Katana's hoekje

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Voel mij al te oud hier

Je bent nooit te oud hier
15
25%
SeniorenNET , mijn eerste keus
6
10%
Zal steeds blijven , zoals ik gebekt ben
6
10%
Mis wat hier , de verdwenen rebels
21
36%
Viva bomma en patatten
11
19%
 
Totaal aantal stemmen: 59
Gast

23 jun 2007, 18:42

swakke schreef:Ter inlichting,

Ons forum lid Tillie heeft een tijd geleden computer problemen gekregen, zodoende is het afwachten tot wanneer deze dame terug op het forum kan komen.
En Katana is niet gebannen, anders kon hij niet posten op ons forum. :wink:
Vrg. Swakke
Bedankt voor de info over Tillie... Maar ik had het niet over de banning van Katana (wie zou zo iemand kunnen bannen??? :wink: ) maar Kabar...Ik dacht dat ergens gelezen te hebben...

swakke
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 04 aug 2002, 00:29
Locatie: Mechelen

23 jun 2007, 20:16

Bedankt voor de info over Tillie... Maar ik had het niet over de banning van Katana (wie zou zo iemand kunnen bannen??? ) maar Kabar...Ik dacht dat ergens gelezen te hebben...
Kabar heb ik gebannen een tijd geleden wegens het schenden van het brief geheim en de privacy.
Hij had namelijk een privé mail dat ik aan hem gestuurd had, op een andere website te lezen geplaatst voor iedereen op hun forum.
Dat ter inlichting op de vraag, je had deze vraag natuurlijk beter kunnen stellen aan : moderators@seniorennet.be
Vrg. Swakke

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

24 jun 2007, 10:22

marcel1947 schreef:Ja wie zich niet gedraagt .............der uit :!: :!: :!:

Maar of dat de oplossing is :?: :?: :?: :?:

Dat is niet het probleem , er schuilt wel wat anders onder den bloembak :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

marcel1947
Lid geworden op: 12 jun 2007, 21:36

24 jun 2007, 11:31

katana schreef:
marcel1947 schreef:Ja wie zich niet gedraagt .............der uit :!: :!: :!:

Maar of dat de oplossing is :?: :?: :?: :?:

Dat is niet het probleem , er schuilt wel wat anders onder den bloembak :lol:
Beste Katana,
Jij bent klaarblijkelijk op de hoogte van het reilen en zeilen hier :!: :!: Graag een woordje meer uitleg A.U.B :wink:
Gast

24 jun 2007, 11:48

bakker schreef:Dat is een van die bekende gezichten die ik bedoelde Canteclaer, een paar anderen zijn oa drum en kabar .
Als er vroeger verwittigingen uitgedeeld werden is er een periode geweest dat de namen van die verwittigden hier ergens werden vermeld.
Als die dan verdwenen konden we veronderstellen dat ze eventueel tijdelijk gebannen waren.
We zijn allemaal senioren dus er kan makkelijk iets gebeuren zoals ziek worden of zelfs erger.Daarom zou ik er voorstander van zijn dat medeforummers toch op een of andere manier zouden kunnen vernemen waarom bepaalde leden ineens verdwenen zijn, dan zouden we ons misschien niet ( nodeloos ) ongerust moeten maken., zoals Canteclaer nu over Tillie
Hier gaat het inderdaad over, Bakker: Je gaat een tijdlang om met mensen die je niet écht goed kent, en plots verdwijnen die... Je mag je dan toch ongerust maken??? bv ook Vivaldi, een stadsgenoot die ik vroeger ook wel eens hier op de markt ontmoette...
en à propos,
Dat ter inlichting op de vraag, je had deze vraag natuurlijk beter kunnen stellen aan : moderators@seniorennet.be
Vrg. Swakke
...dit is hier toch een openbaar forum waar we ons onder mekaar wel eens ongerust kunnen maken over medeforummers???

marcel1947
Lid geworden op: 12 jun 2007, 21:36

24 jun 2007, 11:56

Beste canteclaer,dat dacht ik ook een openbaar forum :!: :!: maar toen ik enkele dagen geleden door iemand er attent op werd gemaakt,dat ik eerst mij posting beter naar hem zou sturen,om het goed te keuren. :roll: :roll: :roll:
Wel dan dacht ik...Och gottekes toch wat is hier aan de hand :?: :?:

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

24 jun 2007, 13:02

marcel1947 schreef:Beste canteclaer,dat dacht ik ook een openbaar forum :!: :!: maar toen ik enkele dagen geleden door iemand er attent op werd gemaakt,dat ik eerst mij posting beter naar hem zou sturen,om het goed te keuren. :roll: :roll: :roll:
Wel dan dacht ik...Och gottekes toch wat is hier aan de hand :?: :?:
Goeie vraag van iemand die gewoon is om alles wat senNet aangaat af te schieten. Hoe is dat toch mogelijk voor een volwassen vent?

