bericht zonder onderwerp

Dit is de plaats voor vragen, problemen, hulp en discussies betreffende blogs, in het bijzonder de SeniorenNet Blogs.

Nenemooscha210746
Lid geworden op: 03 mei 2019, 12:47

03 okt 2019, 21:08

Goede avond
Mag ik U alsjeblieft vragen of er een mogelijkheid bestaat een berichtje te verwijderen zonder onderwerp,
er staat op mijn blogje een berichtje zonder onderwerp, en daar komen dagelijks van die vervelende
reclame op U weet wel van Pandora en addidas ect heel vervelend,maar ik kan ze niet verwijderen omdat mijn berichtje geen onderwerp heeft, hoe oh hoe verwijder ik dat,allereerst dank U voor de genomen moeite om dit lezen, en om me te helpen mits het kan uiteraard fijne avond.
Nenemooscha
http://blog.seniorennet.nl/nenemooscha210746/

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

04 okt 2019, 08:59

nenemooscha 210746,
zeker dat er niets staat zelfs geen . (punt)?

normaal gezien kan men geen bericht ( in gastenboek of bij reactie )plaatsen zonder een titel, men krijgt steeds de foutmelding : u heeft geen titel opgegeven.

om een bericht in het gastenboek te verwijderen:
ga naar personaliseer
klik op gastenboek
daar kan je een vinkje zetten achter het bericht dat je wil wissen, of er een titel staat of niet dat heeft geen belang denk ik toch.

ik kan het uiteraard niet uittesten omdat reacties zonder titel niet worden aanvaard.

als het een bericht zelf is dat je wil verwijderen:

ga naar wijzigen bericht
zet een vinkje voor het bericht dat je wil verwijderen
klik op verwijderen
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

Nenemooscha210746
Lid geworden op: 03 mei 2019, 12:47

04 okt 2019, 16:34

Dank U wel voor de genomen moeite ,maar alles zoals U beschrijft heb ik al gedaan en
nog steeds kan ik dit berichtje niet verwijderen omdat hij er niet instaat, volgens mijn
was ik danig in de war omdat de datum 1970 was vreemd he, een vraagje mag ik u daar een print screen van sturen dan ziet U mijn berichtje , alvast weer mijn vriendelijk dank hoor.
http://blog.seniorennet.nl/nenemooscha210746/
Fijne groet Nene

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

04 okt 2019, 17:25

Nene,

ja doe gerust dat printscreen
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet