Coronavirus

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

27 feb 2020, 13:42

DelaVega schreef:
27 feb 2020, 13:09
Geruim meer dan 25 jaar heb ik geen griep of verkoudheid gehad sinds ik het drinken van appelazijn in combinatie met honing heb leren kennen. En dit ondanks mijn beladen medische voorgeschiedenis.

Zodra u hoest of zich grieperig voelt, is het van belang om direct te starten met het drinken van voornoemd middel. Zo belet je dat de klachten zich kunnen doorzetten. Neem de proef op de som.

PS. Ik laat me nooit vaccineren tegen griep, ondanks mijn zwaar medische voorgeschiedenis. De natuur heeft ons genoeg te bieden om ons hiertegen te beschermen.
Ja jong, ge kunt ook veel hoestsiroop drinken, inhaleer puffers leegspuiten , pijnstillers en koortswerende middelen nemen à volonté , blijven rondlopen en dan ..... doodvallen.

Het probleem is dat je drager kunt zijn zonder zelf erg ziek te worden, en zonder vaccinatie ga je andere personen dan besmetten die wel erg ziek kunnen worden. Toch niet bepaald menslievend .....

p.s. het schijnt , maar neem dit niet meteen voor waarheid aan, dat als je reeds "vecht" tegen een welbepaald virus, je dan zo je immuunsysteem in staat van alarm hebt gebracht dat andere virussen praktisch geen schijn van kans meer hebben, maar neem dit dus echt maar met een korrel zout.

Wat dan wel waar is, is dat bij een virusinfectie complicaties kunnen optreden die het gevolg zijn van bacteriën, bvb. een longontsteking na/tijdens een griepinfectie.

DelaVega
Lid geworden op: 22 apr 2014, 17:05

27 feb 2020, 13:50

Fred1950 schreef:
27 feb 2020, 13:42
DelaVega schreef:
27 feb 2020, 13:09
Geruim meer dan 25 jaar heb ik geen griep of verkoudheid gehad sinds ik het drinken van appelazijn in combinatie met honing heb leren kennen. En dit ondanks mijn beladen medische voorgeschiedenis.

Zodra u hoest of zich grieperig voelt, is het van belang om direct te starten met het drinken van voornoemd middel. Zo belet je dat de klachten zich kunnen doorzetten. Neem de proef op de som.

PS. Ik laat me nooit vaccineren tegen griep, ondanks mijn zwaar medische voorgeschiedenis. De natuur heeft ons genoeg te bieden om ons hiertegen te beschermen.
Ja jong, ge kunt ook veel hoestsiroop drinken, inhaleer puffers leegspuiten , pijnstillers en koortswerende middelen nemen à volonté , blijven rondlopen en dan ..... doodvallen.

Het probleem is dat je drager kunt zijn zonder zelf erg ziek te worden, en zonder vaccinatie ga je andere personen dan besmetten die wel erg ziek kunnen worden. Toch niet bepaald menslievend .....
Nog nooit gehoord van patiënten die het vaccin niet kunnen verdragen doordat ze er allergisch op reageren, waarvan de symptomen vele malen erger zijn dan die van de griep?
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

27 feb 2020, 13:56

DelaVega schreef:
27 feb 2020, 13:50
....
Nog nooit gehoord van patiënten die het vaccin niet kunnen verdragen doordat ze er allergisch op reageren, waarvan de symptomen vele malen erger zijn dan die van de griep?
Allergisch reageren kan niet. Je kan wel reageren, en eigenlijk moet dat ook zijn, tegen dat "verzwakt" virus. Omdat je dat uiteraard niet verwacht lijkt het middel erger dan de kwaal, maar erger dan het krijgen van de griep zelf zal het niet zijn ( en die reactie duurt hooguit een paar dagen ).

