ongeval van mijn dierbare broer 42j

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

wafels
Lid geworden op: 23 jun 2011, 10:56

31 dec 2011, 08:48

mijn broer heeft zware hersenletsels was een maand in coma dokters hadden hem opgegeven
martin is bij wonder bijgekomen maar moet nu een zware revalidatie ondergaan en de uitkomst zullen wij in de toekomst weten een dink weten we het zal veel tranen en moed voor nodig zijn ik ben maar een beginnende pc kenner en mijn tijd gaat volledig naar hem maar ben toch blij met jullie bericht waarom ik de site niet meer gebruik zijn er nog mensen die deze tragedie met een dierbare meemaken?

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

31 dec 2011, 14:55

Dag wafels,

Mijn schoonzoon was 23 en heeft na een electrocutie
6 weken in coma glegen en is dan overleden.
Ik kan je helaas niet helpen, maar ik wens je heel veel sterkte
De revalidatie zal zeer zwaar zijn. :?
Groetjes en ondanks alles een fijne jaarwisseling.

Oma-C
Afbeelding "Hoe minder je denkt aan wat een ander van je denkt, hoe gemakkelijker het leven wordt".

magrit
Lid geworden op: 13 mar 2005, 19:12

31 dec 2011, 15:46

Wafels,ik heb zoiets gelukkig nog niet meegemaakt,maar ik kan je alleen veel sterkte wensen!
Groeten van Magrit :wink:
Afbeelding

magrit
Lid geworden op: 13 mar 2005, 19:12

31 dec 2011, 15:49

Oma-C,het is misschien al even geleden dat jou schoonzoon gestorven is maar ik leeft toch nog met je mee;
Verschrikkelijk wat jullie meemaken.
Groeten van Magrit :wink:
Afbeelding

wafels
Lid geworden op: 23 jun 2011, 10:56

02 jan 2012, 10:14

dank u voor de steun lieve mensen
het spijt mij voor jullie verlies
mischien nu ondankbaar van mij
mijn broer heeft gisteren een stukje taart gegeten ik heb het mogen geven het wasopnieuw beleven heb 41jaar geleden zijn fruitpapje gegeven of hij mij herkende of niet het was opnieuw geboren worden het is mijn mooiste nieuwjaar sinds jaren groetjes mireille wafels

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

02 jan 2012, 17:58

Goeiedag wafels,
Je moet niet denken dat je ondankbaar bent,
elkeen voelt z'n eigen verdriet, en dat is meer dan genoeg :(
Ik wens je veel sterkte en moed, méér kan ik niet.
Het leven is niet eerlijk maar we kunnen er niks aan veranderen :?

Een warme knuffel
Oma-C.
Afbeelding "Hoe minder je denkt aan wat een ander van je denkt, hoe gemakkelijker het leven wordt".

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

06 jan 2012, 10:05

Afbeelding

wafels ik kom je sterkte wensen voor jou broer
en hopen dat alles goed mag komen
liefs riekske
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

07 jan 2012, 12:42

Dag wafels,
Afbeelding
Van mij ook nog even een pakje sterkte en moed :?
Een spoedig herstel,
Oma-C
Afbeelding "Hoe minder je denkt aan wat een ander van je denkt, hoe gemakkelijker het leven wordt".

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

08 jan 2012, 06:19

wafels dat moet voor u erg triestig zijn als ge een goede band hebt met uw broer om hem daar zo te zien liggen.
Ik hoop voor jullie dat de revalidatie hem er weer bovenop zal helpen .Misschien wel niet meer zoals hij vroeger was maar er zijn wel veel mogelijkheden om de mensen te helpen en als uw broer veel vriendschap heeft van u zal dat hem misschien helpen om ervoor te vechten.
Ik wens u veel sterkte toe want het is niet plezant iemand zo te zien hé.

Groetjes Gerarda

wafels
Lid geworden op: 23 jun 2011, 10:56

09 jan 2012, 06:45

dank u lieve mensen
gisteren een zeer zware dag martin overgebracht naar revalidatiecenter
in de ziekenwagen riep hij om onze mama heb dan haar plaats eventjes ingenomen martin was weer een klein jongetje zo zie je maar dat de hersenen een van de complexorganen zijn
ik wist niet hoeveel jullie hoekje van troost mij steun zou geven gr mireille
wafels

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

09 jan 2012, 09:56

wafels schreef:dank u lieve mensen
gisteren een zeer zware dag martin overgebracht naar revalidatiecenter
in de ziekenwagen riep hij om onze mama heb dan haar plaats eventjes ingenomen martin was weer een klein jongetje zo zie je maar dat de hersenen een van de complexorganen zijn
ik wist niet hoeveel jullie hoekje van troost mij steun zou geven gr mireille
wafels
Ja hoor wafels we ondervinden dat hier allemaal dat we veel steun en begrip krijgen van de mensen hier op het hoekje van troost.
Het zijn ook allemaal mensen die ook iemand verloren hebben of iets tegengekomen zijn wat veel verdriet meebrengt en raad en hulp hebt ge hier in overvloed.
Mijn man is overleden in maart 2011 en ik ben hier toevallig terecht gekomen en ik ben daar heel blij om ze hebben mij er hier bovenop geholpen. Ik hoop hier nog lang te komen want een gewoon gezellig babbeltje word hier ook gedaan over koken en andere dingen en zelfs in ons verdriet word er al eens gelachen . zo weet men dat ge u beter voelt.
Dat is nu voor u zeker nog het geval niet, maar hou vol voor u broer en voor uzelf ook.

groetjes gerarda
Gast

09 jan 2012, 14:51

ik en mijn dochter hebben een heel zwaar verkeersongeval gehad :wink:
maar we hebben het geluk gehad om te overleven :wink:


wafels :wink: Afbeelding

Hugie12
Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Locatie: Leuven

09 jan 2012, 22:46

Wafels kom ook een beetje steun geven ,veel sterkte nu.Mag je bij de revalidatie blijven ?Is het ver van bij iou ?Zie dat jij er niet onderdoor gaat he!groetjes Hugie
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

09 jan 2012, 23:00

Dag Wafels
Heel veel sterkte, maar zorg ook voor jezelf ,
Sterk zijn is goed maar niemand is van staal.
Op tijd rust nemen, je broer is nu in goed handen
Een troostknuffelke.:?
Oma-C
Afbeelding "Hoe minder je denkt aan wat een ander van je denkt, hoe gemakkelijker het leven wordt".

wafels
Lid geworden op: 23 jun 2011, 10:56

30 jan 2012, 09:26

lieve mensen terug eventjes tijd
met martin is het nu lachen en wenen maar de goede momenten zijn goud waard en de verpleging dat zijn engelen in mijn ogen
daar besef je dat het leven dierbaar is of zou moeten zijn
maar ja er zijn soorten mensen gr wafels