Najaarsmoeheid

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.
Gast

06 okt 2004, 20:36

TLL, gewoon naar het gemeentebestuur stappen en je wens voorleggen. Met je grote handen eventjes deftig op de tafel kloppen. :P Normaal houden ze er rekening mee, allé hier toch in onze buurt. :wink:

hermano
Lid geworden op: 17 mei 2004, 21:11
Locatie: Aangespoelde

06 okt 2004, 20:38

TLL, Niet luisteren naar ZMj want als je er tegenloopt, krijg je misschien alleen maar een nieuwe paal?

Ik denk dat de optie van Kwezel de beste is, probeer het gewoon via de "bevoegde instanties" dus de gemeente als het tenminste een gemeenteweg is. Normaal hebben die liever een tevreden burger en een paal die 3 meter verder staat dan ambras. Die ingenieurs zul je inderdaad niet kunnen overtuigen, hun landmeters hebben beslist dat die paal daar moet komen en zij zien toch niet verder dan hun kaarten, je hebt nog geluk dat ze hem niet in het midden van je garage hebben getekend!

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

07 okt 2004, 08:12

Vooruit... de paalkwestie is bij de gemeente ter sprake geweest, nu nog maar wachten tot de intercommunale -de opdrachtgever- overtuigd te krijgen is dat die nutsvoorziening op die plaats nutteloos is. Als ie er gestaan had zonder rekening te houden met mijn bezwaren, zou het metaal net op die plaats behoorlijk goedkoper kunnen worden. En dan te bedenken dat er nog een andere instantie destijds nog een paal tegen mijn gevel gezet heeft met een grote koekepan bovenaan "50". Ook nutteloos, want aan het geluid van gierende banden en optrekkende motoren te horen, is dat bord daar enkel geplaatst voor "site-seeing"... :lol:

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

31 okt 2004, 18:02

Dit onderwerp mag afgesloten worden !... De webmaster of moderator van dienst had al moeten zien dat er na een maand geen antwoord meer op kwam. Ik verwacht dan ook geen replies meer hierin... tenzij...