Toeval is ook nooit uit te sluiten, dus dat je toevallig de prooi werd van een andere kwaal. Het kan zelfs dat het immuniteitssysteem reageerde op dat vaccin en hierdoor een ander probleem liet opduiken ( sterker reageerde ) dat voordien niet zichtbaar was ( en dat kan dan een allergie zijn tegen wat dan ook - huistofmijt , katten , .... )

DelaVega
Lid geworden op: 22 apr 2014, 17:05

27 feb 2020, 14:43

Fred1950 schreef:
27 feb 2020, 13:56
DelaVega schreef:
27 feb 2020, 13:50
....
Nog nooit gehoord van patiënten die het vaccin niet kunnen verdragen doordat ze er allergisch op reageren, waarvan de symptomen vele malen erger zijn dan die van de griep?
Allergisch reageren kan niet. Je kan wel reageren, en eigenlijk moet dat ook zijn, tegen dat "verzwakt" virus. Omdat je dat uiteraard niet verwacht lijkt het middel erger dan de kwaal, maar erger dan het krijgen van de griep zelf zal het niet zijn ( en die reactie duurt hooguit een paar dagen ).

Toeval is ook nooit uit te sluiten, dus dat je toevallig de prooi werd van een andere kwaal. Het kan zelfs dat het immuniteitssysteem reageerde op dat vaccin en hierdoor een ander probleem liet opduiken ( sterker reageerde ) dat voordien niet zichtbaar was ( en dat kan dan een allergie zijn tegen wat dan ook - huistofmijt , katten , .... )
Allergisch reageren kan niet? 8O

Bij de laatste griepvaccinatie bij mijn moeder 3 jaar geleden, is ze bijna overleden ten gevolge van de bijwerkingen ervan: heftige diarree met bloedverlies, neiging tot bewustzijn verlies, onverantwoorde verhoogde hartslag, enz.

https://www.gezondheid.be/index.cfm?fus ... t_id=15017

Gelukkig heb ik mijn moeder ervan kunnen overtuigen om zich niet meer te laten inenten tegen de griep en wel met de argumenten dat ze wel eens eerder zou kunnen komen te overlijden aan de gevolgen van het vaccin dan aan de eigenlijke bedreiging van de griep, aangezien het niet gezegd is dat ze geconfronteerd zal worden met de seizoensgriep. En er bovendien alternatieve maatregelen bestaan.
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

27 feb 2020, 16:45

DelaVega schreef:
27 feb 2020, 14:43
....
Bij de laatste griepvaccinatie bij mijn moeder 3 jaar geleden, is ze bijna overleden ten gevolge van de bijwerkingen ervan: heftige diarree met bloedverlies, neiging tot bewustzijn verlies, onverantwoorde verhoogde hartslag, enz.
Dergelijke reactie kan nooit het gevolg zijn van die vaccinatie. Er zal wel iets anders aan de hand zijn geweest, of ze kon zelfs besmet geweest zijn door iets of iemand toen ze in de wachtzaal bij de dokter zat ( of door de dokter zelf ! )
Mooi, maar je leest ook welke specifieke reacties er bij een griepvaccin kunnen optreden, wanneer en op welke stoffen die in dat vaccin ook nog zitten naast de werkende stof. ( in elk geval , voor mij geen medicamenten die in Indië werden geproduceerd, die betrouw ik langs geen kanten )

DelaVega
Lid geworden op: 22 apr 2014, 17:05

27 feb 2020, 17:06

Fred1950 schreef:
27 feb 2020, 16:45
DelaVega schreef:
27 feb 2020, 14:43
....
Bij de laatste griepvaccinatie bij mijn moeder 3 jaar geleden, is ze bijna overleden ten gevolge van de bijwerkingen ervan: heftige diarree met bloedverlies, neiging tot bewustzijn verlies, onverantwoorde verhoogde hartslag, enz.
Dergelijke reactie kan nooit het gevolg zijn van die vaccinatie. Er zal wel iets anders aan de hand zijn geweest, of ze kon zelfs besmet geweest zijn door iets of iemand toen ze in de wachtzaal bij de dokter zat ( of door de dokter zelf ! )
Mooi, maar je leest ook welke specifieke reacties er bij een griepvaccin kunnen optreden, wanneer en op welke stoffen die in dat vaccin ook nog zitten naast de werkende stof. ( in elk geval , voor mij geen medicamenten die in Indië werden geproduceerd, die betrouw ik langs geen kanten )
Ieder jaar werd ze geconfronteerd met dezelfde symptomen nadat ze werd gevaccineerd (het vaccineren gebeurde bij haar thuis). Bij de laatste vaccinatie in 2017 was dat bijna fataal afgelopen. Die symptomen hebben zich niet meer voorgedaan sinds ze de griepprik niet meer heeft gekregen.
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

27 feb 2020, 17:24

Darmbloedingen kunnen in dit geval alleen maar te wijten geweest zijn aan de antibiotica die in dat vaccin zit. Met een vaccin van een ander merk zou het misschien opgelost zijn. Sommige antibiotica zijn zeer agressief voor de darmen.

