Transgender

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

22 apr 2024, 21:05

De pure schande. Plaatsvervangende schaamte voor zulke demente beslissingen.

Riley Gaines, de zwemster die het moest opnemen tegen een man die zich voordoet als vrouw, postte dat Biden de zgn. Title 9 heeft afgeschaft. Dit zijn de gevolgen:


Afbeelding


Dit is de keuze voor Amerikanen: een absolute idioot als Trump of een woke achterlijke imbeciel als Biden.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

25 apr 2024, 21:39

Deze persoon is geen vrouw. Hij heeft XY chromosomen, hij heeft geen baarmoeder, geen eierstokken maar wel teelballen die dan weer inwendig gebleven zijn. Ook een penis is er niet en is er ook nooit geweest.

Dit is wat men een geval van interseksualiteit zou kunnen noemen. Door een speling van de natuur is de hormonenhuishouding volledig 'verkeerd' gelopen. Hij zou een gewone man geworden zijn indien de hormonensturing normaal was verlopen.


Afbeelding

Zonder enige medische hulp is 'hij' ontwikkeld tot een erg vrouwelijk uitziend persoon die iedereen wel voor een 'zij' zal aanzien. Zij is geboren met 'complete androgen insensitivity syndrome' . Dat wil zeggen dat haar XY-lichaam helemaal niet reageert op de mannelijke hormonen die al vanaf het foetusstadium en later voornamelijk in de puberteit een jongen hoofdzakelijk uitwendig tot een jongen maken.

Bij deze mensen is er uitwendig fysiek geen teken van mannelijk zijn te bespeuren. Daarom worden ze bij de geboorte als meisje herkend. Ook tijdens de puberteit blijft elke ontwikkeling tot jonge man achterwege. De beenderstructuur is vrouwelijk (fijnere botten) omdat die bij jongens o.i.v. de mannelijke hormonen zwaarder wordt en dat is dus niet gebeurd.

Deze persoon was zich er niet van bewust dat ze geen meisje was maar stelde vast dat haar maandstonden uitbleven. Bij een echografie heeft men dan vastgesteld dat het vrouwelijk reproductieapparaat bij haar ontbrak, maar dat er wel testikels inwendig aanwezig waren.


Belangrijk! Deze persoon noemt zichzelf géén transvrouw. Ze is nooit door een dokter behandeld om een transitie naar 'de andere kant' mogelijk te maken. Dat was bij haar niet aan de orde. Zij heeft zich vanaf dag 1 een meisje gevoeld en er is nooit de behoefte, noch de noodzaak geweest om dat via een operatie te 'bevestigen'.
Ze is één van de weinige intersexmensen omdat zij/hij enerzijds XY chromosomen heeft, maar het mannelijk reproductieapparaat ontbreekt bijna geheel. Anderzijds heeft ze ook geen XX chromosomen en evenmin heeft ze een vrouwelijk reproductief systeem. Haar uitzicht (= haar fenotype) is echter heel vrouwelijk.

Dit is de reden daarvoor: deze persoon is 1) door een combinatie van niet-werkende mannelijke hormonen (ze hebben geen effect) nooit opgegroeid tot een jongeman, en 2) heeft als gevolg dáárvan een veeleer vrouwelijk lichaam ontwikkeld en 3) is door het opgroeien in een sociaal-psychologisch vrouwelijke omgeving uitgegroeid tot een vrouw.

Zij zal echter nooit kinderen kunnen baren want dat is enkel mogelijk mits het hebben van XX chromosomen en een vrouwelijk reproductief apparaat.

Bron : https://www.youtube.com/watch?v=V7gUADQsO0w
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

30 apr 2024, 21:56

Er is nog hoop.

Deze vrouw, een sociaal werkster, was door de gemeente (Westminster) waarvoor ze werkt, geschorst omdat ze op Facebook een gender kritische posting had geplaatst. Ze had geschreven dat volgens haar iemand zijn geslacht niet kan veranderen.

Dat viel niet in goede aarde bij het woke bestuur. Rachel Meade bracht haar zaak voor het gerecht en ze heeft nu compensatie gekregen. De som van 58000 pond wordt haar toegekend als compensatie voor de pesterij die ze moest ondergaan vanwege de werkgever.


Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

01 mei 2024, 19:31

Als dit geen voldoende reden is om nooit nog op Labour te stemmen, dan weet ik het niet.

2 jaar in de gevangenis is mogelijk als je iemand met opzet met het verkeerde voornaamwoord aanspreekt. :evil:

Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

Gisteren, 22:29

Wil. schreef:
25 apr 2024, 21:39
Deze persoon is geen vrouw. Hij heeft XY chromosomen, hij heeft geen baarmoeder, geen eierstokken maar wel teelballen die dan weer inwendig gebleven zijn. Ook een penis is er niet en is er ook nooit geweest. Zie de hele posting hogerop.

Afbeelding
Dit is een heel eigenaardige speling van de natuur. Ik stelde me de vraag: veronderstel dat deze persoon een zwaar misdrijf pleegt en naar de gevangenis wordt gestuurd. Zou die dan in een vrouwengevangenis of in een mannengevangenis worden geplaatst?

Of nog: mag z/hij meedoen bij de vrouwen in sporttakken die gescheiden zijn volgens geslacht?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.