E-mail werkt niet

Dit is de plaats voor vragen, problemen, hulp en discussies betreffende blogs, in het bijzonder de SeniorenNet Blogs.

Renic
Lid geworden op: 18 aug 2021, 11:39

28 dec 2021, 20:55

Beste,

De knop E-mail-mij in mijn linker kolom doet zijn werk maar half. Blijkbaar kunnen bezoekers mij e-mailen, maar ik ontvang geen enkel verstuurd bericht. De instellingen zijn nochtans juist ingesteld (zoals destijds bij Bloggen) waar het wel werkte.
Bij de instellingen heb ik ook aangemerkt een e-mail te ontvangen bij een nieuw geplaatste reactie of bericht in het gastenboek. Ook hier nog geen enkele mail ontvangen.

Hoe kan ik dit oplossen?

Groeten,
Renic

http://blog.seniorennet.be/schriek/

Renic
Lid geworden op: 18 aug 2021, 11:39

21 jan 2022, 11:13

Is het misschien zo dat in mijn geval Proximus deze E-mails reeds aanziet als spam en deze niet doorzendt naar mij??
Het is wel vreemd dat ik in maanden geen spam-mail heb ontvangen.
Een bevestigingsmail bij een firma is recent ook niet doorgekomen.

Herkent iemand deze problematiek?

MVG
Renic

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

22 jan 2022, 17:03

renic,

kijk je map van spam na en eventueel die van ongewenste mail.Is het email adres ingevuld bij instellingen nog steeds juist?Als daar een fout instaat komen er ook geen mails aan.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

Renic
Lid geworden op: 18 aug 2021, 11:39

23 jan 2022, 16:25

Beste Redpoppy,

Heb al een sinds maanden geen spam of ongewenste mails meer ontvangen, daarom vermoed ik dat ze door Proximus reeds zijn tegengehouden, temeer daar ik recent ook maar geen bevestigingsmail van een ander bedrijf ontving. Na contact hebben ze de bevestiging zelf uitgevoerd en mij hiervan verwittigd.
Mijn e-mail adres is nog steeds en al jaren onveranderd hetzelfde.
Als dit het geval is met Proximus, dan moeten er ook toch nog andere gebruikers dit euvel ervaren, dacht ik zo.
Een andere verklaring ken ik niet!

MVG
Renic