Zijn er gehuwde dames zoals ik die ook niet gelukkig zijn ?

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

DIVA
Lid geworden op: 27 feb 2011, 18:43
Locatie: Brabant

04 feb 2013, 09:38

Aangaande de poll vroeg ik mij af of er ook dames zoals ik zijn die gehuwd zijn en niet gelukkig zijn ? Wat doen jullie er aan ?

Mecky
Lid geworden op: 05 apr 2008, 01:02
Locatie: Bilzen

07 feb 2013, 01:26

Ik was gehuwd en niet gelukkig. Wat ik eraan gedaan heb. . gescheiden. En ik kan zeggen dat ik nu al meer dan dertig jaar gelukkig gescheiden ben.
Groetjes Mecky
De lotus bloeit enkel in de modder. Hoe dikker de modder, hoe mooier de lotus

Hugie12
Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Locatie: Leuven

15 feb 2013, 02:07

Eerst kon ik niet scheiden omdat ik zelfstandige kapster was en nu is het de moeite niet meer!
Doe wat je graag doet of doe dat je het niet ziet ,is een gevoelig onderwerp om zo te zetten waar iedereen het kan lezen ,maar wil je praten kom rustig privee hoor
Sterkte !
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen

sanne
Lid geworden op: 19 jan 2005, 23:04
Locatie: vlaanderen

15 feb 2013, 13:13

Geluk maak je zelf. Dat hangt ook helemaal niet af van het feit of je gehuwd bent of niet. Als je in een situatie, gelijk dewelke, niet gelukkig bent , kan jij alleen daar maar iets aan veranderen. Niemand is verantwoordelijk voor jouw geluk of jouw ongeluk.

nibel
Lid geworden op: 11 jun 2007, 20:18

25 feb 2013, 14:45

sanne schreef:Geluk maak je zelf. Dat hangt ook helemaal niet af van het feit of je gehuwd bent of niet. Als je in een situatie, gelijk dewelke, niet gelukkig bent , kan jij alleen daar maar iets aan veranderen. Niemand is verantwoordelijk voor jouw geluk of jouw ongeluk.

hallo , niet juist hoor ,een deel wel , maar veel benijden mensen die gehuwd zijn ander som ook , maar mensen wel verantwoordelijk zijn dat anderen ongelukkig zijn er is messchien iets aan te doen ,praten ,elke situatie is anders, zijn of is iedereen zoveel gelukkiger na een scheiding , nee , dus ga niet te vlug

Tsiporah
Lid geworden op: 04 jan 2013, 15:21

08 mar 2013, 06:03

Wat is geluk?
Een eerste vraag die men zichzelf kan stellen ....
Geluk vind je meestal in de meest kleine dingen en diep in jezelf ....
Het geluk is een sfeer, een levenswijze of zienswijze in jezelf ....
Een mens maakt of breekt het geluk .... zelfs in de meest trieste of pijnlijke omstandigheden kan er vonken van geluk aanwezig zijn als je toelaat dat die vonken je verwarmen.
Men hoeft dus niet samen met iemand te zijn - of ook andersom niet - om toch gelukkig te kunnen zijn.
Zorg voor uw gedachten, want ze zullen woorden worden
zorg voor uw woorden,want ze zullen daden worden
zorg voor uw daden,want ze zullen gewoonten worden
zorg voor uw gewoonten,want ze zullen uw karakter vormen.
Daila Lama