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

24 jun 2007, 13:48

marcel1947 schreef:
katana schreef:
marcel1947 schreef:Ja wie zich niet gedraagt .............der uit :!: :!: :!:

Maar of dat de oplossing is :?: :?: :?: :?:

Dat is niet het probleem , er schuilt wel wat anders onder den bloembak :lol:
Beste Katana,
Jij bent klaarblijkelijk op de hoogte van het reilen en zeilen hier :!: :!: Graag een woordje meer uitleg A.U.B :wink:

Beste Marcel 1947 ,

Katana weet eigelijk ook niet welk drama er heeft plaats gehad , toen hij met zijn Lady verbleef in Kroatië op vakantie !!!!
Katana weet wel dat Allach hem beschermt tegen de kwade geesten :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

marcel1947
Lid geworden op: 12 jun 2007, 21:36

24 jun 2007, 13:52

ED. schreef:
marcel1947 schreef:Beste canteclaer,dat dacht ik ook een openbaar forum :!: :!: maar toen ik enkele dagen geleden door iemand er attent op werd gemaakt,dat ik eerst mij posting beter naar hem zou sturen,om het goed te keuren. :roll: :roll: :roll:
Wel dan dacht ik...Och gottekes toch wat is hier aan de hand :?: :?:
Goeie vraag van iemand die gewoon is om alles wat senNet aangaat af te schieten. Hoe is dat toch mogelijk voor een volwassen vent?
Beste Ed,wat is de bedoeling van uw posting??Ik begrijp je bedoeling niet hoor :?: :?: :?: :?: :?:

marcel1947
Lid geworden op: 12 jun 2007, 21:36

24 jun 2007, 13:55

katana schreef:
marcel1947 schreef:
katana schreef:
marcel1947 schreef:Ja wie zich niet gedraagt .............der uit :!: :!: :!:

Maar of dat de oplossing is :?: :?: :?: :?:

Dat is niet het probleem , er schuilt wel wat anders onder den bloembak :lol:
Beste Katana,
Jij bent klaarblijkelijk op de hoogte van het reilen en zeilen hier :!: :!: Graag een woordje meer uitleg A.U.B :wink:

Beste Marcel 1947 ,

Katana weet eigelijk ook niet welk drama er heeft plaats gehad , toen hij met zijn Lady verbleef in Kroatië op vakantie !!!!
Katana weet wel dat Allach hem beschermt tegen de kwade geesten :lol:
Is Katana dan een aulochtoon ....daar Allah hem beschermt :?: :?:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

24 jun 2007, 14:17

[quote="marcel1947

Is Katana dan een aulochtoon ....daar Allah hem beschermt :?: :?:[/quote]


Voor de bleukes , katana gebruikt de mat uitsluitend om zijn vuile voeten af te vegen :lol: :lol: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

marcel1947
Lid geworden op: 12 jun 2007, 21:36

24 jun 2007, 14:26

Is niet persoonlijk bedoeld hoor beste Katana :lol: :lol: :lol:

hermano
Lid geworden op: 17 mei 2004, 21:11
Locatie: Aangespoelde

24 jun 2007, 17:16

Nee hoor, WT wordt nooit persoonlijk. :D Hij bedoelt trouwens ook nooit iets. :mrgreen:

Fikske
Lid geworden op: 16 dec 2003, 12:31
Locatie: W-O 1970

24 jun 2007, 19:31

Is er iets aan de hand in Columns & kolder?
Wie tevreden is met wat hij heeft,
is de rijkste die er leeft.
Gast

24 jun 2007, 21:32

Om bij kolder te blijven, sommigen willen het hier in een fikske steken... :lol:

Alhoewel mijn vraag naar sommige (ex)forummers écht goed bedoeld was....