een cd-rom op blog plaatsen (Bijkomend vraagje)

Dit is de plaats voor vragen, problemen, hulp en discussies betreffende blogs, in het bijzonder de SeniorenNet Blogs.

de compostmeester
Lid geworden op: 12 aug 2006, 23:22

07 aug 2020, 15:39

Redpoppy,
Ik had nog een bijkomende vraag in verband met het plaatsen van een cd-rom op ijn blog. Ik heb een opmerking gehad van een bezoeker die de cd-Rom bekenken heeft, hij vroeg mij of het mogelijk zouw zijn om deze te plaatsen in de zijkanten van mijn blog zodat de Cd-Rom beter bereikbaar is. Het bestand staat nu onderaan mijn blog in de middelkolom en men moet de ganse blog doorgaan om het bestand te kunnen bekijken en inderdaad zouw het handiger zijn om het bestand te bekijken in een van de zijkanten van mijn blog, ik zouw dit willen plaatsen met een aanklikbare afbeelding, wat mooier oogt. Hoe kan ik dit doen en hoe kan men het bestand dadelijk openen zonder dat bestand eerst te moeten dowloaden of lukt dit niet. Het bestand staat op mijn laptop en is toegevoegd via overige bijlagen harde schijf .
Bedankt alvast .

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

07 aug 2020, 16:15

compostmeester,

ook in de zijkolommen heb je redelijk wat afbeeldingen staan om iets terug te vinden;

Wat misschien het eenvoudigste zou zijn is dit:
plaats die link zoals ze nu staat, maar zet ook een vinkje bij: dit bericht steeds bovenaan houden.



Afbeelding

Je kan ook via wijzigen naar het bericht gaan waar de link reeds staat en het vinkje plaatsen.

Dan moet men niet meer scrollen en blijft het altijd bovenaan staan,de andere berichten verschijnen er onder via datum van plaatsing.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet