een cd-rom opblog plaatsen

Dit is de plaats voor vragen, problemen, hulp en discussies betreffende blogs, in het bijzonder de SeniorenNet Blogs.

de compostmeester
Lid geworden op: 12 aug 2006, 23:22

03 aug 2020, 11:33

Als composmeester heb ik een cd-rom gekregen over het ABC van milieuvriendelijk leven, het btreft een speelse cd-rom boordevol tips over het milieu en duurzaamheid. Ik mag deze cd-rom op mijn blog plaatsen zodat iedereen er van kan genieten, uiterraard met de bronvermelding. Tot zover geen probleem, het probleem is dat ik niet weet hoe ik eraan kan beginnen, het eigenlijke bestand is een sart-pc een Package Player for Flash Packager, dewelke automatisch opstart als men op die betreffende naam tikt.Mijn vraag is of er iemand mij hierbij kan helpen om dit bestand op mijn blog te kunnen plaatsen (Hoe en naar waar uploaden en vervolgen hoe het geuploude bestand plaatsen op mijn blog) Er staan verschillende zaken op die cd-Rom ik heb er een printschreen van gemaakt zodat jullie weten wat ik juist bedoel.
Graag hulp aub.
Bedankt,
Hierna de betreffende printschreen:
[img]uploads/c32b5a5bd7e6a1e4b1eb74da7a74ecb4.jpg[/img]
Blogadres:
[url]https://blog.seniorennet.be/thuiscomposteren[/url]

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

03 aug 2020, 12:14

compostmeester,

kan je van die CD-rom al wat je op het blog wil plaatsen eerst op uw eigen harde schijf zetten?

je kan via overige bijlagen harde schijf , bijlagen op het blog plaatsen maar die mogen niet in totaal groter zijn dan 5120 Kb.


anders moet je via een uploader een url. bekomen maar dan moet je toch altijd eerst het gedeelte, dat je wil gebruiken, van de CDrom op je eigen harde schijf kunnen zetten anders krijg je dat niet op je blog.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

de compostmeester
Lid geworden op: 12 aug 2006, 23:22

03 aug 2020, 15:17

Redpoppy,
Dank voor je snel antwoord, ik zal proberen het sart-pc bestand op mijn harde schijf te plaatsen, dit is het bestand waar de inhoud door de gebruikers kan geraadpleegt en geopend worden, hopelijk lukt dit me, het is de eerste maal dat ik zulk bestand op mijn blog wil plaatsen.

de compostmeester
Lid geworden op: 12 aug 2006, 23:22

03 aug 2020, 16:08

Redpoppy,
Het is gelukt, het bestand staat op mijn blog en het werkt
Bedankt nogmaals!

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

03 aug 2020, 16:33

compostmeester,

graag gedaan
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet