Katana's hoekje

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Voel mij al te oud hier

Je bent nooit te oud hier
15
25%
SeniorenNET , mijn eerste keus
6
10%
Zal steeds blijven , zoals ik gebekt ben
6
10%
Mis wat hier , de verdwenen rebels
21
36%
Viva bomma en patatten
11
19%
 
Totaal aantal stemmen: 59

Fikske
Lid geworden op: 16 dec 2003, 12:31
Locatie: W-O 1970

06 jun 2007, 17:46

Nog altijd aan het vermageren Katana? Straks moet je twee keer passeren voordat we je gezien hebben. :lol:

Het vrouwtje had vroeger ook zo op regelmatige tijdstippen van die 'dieetwoede-buien' (wat een woord). Ik noem het wel met opzet Dieet-Woede, want niets of niemand kon haar van het idee afbrengen dat ze 'te vet' was.
Ze weegt amper vijfenvijftig kilo, is wel niet groot (1m55) maar er is voor mij absoluut niet te veel ''pak'' aan, juist gepast.
Ik werd dan geacht om mee te doen maar hield het nooit lang vol...
De laatste tijd eten we gewoon wat minder en proberen wat meer te bewegen en het werkt veel beter dan dat dwangmatig dieet.
Water drinken we ook (overdag) maar 'savonds kraken we een paar trapistjes of een flesje wijn hoor. Het leven is al zo kort ... en dan jezelf nog gaan kastijden?
:roll:
Wie tevreden is met wat hij heeft,
is de rijkste die er leeft.

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

07 jun 2007, 12:03

Vermageren ... waar is dat goed voor ? In mijne jonge tijd zei ons moeder altijd, ook als ik geen honger had, dat ik moest eten voor de honger die komt.
Trouwens, het is geen fabeltje dat na de magere jaren de vette jaren komen en vice versa...
Stel het wordt het nog eens oorlog, welke magere zal dan nog overblijven ? :wink:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

22 jun 2007, 16:35

telloorlekker schreef:Vermageren ... waar is dat goed voor ? In mijne jonge tijd zei ons moeder altijd, ook als ik geen honger had, dat ik moest eten voor de honger die komt.
Trouwens, het is geen fabeltje dat na de magere jaren de vette jaren komen en vice versa...
Stel het wordt het nog eens oorlog, welke magere zal dan nog overblijven ? :wink:

Katana is pas terug uit vacanitie uit Kroatië , fel verdikt , de schuld van de Kroaten en de zon vollonté en de prachtige baaien en eettentjes !!!
Groeten aan allen katana
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
bakker

22 jun 2007, 19:35

Katana, blij je terug te zien .Ik vreesde al dat je - net als diverse andere bekende gezichten hier- voor altijd verdwenen was.We weten dat er zo verschillende zijn maar wie , tja dat weten we natuurlijk niet.
Gast

23 jun 2007, 10:30

Heb ook lange tijd Tillie niet gezien...Is er soms iets met haar????

Zelf kom ik hier bijna dagelijks eens piepen, maar om écht aan debatten deel te nemen, daar heb ik mijn buik een beetje vol van...je weet wel, 'HET GROTE GELIJK' van sommigen...

Wie weet, als we binnen 7 jaar op pensioen zijn (ben nog mar 58...)

marcel1947
Lid geworden op: 12 jun 2007, 21:36

23 jun 2007, 10:35

beste Canteclaer,

Mischien zit die wel bij de verborgen onderaan :idea: :idea:

Nb Wat wil dat eigenlijk zeggen :?: :?: bv 20 geregistreerd...7 verborgen en 12 gasten
bakker

23 jun 2007, 10:36

Dat is een van die bekende gezichten die ik bedoelde Canteclaer, een paar anderen zijn oa drum en kabar .
Als er vroeger verwittigingen uitgedeeld werden is er een periode geweest dat de namen van die verwittigden hier ergens werden vermeld.
Als die dan verdwenen konden we veronderstellen dat ze eventueel tijdelijk gebannen waren.
We zijn allemaal senioren dus er kan makkelijk iets gebeuren zoals ziek worden of zelfs erger.Daarom zou ik er voorstander van zijn dat medeforummers toch op een of andere manier zouden kunnen vernemen waarom bepaalde leden ineens verdwenen zijn, dan zouden we ons misschien niet ( nodeloos ) ongerust moeten maken., zoals Canteclaer nu over Tillie
Gast

23 jun 2007, 10:39

marcel1947 schreef:beste Canteclaer,

Mischien zit die wel bij de verborgen onderaan :idea: :idea:

Nb Wat wil dat eigenlijk zeggen :?: :?: bv 20 geregistreerd...7 verborgen en 12 gasten
7 verborgen: zijn leden die opgegeven hebben in hun profiel dat ze niet willen gezien worden in de lijst onderaan
12 gasten: zijn niet-geregistreerden of niet-ingelogden.

Volgens mij is Tillie te open om hier als verborgen of als gast te komen zien. Er is m.i. meer aan de hand....
Gast

23 jun 2007, 10:41

bakker schreef:Dat is een van die bekende gezichten die ik bedoelde Canteclaer, een paar anderen zijn oa drum en kabar .
...
Is Kabar nie gebannen????
Drum zal het nu wel te druk hebben in zijnen hof met de nuuv patatjes.... :lol:

marcel1947
Lid geworden op: 12 jun 2007, 21:36

23 jun 2007, 10:44

canteclaer schreef:
marcel1947 schreef:beste Canteclaer,

Mischien zit die wel bij de verborgen onderaan :idea: :idea:

Nb Wat wil dat eigenlijk zeggen :?: :?: bv 20 geregistreerd...7 verborgen en 12 gasten
7 verborgen: zijn leden die opgegeven hebben in hun profiel dat ze niet willen gezien worden in de lijst onderaan
12 gasten: zijn niet-geregistreerden of niet-ingelogden.

Volgens mij is Tillie te open om hier als verborgen of als gast te komen zien. Er is m.i. meer aan de hand....
Hopelijk niet ,ken (hem) of (haar) niet,dus mischien komt dat nog wel.

Maar waarom willen die niet dat hun naam gezien wordt ,hebben die wat te verbergen of zo.
Gast

23 jun 2007, 11:26

Iedereen is hier vrij te doen of te laten wat ie wil.....Als ie maar de andere niet persoonlijk aanvalt.

marcel1947
Lid geworden op: 12 jun 2007, 21:36

23 jun 2007, 11:33

Ja daar heb je gelijk in ,beste :wink:

mira
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 15 aug 2004, 18:22
Locatie: Het Vlakke Land bij de Noordzee

23 jun 2007, 13:42

Welkom terug Katana. Fijn te lezen dat je genoten hebt en Lady zeer zeker ook.

Groot gelijk, meer moet dat niet zijn ! :wink:
bakker

23 jun 2007, 17:18

canteclaer schreef:
bakker schreef:Dat is een van die bekende gezichten die ik bedoelde Canteclaer, een paar anderen zijn oa drum en kabar .
...
Is Kabar nie gebannen????
Drum zal het nu wel te druk hebben in zijnen hof met de nuuv patatjes.... :lol:
Vanwaar heb je die informatie Canteclaer ? Dat is nu juist wat ik bedoel.ik weet wel dat Kabar een herseninfarct gehad heeft een tijd geleden. Nu weten we dus niet of hij opnieuw iets gehad heeft .Als het is zoals u zegt dat hij gebannen is, is dat in ieder geval beter nieuws dan moest hij opnieuw iets dergelijks gehad hebben.
Daarom dat ik ervoor pleit om banningen ergens te vermelden.

swakke
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 04 aug 2002, 00:29
Locatie: Mechelen

23 jun 2007, 17:23

Ter inlichting,

Ons forum lid Tillie heeft een tijd geleden computer problemen gekregen, zodoende is het afwachten tot wanneer deze dame terug op het forum kan komen.
En Katana is niet gebannen, anders kon hij niet posten op ons forum. :wink:
Vrg. Swakke