Wanneer verplicht Covid19 vaccinatie?

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

25 nov 2021, 15:29

E.T. schreef:
25 nov 2021, 15:25
Controle? Zeer eenvoudig!
Eerst gaan de hospitalisatieverzekering zich terug trekken als je niet gevaccineerd bent ...
En daarna de ziekteverzekering
:P
Wie zegt dat of waar staat dat, Of hoop je op een wereld waarin iedere burger die naast de schreef loopt om de een on andere manier in strafkampen word gestoken en gij bewaker moogt zijn???
Man man, heeft ons land geluk dat gij geen minister zijt. (Ge zijt er toch gene hé, of een directeur van verzekeringsmaatschappijen????
De zon is gratis voor iedereen

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

25 nov 2021, 15:37

Iemand vroeg "Hoe ga je controleren of iemand gevaccineerd is?"
Das dus simpel hé ... je hebt helemaal geen strafkampen nodig, je moet de mensen "pakken" waar ze het niet graag hebben, in hun portemonnee :roll:
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

25 nov 2021, 16:04

E.T. schreef:
25 nov 2021, 15:37
Iemand vroeg "Hoe ga je controleren of iemand gevaccineerd is?"
Das dus simpel hé ... je hebt helemaal geen strafkampen nodig, je moet de mensen "pakken" waar ze het niet graag hebben, in hun portemonnee :roll:
In het China van XI en in Rusland worden er BURGERCONTROLEURS gebruikt om de buren te bespionneren en indien ze iets miszien te verklikken .Blijkt dat , als je andere sokken aangetrokken hebt 's morgen XI het al weet voor het avond is.
Blijkbaar is deze kut met haken en ogen aaneenhangende regering er toch maar fijntjes in geslaagd om tweedracht onder de burgers te zaaien en de voorzet van zo een systeem te geven en onmiddellijk zijn er GOEDE BURGERS, die de bal direct binnenkoppen... Staan de eerste STASI CONTROLEURS AL KLAAR,,,,,?????
Ik griezel als ik sommige teksten die mede forummers van alles slechts wensen .. Moet ik vrezen binnenkort opgepakt te worden voor iets dat ik hier geschreven heb???
De zon is gratis voor iedereen

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

25 nov 2021, 16:05

E.T. schreef:
25 nov 2021, 15:37
Iemand vroeg "Hoe ga je controleren of iemand gevaccineerd is?"
Das dus simpel hé ... je hebt helemaal geen strafkampen nodig, je moet de mensen "pakken" waar ze het niet graag hebben, in hun portemonnee :roll:
Dus pak alle verkeersovertreders hun viertuig af...........
De zon is gratis voor iedereen

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

25 nov 2021, 16:21

Wat denk je dat er gebeurt met je voertuig als je onverzekerd gepakt wordt? Of een ongeval veroorzaakt?
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

25 nov 2021, 16:50

E.T. schreef:
25 nov 2021, 16:21
Wat denk je dat er gebeurt met je voertuig als je onverzekerd gepakt wordt? Of een ongeval veroorzaakt?
Pas maar op,
Ten eerste: als er politie bij komt dan krijgt die persoon juist een boete of twee omdat hij niet verzekerd is en eventueel periodieke keuring voertuig niet heeft, en wagen blijft staan.
Ten tweede: als er geen politie bijkomt krijgt hij geen boete.
Ten derde: veroorzaakt die persoon een ongeval maar is in zijn recht ( vb: komt van rechts, voorrang van rechts) dan betaal jij zijn schade aan zijn niet verzekerd voertuig.
Ten vierde: uwen bonus malus gaat omhoog.

Einde citaat
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

25 nov 2021, 17:09

Idefix schreef:
25 nov 2021, 16:05
E.T. schreef:
25 nov 2021, 15:37
Iemand vroeg "Hoe ga je controleren of iemand gevaccineerd is?"
Das dus simpel hé ... je hebt helemaal geen strafkampen nodig, je moet de mensen "pakken" waar ze het niet graag hebben, in hun portemonnee :roll:
Dus pak alle verkeersovertreders hun viertuig af...........
Neen , het wordt geîmobiliseerd met een wielklem als ze de boete niet betalen ( tenzij je politiek onschendbaar bent , neem ik aan :lol: )

