Rapidshare

Vragen/antwoorden betreffende de Macintosh

Filip2360
Lid geworden op: 05 jan 2006, 12:43
Locatie: Turnhout

22 feb 2010, 11:35

Ik betaalde via PayPal 7 € voor dertig dagen gebruik te kunnen maken van Rapidshare. Ik ben door de website toegelaten, maar ik kan niets downloaden. Er staat geen zoekfunctie aangegeven om iets te zoeken.
Weet iemand hoe je ermee kan downloaden ?
www.rapidshare.com.

Groetjes,
Filip
Gast

22 feb 2010, 14:26

'k Denk dat je het verkeerd begrepen hebt, die site is om files UP te loaden, niet DOWN loaden!

Er zijn anders genoeg alternatieven om gratis dingen up te loaden en te delen met anderen... :wink:

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

22 feb 2010, 14:29

Van "Rapidshare" zelf kan je niks of héél weinig downloaden dacht ik?
Wat wil je downloaden??
Ik vermoed dat je als je iets wil downloaden je eerst naar een site "gaat" die wat te downloaden aanbiedt.
En die site kan dan gebruik maken van "Rapidshare" (er zijn er nog x-tal andere) om daar haar bestanden te uploaden, waar U dan toegang hebt om die te downloaden.
Heb al véél via "Rapidshare" gedownload maar maak altijd gebruik van de "free download" (moet dan wel wachttijd enz.in acht nemen maar daar zit ik niet mee)

Mvg,
P.Siemons
Gast

22 feb 2010, 15:04

Paul Siemons ,
wat kan je dan zoal vinden op die site?
Afbeelding
Als ik de aangegeven link aanklik kom ik op een pagina waar ik precies toch alleen maar kan uploaden?
'k leer graag wat bij! :wink:

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

22 feb 2010, 16:14

Khali-Ma schreef:Paul Siemons ,
wat kan je dan zoal vinden op die site?
Afbeelding
Als ik de aangegeven link aanklik kom ik op een pagina waar ik precies toch alleen maar kan uploaden?
'k leer graag wat bij! :wink:
Khali-Ma zoals ik al heb aangegeven moet topicstarter naar de site gaan waar hij bestanden wil downloaden.
Daar zal dan bv aangegeven staan: liedje X downloaden via Rapidshare
link : xxx.mp3.1207.Rapidshare.com.

Het zou gemakkelijker zijn als topicstarter even zou aangeven van welke site of wat hij wil downloaden!

Zie ook: http://www.startdownloaden.nl/blogs/8/D ... share.html


Mvg,
P.Siemons

powerbooster
Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:09
Locatie: Hasselt

22 feb 2010, 18:53

Ik heb een premium account. Het enige verschil tussen free en premium is de download snelheid en de downloadhoeveelheid die gebaseerd is op het ip-adres. Alle progs die in mijn blog ter download worden aangeboden, staan op de Rapidshareserver. Er kan uitsluitend gedownload worden via een downloadlink.
Op Filecrop kunt ge bestanden zoeken op naam.
Kijk eerst op de link uiterst recht bij de zoekresultaten, wat de download eigenlijk inhoudt en of er een wachtwoord vereist is om het bestand uit te pakken evenals de versie en het OS. Doorgaans een .rar bestand.
Sommige uploaders gooien een linklist op het net die alle downloadlinks van zijn account bevat.
Rapidshare kan ook dienen als tijdelijke HD.
ISP Telenet Wigo⎟
Dropbox ⎟iCloud Drive 200GB
 iMac 21,5" 2,8 GHz Intel Core i7 MacOSX 10.13
 MacBook Pro 13" Intel Core2 Duo MacOSX 10.13
 iPhone 6 16GB
 iPad 3 16GB