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

27 feb 2020, 18:50

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/wereld ... r-BB10tcW8

Geheimzinnige Zuid-Koreaanse sekte heeft sleutelrol in corona-uitbraak

Een religieuze groep in Zuid-Korea is geïdentificeerd als een zogenaamd 'coronavirus-broeinest'. Dat werd bekendgemaakt nadat het land een sterke toename van bevestigde gevallen van coronabesmetting kende de afgelopen dagen. De sekte waarover het gaat is de Shincheonji-sekte.

De rest mag je zelf lezen :oops: :oops: :oops: veel lees plezier .

Tja Dicksy kind moet toch een naam hebben , maar het juiste ga je nooit te weten komen zijt daar maar zeker van .

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

27 feb 2020, 18:57

fred1950

Sorry maar longontsteking is van alle tijden , en als je daarmee in contact komt , loop jij evengoed risico .
Je mag nog zo gezond zijn kun je nog risico lopen .

DelaVega
Lid geworden op: 22 apr 2014, 17:05

27 feb 2020, 19:04

Fred1950 schreef:
27 feb 2020, 17:24
Darmbloedingen kunnen in dit geval alleen maar te wijten geweest zijn aan de antibiotica die in dat vaccin zit. Met een vaccin van een ander merk zou het misschien opgelost zijn. Sommige antibiotica zijn zeer agressief voor de darmen.
De oorzaak kan ook het gevolg zijn van andere hulpstoffen in de griepprik, zoals daar zijn: kwik, nikkel, enz.
In elk geval, gezien haar hoge leeftijd, alsook haar ernstige gebreken, durft ze het risico niet nemen om haar opnieuw te laten vaccineren, aangezien ze door die laatste vaccinatie enorm hard heeft geleden.
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.

sibarita
Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44

27 feb 2020, 20:24

Om 20h30 na het nieuws op NPO 1 , een extra uitzending over alles wat met corona virus te maken heeft !
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
Ice

28 feb 2020, 07:22

DelaVega schreef:
27 feb 2020, 17:06
Ieder jaar werd ze geconfronteerd met dezelfde symptomen nadat ze werd gevaccineerd (het vaccineren gebeurde bij haar thuis). Bij de laatste vaccinatie in 2017 was dat bijna fataal afgelopen. Die symptomen hebben zich niet meer voorgedaan sinds ze de griepprik niet meer heeft gekregen.
Mensen met een logisch, normaal denkvermogen trekken dan de conclusie dat de oorzaak het vaccin is, dat heet vaccinatie-schade, dat is intussen reeds 30 jaar bekend en alsmaar meer wetenschappelijke studies tonen onweerlegbaar het verband aan met vaccins.
Dat verband blijven ontkennen is zelfs belachelijk door alles wat hierover intussen bekend geworden is.

Wie bekommert is om zijn/haar gezondheid, die blijft af van vaccins en zorgt in de eerste plaats voor een sterk afweersysteem van het lichaam zelf om virussen te overwinnen, versterkt door alternatieve, onschadelijke middelen.
Vaccins zijn zo veilig en werken zo goed dat in NL de kindercreches niet-gevaccineerde kinderen mogen weigeren want die zouden de gevaccineerde kinderen weleens kunnen besmetten, ZO goed werkt de bescherming van de vaccins! :roll:

We kunnen nu enkel maar gissen welke schade het HPV vaccin tegen baarmoederkanker op termijn gaat toebrengen aan jongens.....zover hebben ze de domsten van de populatie al gebrainwasht: dat jóngens worden ingeënt tegen kanker van een baarmoeder die ze niet hebben. 8O
Angst overheerst de logica en het gezond verstand.
Voorstanders van vaccinatie, die toch het risico nemen ondanks alles wat intussen bekend geworden is, dragen dan ook zelf de gevolgen voor hun eigen gezondheid...dat noemen ze ook wel op de blaren zitten als je je gat verbrandt ondanks alle waarschuwingen...spijtig voor baby's en kinderen die niet zelf die beslissing kunnen en mogen nemen.

@sibarita: de eerste corona besmetting in NL is inderdaad groot nieuws..

