reclame

Dit is de plaats voor vragen, problemen, hulp en discussies betreffende blogs, in het bijzonder de SeniorenNet Blogs.

Nenemooscha210746
Lid geworden op: 03 mei 2019, 12:47

13 apr 2021, 17:16

Dag misschien Red poppy mijn naam is; nenemooscha mag ik U alsjeblieft iets vragen over mijn blogje, dit is mijn adres: http://blog.seniorennet.nl/nenemooscha210746/ berichtje 30-12-2020 eindejaars berichtje.

Ik krijg midden in een berichtje reclame, zo ook onderaan mijn blogje, mijn vraagje is kan ik hier zelf iets aan doen, of verdwijnt het vanzelf als ik de nieuwsbrief afmeld van een artikel die ik j.l heb gekocht, fijn als U me kan helpen , alvast mijn vriendelijke dank voor de genomen moeite en om dit te lezen.
vriendelijke groet van Nene.
image.png

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

14 apr 2021, 09:51

Nene,

je kan daar zelf niets aan doen, die reclame werd geplaatst door Seniorennet.Normaal staat die bovenaan en of onderaan het blog.Dus eigenlijk niet steeds in het middenvak over een bericht.

Die reclame is van Google, een nieuwsbrief verwijderen gaat niet helpen.Ook als je iets opzoekt wat je wil kopen bijvoorbeeld op Google dan krijg je daar achteraf gerichte reclame van te zien ook op andere sites dan Seniorennet.Daar is helaas weinig aan te doen.


wat je wel kan doen,maar dat is waarschijnlijk tijdelijk op het kruisje klikken in die advertentie.Dan krijg je de vraag van Google waarom je die niet meer wil zien, daar kan je aanduiden dat de advertentie de inhoud van je blog bedekt. Zij geven die dan na een paar minuten niet meer weer.Boven en onderaan blijft die reclame wel staan.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

Nenemooscha210746
Lid geworden op: 03 mei 2019, 12:47

14 apr 2021, 18:17

Dag red poppy wat weet U toch altijd veel, jammer is het wel , maar nu weet ik ook dat het niet een foutje van mij zelf is , mag ik U heel vriendelijk danken voor U genomen moeite mijn lief groetje is zeker voor U
nene