Aanmelden met ID kaart

Dit is de plaats voor vragen of problemen met de eID (elektronische identiteitskaart) of SIS-kaart; kaartlezer, enz.

Noriem
Lid geworden op: 01 jan 2009, 18:11

19 aug 2020, 16:37

Als ik mij wil electronisch aanmelden met mijn ID kaart ontvang ik niet mijn naam , maar namen van mijn kinderen ( ja die zijn er door mij ingestoken voor informatie op te vragen als ik hun ID kaart en Pin code heb ) die er ook inzitten en rechts met het zwarte streepje kan ik niet verder want het zit tot beneden .
Als ik de computer herstart en hetzelfde uitvoer heb ik soms geluk en kan ik het zwart streepje naar beneden doen dat ik mijn naam terug vindt en verder kan .

Hoe kan ik dat wijzigen dat mijn naam en die van mijn echtgenote te voorschijn komt als een van ons ID kaarten in het bakje gestoken wordt .
Met vriendelijke groeten ,

Noriem

johangel
Lid geworden op: 29 feb 2008, 21:19

19 aug 2020, 22:39

Eerst uw kaart gewoon inlezen met het appje e-IDviewer, en dan pas de website gebruiken, dus vb tax on web, my fin enz....

Noriem
Lid geworden op: 01 jan 2009, 18:11

20 aug 2020, 10:43

johangel schreef:
19 aug 2020, 22:39
Eerst uw kaart gewoon inlezen met het appje e-IDviewer, en dan pas de website gebruiken, dus vb tax on web, my fin enz....
Geachte ,
Geen resultaat via de weg dat u aantoont .
Ik heb destijds met hetzelfde bakje mijzelf en mijn echtgenote geregistreerd en daarna nog 3 bijkomende personen .

Als ik met datzelfde bakje mijn eID kaart of die van mijn echtgenote wil gebruiken komen beide namen niet voor in het kadertje maar wel de namen van de 3 andere personen .
Rechts van het vakje is gen zwarte baar aanwezig om hoger of lager te kijken .

Begrijp het niet .
Met vriendelijke groeten ,

Noriem

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

20 aug 2020, 20:30

Ga naar https://eid.belgium.be/nl/contact en formuleer je probleem. Ik heb er goede ervaring mee gehad.

Noriem
Lid geworden op: 01 jan 2009, 18:11

22 aug 2020, 15:06

hviaene schreef:
20 aug 2020, 20:30
Ga naar https://eid.belgium.be/nl/contact en formuleer je probleem. Ik heb er goede ervaring mee gehad.
Geachte ,

Dank voor de informatie . Ga nu proberen te werk gaan zoals u schrijft .
Met vriendelijke groeten ,

Noriem