DelaVega
Lid geworden op: 22 apr 2014, 17:05

28 feb 2020, 09:26

Ice schreef:
28 feb 2020, 07:22
DelaVega schreef:
27 feb 2020, 17:06
Ieder jaar werd ze geconfronteerd met dezelfde symptomen nadat ze werd gevaccineerd (het vaccineren gebeurde bij haar thuis). Bij de laatste vaccinatie in 2017 was dat bijna fataal afgelopen. Die symptomen hebben zich niet meer voorgedaan sinds ze de griepprik niet meer heeft gekregen.
Mensen met een logisch, normaal denkvermogen trekken dan de conclusie dat de oorzaak het vaccin is, dat heet vaccinatie-schade, dat is intussen reeds 30 jaar bekend en alsmaar meer wetenschappelijke studies tonen onweerlegbaar het verband aan met vaccins.
Dat verband blijven ontkennen is zelfs belachelijk door alles wat hierover intussen bekend geworden is.

Wie bekommert is om zijn/haar gezondheid, die blijft af van vaccins en zorgt in de eerste plaats voor een sterk afweersysteem van het lichaam zelf om virussen te overwinnen, versterkt door alternatieve, onschadelijke middelen.
Vaccins zijn zo veilig en werken zo goed dat in NL de kindercreches niet-gevaccineerde kinderen mogen weigeren want die zouden de gevaccineerde kinderen weleens kunnen besmetten, ZO goed werkt de bescherming van de vaccins! :roll:

We kunnen nu enkel maar gissen welke schade het HPV vaccin tegen baarmoederkanker op termijn gaat toebrengen aan jongens.....zover hebben ze de domsten van de populatie al gebrainwasht: dat jóngens worden ingeënt tegen kanker van een baarmoeder die ze niet hebben. 8O
Angst overheerst de logica en het gezond verstand.
Voorstanders van vaccinatie, die toch het risico nemen ondanks alles wat intussen bekend geworden is, dragen dan ook zelf de gevolgen voor hun eigen gezondheid...dat noemen ze ook wel op de blaren zitten als je je gat verbrandt ondanks alle waarschuwingen...spijtig voor baby's en kinderen die niet zelf die beslissing kunnen en mogen nemen.

@sibarita: de eerste corona besmetting in NL is inderdaad groot nieuws..
Als men ieder jaar geconfronteerd wordt met identiek dezelfde symptomen, dan moet men inderdaad de conclusie trekken dat er sprake is van een duidelijk verband met vaccinatie.

Maar zelfs wanneer dat oorzakelijk verband duidelijk merkbaar is, zijn ook artsen geneigd dit alsnog ongegrond te verklaren. In 2007 is er een onderzoek verschenen (bron: Artsenenapotheker.nl) waaruit blijkt dat artsen weinig geïnteresseerd zijn in bijwerkingen van medicijnen die ze voorschrijven. En verder in de studie staat dat wanneer een patiënt een vermoeden van bijwerkingen aankaart, veel artsen geneigd zijn dit als ongegrond te verklaren met alle catastrofale gevolgen van dien .

Als patiênt moet men meedenken en niet alles overlaten aan de zorgverlener.
Laatst gewijzigd door DelaVega op 29 feb 2020, 08:32, 7 keer totaal gewijzigd.
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

28 feb 2020, 09:36

Ice schreef:
28 feb 2020, 07:22
.....

We kunnen nu enkel maar gissen welke schade het HPV vaccin tegen baarmoederkanker op termijn gaat toebrengen aan jongens.....zover hebben ze de domsten van de populatie al gebrainwasht: dat jóngens worden ingeënt tegen kanker van een baarmoeder die ze niet hebben. 8O
....
Het papillomavirus kan bij mannen ook kanker in de nek, keel , en hogerop veroorzaken. Het is vooral de bedoeling dat mannen geen drager zouden worden en dus het virus niet op vrouwen zouden kunnen overbrengen.

DelaVega
Lid geworden op: 22 apr 2014, 17:05

28 feb 2020, 11:26

Informatie en tips voor de patiënt om het Coronavirus te voorkomen vindt u hier, zie: https://www.thuisarts.nl/nieuw-coronavirus

Lees ook Wat is uw situatie? en Nuttige links onderaan in het desbetreffende artikel.
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.