Katana's hoekje

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Voel mij al te oud hier

Je bent nooit te oud hier
15
25%
SeniorenNET , mijn eerste keus
6
10%
Zal steeds blijven , zoals ik gebekt ben
6
10%
Mis wat hier , de verdwenen rebels
21
36%
Viva bomma en patatten
11
19%
 
Totaal aantal stemmen: 59

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

24 apr 2007, 11:12

Is dat nu met dat zomerweer dat de hersenen van katana weer op volle toeren draaien? maar er is gepieker daar ! :)
Katana vraagt zich nu nog af of hij destijds zijn Lady heeft ontmaagd , zij was een zeer aantrekkelijke vrouw destijds en nu nog en had vele aanbidders ,weet het nog de eerste keer , in het bakhuis naast de hofstee .
Lady beweerde toen van wel en katana beweerde dat hij paterneigingen had en zeer was godvrezend toen . :lol: :lol: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

24 apr 2007, 14:45

Hij die godvrezend is, leeft die niet met de duivel ? In alle geval Katana, heb jij je Lady het duiveltje uit het doosje doen ontwaken bij het aanschouwen van zoiets moois hé... Op dat ogenblik kon God je waarschijnlijk wel gestolen worden... :lol:
Gast

24 apr 2007, 14:45

Katana, vergis ik me als ik denk te weten dat Lady ontmaagd is in het Waasland? Of is mijn vermoeden niet poco? (positief correct) :lol: :wink:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

24 apr 2007, 16:28

zorro schreef:Katana, vergis ik me als ik denk te weten dat Lady ontmaagd is in het Waasland? Of is mijn vermoeden niet poco? (positief correct) :lol: :wink:

Beste Zorro ,

In mijn wildste dromen , als het leven van vroeger wordt herzien in al zijn glorie , is er toch twijfel bij katana , Lady had vroeger al vluchtige kennis met iemand die zo ontroerend " Sole mio " kon zingen , was wel van Hollandse afkomst en is daarna met een Italiaanse schone in den echt verbonden en dan nog vroeger toen ze nog wat freule was , had ze ooit in Ieper kennis met iemand , die later Generaal is geworden ( dus katana was daar in verbleking toe ).
Maar ja , wat is ja en wat is nee :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

zandmannetje
Lid geworden op: 02 feb 2003, 23:15
Locatie: Het land met meer ministers dan inwoners

24 apr 2007, 18:35

Nooit geluisterd naar Shirley Bassey, beste Poll Katana, wanneer zij zong
"That's why your lady is a tramp"?
Zo, dat was het dan.
Heb nog een goed leven en we zien mekaar misschien weer in de hel.
Tot zolang dan zal zandmannetje jou wel in slaap lullen !

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

24 apr 2007, 22:06

Och Katana, je mag zo jaloers niet zijn! Mijn vrouw zegt mij altijd, " je mag aperitieven op een ander, als je maar de hoofdschotel bij mij komt opeten" :)

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

25 apr 2007, 07:44

Ed... dat jij dat bij je bedgenoot kan ervaren is een pluspunt. Ik moet hier niet uitpakken met "verandering van spijs doet eten !" hoor, want dan verandert de huiselijke sfeer voor minstens veertien dagen in de orde der Trapisten ; totaal spreekverbod... :wink:

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

25 apr 2007, 18:00

:lol: :lol:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

25 apr 2007, 18:12

telloorlekker schreef:Ed... dat jij dat bij je bedgenoot kan ervaren is een pluspunt. Ik moet hier niet uitpakken met "verandering van spijs doet eten !" hoor, want dan verandert de huiselijke sfeer voor minstens veertien dagen in de orde der Trapisten ; totaal spreekverbod... :wink:

Uitpakken ; katana pakt nooit uit bij zijn Lady over escapades , zou niet durven :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

02 mei 2007, 10:24

Groeten aan kabar :)
Hopelijk heeft hij al een nieuwe viervoeter ( hond) om zijn dagelijkse wandeling te maken 8)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

02 mei 2007, 10:44

Katana,
Ook voor mij ben je hier van harte welkom. Je blijft me verbazen met je volgehouden schrijfstijl in de derde persoon. Heb jij nu een ghostwriter of niet ? Zo ja, zeg je hem/haar dan voor, wat er moet geschreven worden ? Of hoe gaat dat in zijn werk ? Verklap ons toch eindelijk het geheim van die stijl asjeblief. We zijn op het forum ooit begonnen met het woordenboek van het Katanees, daar heb ik nu al lang niets meer van gehoord. Nog plannen in die richting ? Mvg. Soc.
PS: Tot net voor de verkiezingen zal de jonge Tobback al het mogelijke doen om jouw pensioentje een menswaardig gewicht te geven.
Laat het middel nooit het doel vervangen !

