Op midzomernacht/ begon voor het lentekind de laatste winter

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

06 okt 2012, 13:14

Amaai, Helena, als je zoveel oefeningen gaat moeten doen ga je nogal wat spieren kweken!
Hopelijk heb je nog een fijne kinesist, dan kan je daar ook nog een babbeltje mee doen!
Enfin, we hopen dat je er niet te veel gaat van afzien, maar de gezing is dan ook weer in zicht hé.

We wensen je nog een fijn weekend.

Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

06 okt 2012, 20:31

En aangenaam weekend Helena, ondanks de last
Afbeelding :?
Slaapwel voor straks en tot morgen...
Afbeelding "Hoe minder je denkt aan wat een ander van je denkt, hoe gemakkelijker het leven wordt".

falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

07 okt 2012, 11:14

Lieve Helena,

nog een fijne zondag gewenst.

Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

07 okt 2012, 14:16

hoi hoi ik heb me vandaag voor het eerst helemaal alleen kunnen aankleden
heb de poging ondernomen onder het wakend oog van de thuisverpleegkundige, die dus vanaf nu ontslagen is van haar dagelijks bezoekje te mijnent
dat is weeral dat

de poes heeft eindelijk door hoe ze binnen geraakt langs haar luikje, maar naar buiten dat heeft ze nog niet door

dus spelen we nog maar eventjes portier voor mevrouw

zo te horen aan zijn stem aan de telefoon is het een jonge kine, die ook een mooie naam heeft, hij komt waarschijnlijk met de fiets
onze huisartsen, de dames, doen hun huisbezoeken ook met de fiets
de thuishulp komt ook met haar fiets en de poetsvrouw zelfs te voet
heel ecologisch allemaal

ik hoop na verloop van tijd toch ook weer mijn gazelleke te mogen uithalen, miss grace staat nu te verkommeren in de garage en op de autocontrole gaan ze me van fraude beschuldigen vrees ik, want als ik op dat jaar 700 km gereden heb zal het veel zijn

net nog een mailtje binnen gekregen met het aanbod nar een tentoonstelling te gaan

gisteren de hoofdstadbewoners over de vloer gehad

en zal nu maar weer in mijn foteulleke kruipen met mij gazetje, want de pijn komt weer op

hoe kan je nu weten wanneer je teveel gedaan hebt als de pijn altijd pas later komt?

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

07 okt 2012, 14:16

hoi hoi ik heb me vandaag voor het eerst helemaal alleen kunnen aankleden
heb de poging ondernomen onder het wakend oog van de thuisverpleegkundige, die dus vanaf nu ontslagen is van haar dagelijks bezoekje te mijnent
dat is weeral dat

de poes heeft eindelijk door hoe ze binnen geraakt langs haar luikje, maar naar buiten dat heeft ze nog niet door

dus spelen we nog maar eventjes portier voor mevrouw

zo te horen aan zijn stem aan de telefoon is het een jonge kine, die ook een mooie naam heeft, hij komt waarschijnlijk met de fiets
onze huisartsen, de dames, doen hun huisbezoeken ook met de fiets
de thuishulp komt ook met haar fiets en de poetsvrouw zelfs te voet
heel ecologisch allemaal

ik hoop na verloop van tijd toch ook weer mijn gazelleke te mogen uithalen, miss grace staat nu te verkommeren in de garage en op de autocontrole gaan ze me van fraude beschuldigen vrees ik, want als ik op dat jaar 700 km gereden heb zal het veel zijn

net nog een mailtje binnen gekregen met het aanbod nar een tentoonstelling te gaan

gisteren de hoofdstadbewoners over de vloer gehad

en zal nu maar weer in mijn foteulleke kruipen met mij gazetje, want de pijn komt weer op

hoe kan je nu weten wanneer je teveel gedaan hebt als de pijn altijd pas later komt?

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

07 okt 2012, 17:09

Ja helena inderdaad hoi hoi goed zeg als ge u zelf kunt aan kleden toch plezanter. Wel goed dat die mensen er zijn om te helpen maar toch nog liefst alles zelf doen. Ja en nu de luxe om een jonge kine te hebben voor de herstel laat hem maar komen .
Ge moet u niet haasten om het goed te doen :wink:
Ja wij met onze auto ik denk dat ik soms meer betaal voor de benzine dan de kilometers dat ik rij. Goed dat ik al eens voor de kinderen moet rijden of hij komt niet meer buiten.maar ik kan hem toch niet missen.

groetjes gerarda

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

07 okt 2012, 18:41

Hallo Helena, en de vrienden..

