Voor spek en ( Tom) Boonen ...

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

STONE.
Lid geworden op: 05 sep 2005, 06:15
Locatie: Vieux Bois

18 jul 2006, 18:09

" Vrouwen trek die kleren uit " . Ja, bij deze zwoele Rio de Janeiro -temperaturen kan een mens zich ietsje meer permitteren. Tom zit niet aan de Prozac, zoals sommige kwatongen durven beweren.

Graag had ik op Alpe d'Huez gestaan ... niet voor het ganse peloton ' wij willen tieten zien ' te horen zingen, nee... Wél om de schone exemplaren- uit volle borst zingend ' Tom Tomme Tommeke ' - te bewonderen die renners en omstaanders een wulpse traktatie zouden geven op ontblote borsten.
Als vrouwen het beste van zichzelf geven, verdient dat waardering!
Kijken dus !

Helaas, Tom heeft Alpe d'Huez niet gehaald ...En ondanks de hitte, de blote tieten en de Prozac, liep IK er vandaag voor spek en bonen bij :roll:
Men are like wine- some turn to vinegar, but the best improve with age.
Pope John XXIII

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

19 jul 2006, 08:52

Stone, jij op Alpe d'Huez ? Ik kan 't me nauwelijks voorstellen; een ouderling tussen die meute slachtschapen die staan te dringen om voor het wiel van Boonen 't spek te zijn.
Ik ben geen voorstander van dat soort supporter, die én het schone landschap én het zicht van die beroepsbeoefenaar ontnemen én hem daarbij nog besprenkelen met lichaamsgeuren en dito speeksel. Als renner moet je héél wat kunnen verdragen dan... ik zou, als eerste misschien, die smoelentrekker op z'n facie timmeren en hem wijs maken mijn route niet te hinderen.
Maar misschien hebben ze die beroepsrenners én Boonen in het bijzonder wel eerst diets gemaakt niet op toeschouwers te timmeren als die zich boers gedragen en de beoefening van de wielersport ten schande maken.
Ik zou eens graag zien of toeschouwers in 't Kuipke ook zo'n arrogante houdingen zouden kunnen aanmeten ...