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

03 mei 2007, 17:21

Zondag morgen als de standhouders van de rommelmarkt van Leopoldsburg ter plaatse arriveren , zal er na de verandering die door de nieuwe secretaris van 't Kamp werd ingevoerd een hartig dingske worden geplaats ( strategie geheim) , en zullen de ontevreden troepen , stelling(positie) innemen :evil:
Katana heeft al HLN, HBvL en het Nieuwsblad reginaal ingelicht ter inzage zondagmorgen 6.00 uur :lol:
Wel geen wereldnieuws , maar toch 8)


Nu even ernstig beste vrienden en vriendinnen , katana is dringend op zoek naar een vendel met één embleem van de zeerovers ( je weet wel het doodskopvlagske) om op de barricades te springen en te zwaaien als de pers , eventueel zou komen , als er iemand een vikinghelm wil lenen , zou tof welkom zijn :!: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

zandmannetje
Lid geworden op: 02 feb 2003, 23:15
Locatie: Het land met meer ministers dan inwoners

03 mei 2007, 18:01

Een Hollander zou zeggen "Nou breekt mijn klomp" maar zandmannetje zegt "Wat is me dat potverdikkeme?"
Katana die zijn samoeraï-afkomst verloochent, en ipv. gehuld in een kimono, het zwaard rondzwaaiend in de rechterhand en tegelijkertijd de vlag met de ondergaande zon fier ten hemel geheven in de linkerhand, nu als onvervalste zeerover ten tonele wilt verschijnen?
Met een vikinghelm op zijn hoofd neergepoot op de barricades staand?
Van een metamorphose gesproken, dit kan tellen!
Zo, dat was het dan.
Heb nog een goed leven en we zien mekaar misschien weer in de hel.
Tot zolang dan zal zandmannetje jou wel in slaap lullen !

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

03 mei 2007, 18:13

zandmannetje schreef:Een Hollander zou zeggen "Nou breekt mijn klomp" maar zandmannetje zegt "Wat is me dat potverdikkeme?"
Katana die zijn samoeraï-afkomst verloochent, en ipv. gehuld in een kimono, het zwaard rondzwaaiend in de rechterhand en tegelijkertijd de vlag met de ondergaande zon fier ten hemel geheven in de linkerhand, nu als onvervalste zeerover ten tonele wilt verschijnen?
Met een vikinghelm op zijn hoofd neergepoot op de barricades staand?
Van een metamorphose gesproken, dit kan tellen!

Katana weet het beste Zandmannetje is een hele metamorfose, maar katana kiest nu noodgedwongen ongewapend op de barricades te verschijnen en zeker als er pers zou aanwezig zijn ????
Daarom beste kameraad tot het einde van laatsten adem , graag wat raad , wie bezorgt mij , leent de arme katana een vendelvlag met zeeroversembleem en een vickinghelm ( ligt wel wat gevoelig diene helm in 't Kamp , je weet wel die affaire van dat cafeetje , waar de dienster af en toe serveerde met ontblote boezem , nog prachtiger dan die van Cleopatra destijds hihihi :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

05 mei 2007, 08:40

Ik geloof niet dat men met het zeeroversembleem die nieuwe despoot zal kunnen bestrijden. Vergeet niet ... "Wie wind zaait, zal storm oogsten !"
Zorg dus voor tegenwind en daar heb je zelfs geen Vikinghelm voor nodig... (de nieuwste uitvoering van zo'n helm vind je terug op Mb's; die nieuwe stuurinrichting noemt men trouwens "ossekop")
Wil je dus je passie nog uitbreiden Katana, laat dan -in het bijzijn van die Kampfuhrer- een klinkende boerse.... wind ! :wink: