Levensmoeheid en recht op euthanasie

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

jeronimo
Lid geworden op: 23 jan 2005, 22:18
Locatie: pajottenland

16 apr 2024, 19:16

Mijn grootmoeder was 82 toen ze " de geest gaf", ja ze was stokoud en van haar
70 nestelde ze zich in haar zetel , met moeite kwam ze nog eens buiten.
Mijn moeder is er 97 geworden en ze was nog bij haar volle verstand en kon zich nog verplaatsen. IK ben 90 geworden en heb me ingeschreven voor een midweek naar Holland
In het wooncentrum leidt ik spel- en zangnamiddagen en voel me helemaal niet oud.
En toch kan ik vele mensen begrijpen die " het " niet meer zien zitten om alleen te zijn.
Bij het overlijden van mijn echtgenote een paar maanden geleden had ik ook zelfmoord gedachten. Na meer dan 60 jaar samen en met elkaar valt het echt moeilijk om alleen verder te gaan.
Sommigen onder ons die een heel stuk jonger zijn en kritiek uiten zouden in dezelfde
situaties moeten zitten om het te begrijpen. Dit topic dient om onze opinie te delen en niet om kritiek te uiten op mensen die hun gedacht durven schrijven.
niet wat ge zegt telt maar hoe ge het zegt.

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

17 apr 2024, 13:15

jeronimo schreef:
16 apr 2024, 19:16
Sommigen onder ons die een heel stuk jonger zijn en kritiek uiten zouden in dezelfde
situaties moeten zitten om het te begrijpen. Dit topic dient om onze opinie te delen en niet om kritiek te uiten op mensen die hun gedacht durven schrijven.
Zo is dat jeronimo. :|