Hoe gaan wij om met CORONA

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

27 mar 2020, 09:35

AfbeeldingAfbeelding
Vreselijk wat er nu alles gebeurd
hoe gaat dit verder?? angst en hoop
binnen blijven als je niet perse naar buiten moet
zeker met hoest en koorst .
wat een onzekere tijd voor iedereen
blijf gezond allen
liefs Riekske
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

29 mar 2020, 10:17

er is nog niks veranderd mensen blijven wel fijn vaker thuis en houden anderhalve meter afstand
fijn toch
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

29 mar 2020, 11:31

Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

01 apr 2020, 09:39

weer 4 weken erbij niet bij je vrienden familie enz
hoe houden wij dat vol en juist nu met mooie weer
wens allen sterkte als er iemand is die komt lezen
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

Wiana
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
Locatie: Brugge

01 apr 2020, 12:42

Voor de inwoners van Brugge en ommeland : Radio Brugs ommeland. Radio Solidair :

https://radiobrugsommeland.be/?fbclid=I ... pJ1ZACwxp4

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

02 apr 2020, 10:53

Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

gigi2
Lid geworden op: 12 dec 2004, 13:45
Locatie: wilsele

16 apr 2020, 17:06

Met corona is het niet simpel , wij passen de reglementen toe . maar doet iedereen dat ??
Wij zelf zijn slachtoffer geworden van die vuile virus met 2.3 carnaval in stad Leuven en daarachter iets gaan drinken in café en bus naar huis toen was er nog geen lockdown . een paar dagen erna koorts ziek spierpijnen koppijn mijn man zo rood als een tomaat , en ik die niets meer proef of reuk hebben het aan de dokter gezegd, hij zegt een geluk dat ge niet in een ziekenhuis moet liggen konden nog ademen , wat een virus Ik ben zo triestig dat ik niets proef dat zijn ook symptomen van die griep in de jaren 1983 nog zo een griep gehad waar ik toen 4 maanden niets proefde dan met rijpe banaan terug gekomen , het is zeer bizar de ene dag proef je een beetje en de andere dag weer gedaan , dat heb ik toen ook voor gehad in de jaren 1980....
Ik zou eens willen spreken met mensen die het ook voor hebben . het is geen rozengeur en maneschijn.
Mijn schoon zus zegt ik ken ook zo een meisje die een zwaar ongeluk voor gehad heeft en op kop gevallen en niets meer kan reuken en proeven ge moet weten hoe ge er mee om gaat .ik vind het zeer erg ik zou willen dat zij het maar eens 1 maand zou hebben dan zou ze zo niet meer spreken.haar gans leven is ze een geluksvogel toch op gebied van de zintuigen
vele groetjes Riekse gij bent al zeer lang in met de mensen bezig
gigi2

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

05 sep 2020, 16:30

Afbeeldingbedankt Gigi 2 grt
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

pascalelenaerts
Lid geworden op: 30 jan 2021, 11:15

30 jan 2021, 11:27

Afbeelding
Lieve mensen, geef de moed niet op maar bekijk het van een andere kant. <knuffel>

pascalelenaerts
Lid geworden op: 30 jan 2021, 11:15

30 jan 2021, 11:29

gigi2 schreef:
16 apr 2020, 17:06
Met corona is het niet simpel , wij passen de reglementen toe . maar doet iedereen dat ??
Wij zelf zijn slachtoffer geworden van die vuile virus met 2.3 carnaval in stad Leuven en daarachter iets gaan drinken in café en bus naar huis toen was er nog geen lockdown . een paar dagen erna koorts ziek spierpijnen koppijn mijn man zo rood als een tomaat , en ik die niets meer proef of reuk hebben het aan de dokter gezegd, hij zegt een geluk dat ge niet in een ziekenhuis moet liggen konden nog ademen , wat een virus Ik ben zo triestig dat ik niets proef dat zijn ook symptomen van die griep in de jaren 1983 nog zo een griep gehad waar ik toen 4 maanden niets proefde dan met rijpe banaan terug gekomen , het is zeer bizar de ene dag proef je een beetje en de andere dag weer gedaan , dat heb ik toen ook voor gehad in de jaren 1980....
Ik zou eens willen spreken met mensen die het ook voor hebben . het is geen rozengeur en maneschijn.
Mijn schoon zus zegt ik ken ook zo een meisje die een zwaar ongeluk voor gehad heeft en op kop gevallen en niets meer kan reuken en proeven ge moet weten hoe ge er mee om gaat .ik vind het zeer erg ik zou willen dat zij het maar eens 1 maand zou hebben dan zou ze zo niet meer spreken.haar gans leven is ze een geluksvogel toch op gebied van de zintuigen
vele groetjes Riekse gij bent al zeer lang in met de mensen bezig
gigi2
Het is nu al een paar maanden geleden, gaat het al wat beter nu?

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

12 feb 2021, 08:33

Afbeeldingveel sterkte voor allen die corona hebben
of gehad hebben ,ja Gigi ik steun graag mensen in deze moeilijke tijd
al een jaar lang zitten wij binnen ,zonde van die tijd ,in onze laatste jaren toch!!!
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

12 nov 2021, 10:21

wij moeten vol houden vreselijk die Corona
op naar derde prik sterkte lieve mensen allemaal .
Afbeelding
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan