tryout werkt niet op office

Dit is de plaats voor alle vragen betreffende PPS, slideshows, foto, cd branden, Paint Shop Pro, enz.

dekleinewitte
Lid geworden op: 27 mei 2020, 20:18

27 mei 2020, 20:27

hallo, ik heb een ppt gemaakt met foto's en op de eerste foto muziek toegevoegd en instelling ; afspelen tijdens dia's het zijn in totaal 56 dia's vervolgens heb ik via tryout de tijdslimieten ingesteld dat iedere dia moet getoond worden en op het einde voor opslaan gekozen. in de diasorteerder zie ik dus op iedere dia de tijd vermeld dat hij zal getoond worden. echter bij het afspelen klopt dit niet zodat het geluid niet overeen komt met het gewenste effect dat ik bij iedere dia wil hebben. het liedje is here i am van brian addams. de ppt gaat over het geboorte leven van ons hondje. eerst de intro en dan bij de zin here i am moet de dia verschijnen van het pupje dat geboren is maar de tijdslimiet schijnt niet te kloppen. de dia's komen gewoon te pas en te onpas op het beeldscherm en toch heb ik de tijd ingesteld. wie heeft er een gedacht wat ik zou kunnen hebben foutgedaan? ik gebruik office 2013 omdat daar de funktie in zit om op het einde er een mp4 video fragment van te maken zodat ik deze kan afspelen op mijn smart tv. alvast bedankt aan hen die hulp kunnen bieden.