overgestapt van bitdefender plus naar bitdefender total en nu problemen met microsoft outllo

Spyware is software die in het geheim op je computer wordt geplaatst en die persoonlijke gegevens doorstuurt, reclame toont, enz. Stel hier vragen, leer hoe je ervan af kan komen en hoe het te voorkomen.

Nouchka
Lid geworden op: 24 feb 2005, 16:32
Locatie: De Pinte

30 mei 2019, 16:03

Beste, zopas heb ik mijn antivirusprogramma van Bitdefender plus laten updaten naar Bitdefender Total security omdat ik met Bitdefender plus slechts een antivirus programma kon zetten op 3 toestellen (vaste pc en laptop) maar niet op mijn smartphone. Bitdefender total security kan ik gebruiken op 5 toestellen waaronder ook mijn smartphone. Ik vind die gedachte toch wel veilig dat er ook een degelijke antivirus op mijn smartphone staat. De overschakeling werd gedaan door Bitdefender zelf en alles is in orde, alleen heb ik nu problemen met mijn microsoft outlook. Eerst kreeg ik deze melding van Bitdefender:
voor bitdefender.jpg
voor bitdefender.jpg (46.02 KiB) 1069 keer bekeken
. Daarom link ik de problemen van outlook met bitdefender. Deze melding kreeg ik slechts 1 maal , maar nu kan ik als ik op mijn microsoft Outlook zit geen mails meer binnenkrijgen. Als ik klik op 'verzenden/ontvangen' dan krijg ik volgend venster:
voor seniorennet.jpg
voor seniorennet.jpg (67.26 KiB) 1069 keer bekeken
Als ik dan mijn outlook open in veilige modus door de ctrl toets ingedrukt te houden terwijl ik outlook open, dan komen de mails wel binnen en is alles normaal. Maar ga ik terug uit outlook of sluit ik mijn pc, dan is het de volgende keer dat ik outlook open terug hetzelfde en krijg ik terug die melding van 'outlook werkt niet meer'. Heeft dit nu iets te maken met bitdefender of niet. Het is wel begonnen sinds die overschakeling. Kan iemand mij hierbij raad geven.
Windows 10
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

30 mei 2019, 18:42

blijkbaar kan het inderdaad die bitdefender zijn die uw moeilijkheden geeft
ik denk dat ge in die bitdefender ne regel moet ingeven
maar ik ken die bitdefender niet meer , zolang al géne gezien gehad
maar ge betaald der voor , dus zou ik als ik van u was met bitdefender eens een chat doen , of een mail naar hun support
naar onderen scrollen op de site
https://www.bitdefender.nl/consumer/support/

abbs
Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

31 mei 2019, 09:59

Hallo,

Het conflict tussen Outlook en Bitdefender speelt al lang, ze adviseren die functie uit te zetten.
Bron: https://answers.microsoft.com/nl-nl/mso ... 4bf3baadc5

Kies "Deze invoertoepassing uitschakelen".

Afbeelding
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)

Nouchka
Lid geworden op: 24 feb 2005, 16:32
Locatie: De Pinte

31 mei 2019, 11:52

beste abbs, bedankt voor de tip, maar dit venstrer met Bitdefender spam waar ik :"deze invoertoepassing uitschakelen' kan aanvinken is maar 1 keer verschenen nl. nadat mijn bitdefender total was geïnstalleerd. Daarna kreeg ik dit venster niet meer te zien. Daarom kan ik het ook niet meer aanvinken. Het tweede venster met de melding dat outlook niet meer werkt verschijnt telkens als ik de knop: verzenden/ontvangen aanklik. Kan ik : deze invoertoepassing uitschakelen' ergens terug vinden bij Bitdefender zelf. Ik heb al gezocht maar niets gevonden.
Windows 10
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem

abbs
Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

31 mei 2019, 11:58

Hallo,

Als het goed is kan je via Outlook die invoegtoepassing uitschakelen.
Hier een uitleg: https://support.office.com/nl-nl/articl ... 15db47c4cf
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)

Nouchka
Lid geworden op: 24 feb 2005, 16:32
Locatie: De Pinte

31 mei 2019, 23:40

beste abbs, hartelijk dank voor de tip. Mijn probleem is hiermee inderdaad opgelost via die "invoegtoepassingen uitschakelen". Ondertussen kreeg ik ook hulp van Bitdefender zelf die mij een hele lijst opstuurde met allemaal dingen die ik eerst allemaal moest uitschakelen in Bitdefender. Als mijn outlook dan terug werkte, dan moest ik één voor één alles terug proberen in te schakelen tot ik gevonden had wat de boosdoener was. Toen ik alles had uitgeschakeld wat zij hadden aangeduid was het probleem van outlook nog steeds niet van de baan, dus heb ik gewoon alles terug gezet zoals het stond en stond ik nog geen stap verder, maar met uw raad op te volgen is alles terug in orde. Bedankt hiervoor !
Windows 10
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem

abbs
Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

01 jun 2019, 09:52

Hallo,

Bedankt en graag gedaan :)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)