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

25 nov 2021, 18:18

Idefix schreef:
25 nov 2021, 16:04
.....
In het China van XI en in Rusland worden er BURGERCONTROLEURS gebruikt om de buren te bespionneren en indien ze iets miszien te verklikken .Blijkt dat , als je andere sokken aangetrokken hebt 's morgen XI het al weet voor het avond is.
....
"Ze" weten hier ook al lang dat ge een anti-vaxxer zijt ... :mrgreen: Daar hebben ze hier geen buur voor nodig. :)

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

25 nov 2021, 19:31

Fred1950 schreef:
25 nov 2021, 18:18
Idefix schreef:
25 nov 2021, 16:04
.....
In het China van XI en in Rusland worden er BURGERCONTROLEURS gebruikt om de buren te bespionneren en indien ze iets miszien te verklikken .Blijkt dat , als je andere sokken aangetrokken hebt 's morgen XI het al weet voor het avond is.
....
"Ze" weten hier ook al lang dat ge een anti-vaxxer zijt ... :mrgreen: Daar hebben ze hier geen buur voor nodig. :)
ANTI is TEGEN;;;;;;
Voor de allerlaatste j-keer ik ben GEEN ANTIVAXER;
Ik ben de niet TEGEN
Iedereen mag zich zoveel keer volspuiten als hij wil, het interesseert me zelfs niet met wat, maar ikzelf heb er gaan behoefte aan;
Ik rook niet maar ben geen ANTI roker.
Ik drink zelf geen alcohol maar ben niet ANTI alcohol.
Ik laat iedereen leven zoals hij/zij/X/ het / dat graag hebben maar ik heb ook graag dat ze mij gerust laten. PUNT..
De zon is gratis voor iedereen

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

25 nov 2021, 20:19

Idefix;
Ik begrijp dat je er niet TEGEN bent maar je bent er ook niet VOOR.
Dat ze voor de rest jou met rust laten, we leven nu eenmaal of proberen toch te leven in een iet of wat gestructureerde maatschappij waar je toch van velen verwacht dat de gezondheid van de medemens belangrijk is.
Maar stel dat iemand die jou nauw aan het hart ligt en zijn aantal prikken heeft gekregen door een of andere variant van het virus ernstig ziek wordt of nog erger omdat hij van jou die besmetting heeft opgelopen dan neem ik aan als ik alles zo lees dat dit jou niets zou doen want ze moeten jou maar met rust laten.
Ik heb met die opvatting het moeilijk, voor alle duidelijkheid ik wil niet met een steen gooien, maar er zijn nu eenmaal regels die men of men dat graag heeft of niet best toch eens overweegt in het belang van ieder.
Baat dat vaccin niet voldoende gent en brugge zijn ook niet in één nacht gebouwd , iedereen wil graag zijn leventje van voor corona terug , ware het nu dat die vaccins zo nadelig zijn met gaat geen massamoord op wereldschaal veroorzaken.
Want de echte reden of bezorgdheid van de mensen die geen prik willen heb ik nog niet gehoord , wat is hun basis waar zij zich op steunen?

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

25 nov 2021, 20:46

wardje schreef:
25 nov 2021, 20:19
.....
Want de echte reden of bezorgdheid van de mensen die geen prik willen heb ik nog niet gehoord , wat is hun basis waar zij zich op steunen?
Ik zou dat echt ook eens willen weten. Dus "Idefix", voor de dag ermee. Er als er hier nog zitten die zich niet willen laten vaccineren, voor de dag ermee. De topic titel is gepast om het daar over te hebben.

Golf 5
Lid geworden op: 23 apr 2021, 17:17

25 nov 2021, 22:20

Afbeelding

dafke
Lid geworden op: 23 feb 2005, 12:43
Locatie: maaskant

27 nov 2021, 08:41

Dus ik zou nooit naar het ziekenhuis gaan want dan weten ze direct of ge gevaccineerd zijt of niet Blijf thuis en de problemen in de ziekenhuizen zijn dan ook opgelost!

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

27 nov 2021, 09:55

dafke;

Waarom mogen ze het niet weten stel dat je morgen door een of andere reden ( wat ik je zeker niet toe wens)
moet worden opgenomen , ga je dan je niet laten opnemen?

dafke
Lid geworden op: 23 feb 2005, 12:43
Locatie: maaskant

27 nov 2021, 10:00

Als er plaats is want het ligt vol met ongevaccineerden Vandaag staat er een verhaal in het belang van een antivaxer die een longtransplantatie moet ondergaan na covid