Wat een flinke stap vooruit alweer..alle beetjes helpen hé :wink:
jammer dat men altijd eerst moet voelen dat je te ver
gegaan bent..maar als we het te vroeg moesten voelen
proberen we niets meer denk ik.. :roll: :oops:
Ik hoop dat de kine z'n werk zo goed doet ..als hij klinkt.,?
Ik had ook een goede kinesist; +/- 45 en die was tevreden over
mijn medewerking..ik kende hem al vele jaren ..
woont hier maar een goede 500m vandaan.. ik kon er
gemakkelijk tevoet naartoe ..en hij is nooit hier geweest :roll:
Als je hem vertrouwd zal het goed samenwerken zijn..
het moet klikken hé? met een dokter vind ik dat ook..
Goed vertrouwen is alles..voor een samenwerking.
Ik wensje veel succes..en beterschap. :) :roll:

ik ga voor een beetje eten zorgen...
Slaapwel voor straks en tot morgen..
Afbeelding "Hoe minder je denkt aan wat een ander van je denkt, hoe gemakkelijker het leven wordt".

falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

07 okt 2012, 21:30

Alé, Helena... ge gaat er nogal tegenaan!
Ik heb nog maar pas gelezen dat je geopereerd bent en heel ongerust waart over de afloop en je bent nu al stilaan terug op je eigen benen te staan!

Als de rest ook zo goed gaat bewijs je wel wie je bent... een snelle dame die voor niks terug deinst!

En die hulpverleners bij jou zijn wel heel erg sportief!

Koba heeft ondertussen ook al haar weg gevonden... in één richting... Misschien als ze buiten is aan de andere kant van het deurtje een snoepje leggen... ze zal het wel vinden!!!

Helena, nog héél veel succes met je revalidatie en met je jeugdige kinesist :wink:

Nog een rustige nacht gewenst.

Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

08 okt 2012, 20:59

Hallo helena, alles goed bij jou.? je hebt al een
goede stap vooruit gezet heb ik ergens gelezen..bravo..
maar toch wat voorzichtig zijn dat je niet te hevig bent :roll:
en jezelf geen pijn doet.. het is rap gebeurd
en dan ben je weer achteruit... :roll: Langzaam rap weet je nog.??

Ik wens je een goede nachtrust, dat is nog het moeilijkste dacht ik..?
slaapwel-knuff en tot morgen.. :wink:
Afbeelding "Hoe minder je denkt aan wat een ander van je denkt, hoe gemakkelijker het leven wordt".

falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

08 okt 2012, 21:29

Lieve Helena,

we komen je ook nog een rustige nacht wensen...

Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

08 okt 2012, 23:01

ja ik hoop da-t ik vannacht slaap want de vorige nacht heb ikrondgedwaald tot half vier

deze namiddag in mijn foteulleke gekropen met de gazt van het weekend nog

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

09 okt 2012, 05:49

Ho Ho Helena, al weer proberen op eigen benen te staan , moet natuurlijk weer pijn doen hé. Het is zeker nog niet genoeg geweest dat ge pijn had.
maar het is toch weer een stapje vooruit naar de vrijheid. Hulp is leuk ,maar uzelf behelpen is wat beter hé.

Ik ben nooit voorstander geweest om overal een pilletje voor te nemen, maar nu durf ik toch wel eens een pilletje nemen als ik eens hier of daar pijn heb aan mijn botjes die beginnen verslijten. :roll:

Groetjes gerarda

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

09 okt 2012, 06:00

Rudy sorry hoor voor de stuipen. :oops:
maar jullie troost heeft me toch wat geholpen als u dat kan tevreden stellen. :wink:

Hugie in de kosten komen ja ja een bril en glazen uw portemonee zal snel zoveel niet meer wegen. En dan een nieuw scherm ook nog. Ge gaat nooit anders zien , als er iets kapot is komen er nog andere kosten.


Volgenden maand is het halloween, misschien kunt ge aan de deuren gaan zingen om uw kosten te verzachten :wink:
Het begint hier al in Aalst dat de muzikanten ????? buiten komen . He tis het moment om oorlappen aan te doen. Ik vind dat wel gezellig hoor, maar dan moeten het wel goede muzikanten zijn. En deze staan in Brussel zeker?


Oma-c het gedaan zijn hé met de cabrio , winterrust zal het worden.
maar gij zult u wel niet vervelen zeker.
Ik las uw berichtje bij Tina . Ik dacht aan wat gij ook meegemaakt hebt, en dan had ge nog al uw kinderen die waarschijnlijk de leeftijd hadden om een gezin te stichten of om te studeren. Dit moet voor u zeker niet gemakkelijk geweest zijn.

Groetjes en een dikke knuffel
gerarda

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

09 okt 2012, 09:43

Hallo Helena, en de vrienden.:)
Een hele fijne dinsdag aan allen
de zon is er weer maar 't is fris :roll:
geniet er toch van zolang het nog duurt.
Tot later... :wink:
Afbeelding "Hoe minder je denkt aan wat een ander van je denkt, hoe gemakkelijker het leven wordt".

falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

09 okt 2012, 21:31

Alé, Helena, ik ga het toch nog eens proberen om je een rustige nacht te wensen... baat het niet, het schaadt ook niet. En anders misschien toch de raad van Gerarda opvolgen...

Gerarda, er wordt daar bij jullie precies wat afgekweeld (gezongen terwijl men geen zanger is). Maar fijn dat je toch van alles wat kan genieten!
Daar in Aalst zijn het wel echte levensgenieters hé!

Iedereen nog een fijne avond en rustige nacht gewenst.

Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...