Kleur van de letters veranderen.

Dit is de plaats voor vragen, problemen, hulp en discussies betreffende blogs, in het bijzonder de SeniorenNet Blogs.

rebecca
Lid geworden op: 27 apr 2007, 10:02
Locatie: gent

29 dec 2019, 18:24

Goeie avond beste Redpoppy, mijn vraagje betreft hem over een blogje van een vriendin van mij, dit is de link :

http://blog.seniorennet.be/elfenplaatjes1/

Ze heeft dus haar tekst en lijnen in het geel gestoken, maar zoals u kan zien staat haar tekst onder haar crea's in het midden nog steeds in het wit.
En ook links waar ze schrijft" over mezelf" .
Zelf ben ik eens gaan piepen in haar blogje, maar er staat niet overal dezelfde kleurencode zag ik.
Waar kan ik dit juist veranderen Redpoppy ?
Dank u vriendelijk als u mij zou kunnen helpen namens Rebecca.
Windows 10, IE11,FireFox 64 bits. Edge. Ccleaner.
Malware-byte's.

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

29 dec 2019, 18:57

Rebecca,

over mijzelf heeft zij zelf geplaatst via personaliseer ,maar waarschijnlijk via vrije tekst/html
ze moet terug naar dat nummer gaan in de linkerkolom via personaliseer en de tekstkleur aanpassen door haar tekst te selecteren en te kiezen voor die gele kleur.

zij heeft dat niet geplaatst via personaliseer over mijzelf want dan moet met dat aanpassen via:
freezone_content


ook de tekst onder de afbeelding in het middenvak die in het wit staat, dus via wijzigen naar elk bericht gaan en de tekstkleur aanpassen.Wat men opgeeft in het bericht zelf heeft voorrang op wat men aanpast via wijzigen uitzicht, want daar bij :

td.bericht_content

staat dus wel de juiste kleurcode opgegeven, maar zij heeft dus zelf in haar bericht de tekst een witte kleur gegeven.Ze moet dus in het vervolg gewoon bij toevoegen bericht, haar tekst intikken zonder een bepaalde kleur aan de tekst te geven dan staat die dus wel in het geel.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

rebecca
Lid geworden op: 27 apr 2007, 10:02
Locatie: gent

29 dec 2019, 19:43

Goede avond Redpoppy....
Dank u vriendelijk voor al uw hulp, ik kan haar niet bereiken momenteel, maar ze weet dat uw antwoordje hierop staat.
Ze heeft dit zelf niet gedaan, destijds heeft iemand anders alles voor haar gedaan, maar nu wil ze het zelf kunnen.
Ik zag dat die kleurencode goed stond, begreep er niets meer van en dat van die zijkant weet ik nou ook weer,
had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord dat dit zo ook kon.
Hopelijk zal ze nou alles in orde krijgen en nogmaals heel vriendelijk bedankt voor uw hulp namens Ella en Rebecca en geniet nog van een fijne avond Redpoppy. :D
Windows 10, IE11,FireFox 64 bits. Edge. Ccleaner.
Malware-byte's.