcoen en ene Pype of Puype.wij waren waarschijnlijk de laatste die mochten in Belgie blijven . Ook herinner ik mij een ooff Six en die was van de kanten van Wervik . Ja het is dan ook al lang geleden he .
De groeten
Spelertje
Hallo Spelertje

Ja Cmd Calcoen en Cmd Puype ken ik ook.
In 1976 was Cmd Puype Cmd van de A batt te Korbach.
Deed soms dienst bij mij op de BOC site.
Die woont nog altijd te Roeselare en is afkomstig van daar.
In de loop van 1976 is Cmd Calcoen Cmd geworden van de Staf&Diensten Batt.
Dus in feitte mijn administratieve chef.
Buy de way, deze personen heb ik in maart na 30 jaar terug gezien te Lombardsijde tijdens een reunie van de vrienden van Lombardsijde.
Kmoe zeggen ging ze niet meer herkennen, wat ik bij andere personen wel had, zoals Cmd Tyteca Marcel, die herkende ik direct, niks veranderd.
Doe ooffr Six ken ik ook.
Die heb ik in mei terug gezien tijdens een andere reunie.

Foto's te zien op volgende site
http://groups.msn.com/essenthokorbach62 ... i2008.msnw

Zo dat was het een beetje

MVGr.
Papafreddy

Xantheon
Lid geworden op: 21 jul 2008, 20:05
Locatie: Brussel

21 jul 2008, 21:25

Ik zat van sept. '72 tot sept. '74 als BOO Sgt in het 2PL TTR te Essentho. O.a. op de Charlie en later BOC. Namen die ik me herinner zijn o.a. BOO Sgt Albert Tack (was franstalig en radar technicus) en BOO Sgt Scholler (zo geschreven?) ... ik denk dat hij van Koksijde was ... hij was ook van het 2PL TTR ...

spelertje
Lid geworden op: 08 jan 2008, 13:47
Locatie: Bissegem

09 nov 2009, 12:53

Nog altijd geen mannen die van Mei 66 tot einde April 67 gelegerd waren in het 62A te Koksijde en de laatste 3 maanden in Lobardsijde . Ik doe nog een poging . Tot nog eens

spelertje
Lid geworden op: 08 jan 2008, 13:47
Locatie: Bissegem

18 feb 2010, 13:54

Hallo
Nog altijd niemand die milicien was in het 62 A te koksijde in de C batterij.Laat eens van jullie horen .Van Mei 66 tot eind April 67. We zijn afgezwaaid in Lombardsijde .

Groeten

Spelertje

spelertje
Lid geworden op: 08 jan 2008, 13:47
Locatie: Bissegem

05 okt 2012, 14:30

Hallo nog altijd niemand die in de C batterij geweest is in Koksijde van Mei 66 tot einde April 67 ?

spelertje
Lid geworden op: 08 jan 2008, 13:47
Locatie: Bissegem

02 nov 2014, 14:33

Nog altijd niemand van de C batterij 62 A Koksijde , laat wat van je horen .Het kan toch niet dat jullie allemaal geen PC of Tablet hebben ?

Spelertje