DENVER MRD_165

Dit is de plaats voor alle vragen betreffende PPS, slideshows, foto, cd branden, Paint Shop Pro, enz.

pongo 2
Lid geworden op: 24 dec 2020, 11:41

24 dec 2020, 11:53

Beste,
Kan er mij iemand helpen want ik ben wel een leek op dit gebied.
Ik heb mij een denver mrd 165 platenspeler aangeschaft om mijn vinyl platen op stick te zetten.
Volgens de handleiding ziet het er eenvoudig uit maar het lukt gewoon niet.
Mijn usb stick is zeker in orde en ik doe alles zoals ze het voorschrijven.
heeft er iemand hetzelfde apparaat en kan ik zo wat tips krijgen.
dank bij voorbaat.
Mvg

hovel
Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Locatie: Spanje

24 dec 2020, 15:46

Is dit de procedure die je volgt?
D) Cassette-/phono-codering
1) Sluit de USB-pendrive of SD/MMC-kaart aan voor de opname (controleer of deze voldoende lege ruimte heeft).
2) Stel het apparaat in op de gewenste codeermodus met de Functietoets (10) zoals de modus “tape”, “phono”, enz. en start vervolgens het afspelen van de te coderen track en druk tweemaal op de "REC" toets “” (4).
3) Het icoontje “REC USB” zal op de LCD-display (2) knipperen. Het systeem zal nu de codeermodus starten.
4) Start het afspelen van de cassettetape of van uw externe AUX-apparaat met de track die u wilt codering naar MP3-formaat. 5) Druk nadat de opname is voltooid op de toets “Stop ” (3) totdat de symbooltjes “USB” en “REC USB” verdwijnen.
Wat gebeurt er wel of niet? Start de opname ja of nee? Lichtjes knipperen?

pongo 2
Lid geworden op: 24 dec 2020, 11:41

24 dec 2020, 16:56

Hartelijk dank voor uw antwoord.
Het was toch de usb stick.
Ik had eerst een stick van het merk kangourou gebruikt ( was een nieuwe) en na lang proberen een stick van emtec en het wonder geschiede :wink:
mvg